[VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-18 07:58

namiro schreef:
Succes met de wedstrijd morgen! Dacht kom langs maar de griep komt aankloppen.. even kijken hoe ik mezelf voel


Haha thanks voor t doorgeven van de griep, nu weer voor t eerst sinds zaterdag achter m'n laptop :Y) Iets met bijna 41 graden koorts en verplicht op bed :+ Ook helaas geen show gereden, nou had dat vrijdag de reden dag Grace ik gok met spelen gek heeft gedaan dus die heeft een plekje bij dr kogel zitten, en dan kan ik niet echt een stop van dr verwachten, laat staan op dit niveau.. dus jammer maar helaas, paard gaat voor :D


Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 10:04

Haha ik voel me vandaag ook weer iets beter.. wat een rotgriep zeg. Jammer van plekje bij haar kogel geneest hopelijk snel

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 19:05

Ooh, zond dat je niet bent kunnen gaan, hopelijk geneest haar kogel snel, zodat jullie er weer helemaal tegenaan kunnen! Voor jou ook veel beterschap, griep is zo iets rot...

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-18 07:45

Ja ach, mevrouwtje is natuurlijk nogal van t spelen, maar om dr nou helemaal in te pakken in een paddock gaat me wat ver :P Iets met ook lekker paard kunnen zijn zonder vanalles om je benen :)

Misschien geeft ze ook wel even aan dat we een stapje rustiger kunnen doen, ze heeft natuurlijk ook pas een paar maanden geleden een verhuizing achter dr rug :)

Ik ben inmiddels koortsvrij, dus vandaag weer gewoon aant werk :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-18 19:25

Zoo Grace gaat inmiddels weer super, beentje achter is als ik smorgens kom nog wel iets opgelopen, maar je ziet t alleen als je dr goed kent en zo ongeveer met een vergrootglas erop gaat staan :Y)
Na een rondje stappen isst ook helemaal over dus we zijn weer lekker aan het werk.

Ik dacht een paar dagen terug, weetje wat ik wil dr een keertje bijgezet longeren, dus een hoofdstelletje met dubbelgebroken bitje gekocht. Vandaag ingehangen, is al genoeg, bijzet hoeft er niet meer aan. Hang het bitje erin, minimale druk van de longe natuurlijk, dus dan moet je volgens Grace netjes over je rug nageeflijk lopen. Prima, dus lekker gewerkt (let niet op mn beschermers, ik had even geen andere combi...) :+


Afbeelding


Toen zelf vergaderen, vergaderen en ohja nog meer vergaderen voor de OndernemingsRaad op werk...

En toen na al t vergaderen nog even langs gereden, lekker gewandeld, lang los geweest en daarna tevreden met je hoofd naar de zonsondergang kijken :D

Oh Halloooo baas...
Afbeelding

Lekker buiten kijken
Afbeelding

En dan nog eentje van afstand, ze past echt maar net met dr hoofd naar buiten haha :') :')
Afbeelding

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 19:41

Wat een heerlijk ontspannen beeld zeg! :D
Grace heeft zo'n lief en zacht hoofd, ze straalt iets heel knuffelbaar uit :j !

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-18 19:59

s_v schreef:
Wat een heerlijk ontspannen beeld zeg! :D
Grace heeft zo'n lief en zacht hoofd, ze straalt iets heel knuffelbaar uit :j !



Dankjewel *\o/* *\o/* t leuke was dat ze dit zelf continue deed, toch lekker aan het werk :D

Haha ze is ook lekker zacht hoor, helemaal in zomervacht op dr hoofd na, want mevrouw stond eergisteren gewoon met dr hoofd in de sneeuw naar buiten te koekeloeren :+ :Y)

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:06

Heerlijk! Gelukkig gaat het weer beter :D Ik vind ook dat ze zo'n relaxte en coole uitstraling heeft (of schijn bedriegt? :P )

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-18 11:12

Emita schreef:
Heerlijk! Gelukkig gaat het weer beter :D Ik vind ook dat ze zo'n relaxte en coole uitstraling heeft (of schijn bedriegt? :P )



Jaa zeker :D

Nou ehhm ze kan heel lief relaxed en cool zijn, maar als mevrouw dr dag heeft dan is ieder blaadje eng en ieder vogeltje een aanleiding om te gaan vliegen :Y)


Maaarr vandaag was ze heel relaxed, ondanks de wind toch lekker in de buitenbak gereden en daarna uitgestapt over het erf (de renbaan is nu net een tikkie vochtig dus dan isst een sopzooi xD)


Afbeelding

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:33

Dat schijnt wel vaker zo te zijn met merries, toch? :') Ik vrees voor Nova... _O- Maar we zien wel.

Bij welke trainer les/train jij trouwens als ik vragen mag? :D

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-18 19:30

Emita schreef:
Dat schijnt wel vaker zo te zijn met merries, toch? :') Ik vrees voor Nova... _O- Maar we zien wel.

Bij welke trainer les/train jij trouwens als ik vragen mag? :D



Haha ja Grace heeft ook een dubbele kruin boven t middelpunt van dr ogen, dat schijnt ook een teken te zijn dat ze wat 'aparter' zijn, maar hoe aparter hoe leuker vind ik altijd :D

Ik zag trouwens op je profiel dat je bij Haras Don Carlos ben geweest, gaaf! Ik ben ooit via via vanuit o.a. hun gevraagd om een half jaar te komen werken. Toen niet verder op ingegaan, iets met vriend, net huis gekocht en paardjes hier :D

Ben benieuwd hoe Nova wordt hoor haha xD

Ik les bij Palden Schooneman in Ridderkerk, erg tevreden mee, legt alles op een begrijpelijke manier uit en begrijpt het paard ook echt :D

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 19:38

xxwienekexx schreef:
Emita schreef:
Dat schijnt wel vaker zo te zijn met merries, toch? :') Ik vrees voor Nova... _O- Maar we zien wel.

Bij welke trainer les/train jij trouwens als ik vragen mag? :D



Haha ja Grace heeft ook een dubbele kruin boven t middelpunt van dr ogen, dat schijnt ook een teken te zijn dat ze wat 'aparter' zijn, maar hoe aparter hoe leuker vind ik altijd :D

Ik zag trouwens op je profiel dat je bij Haras Don Carlos ben geweest, gaaf! Ik ben ooit via via vanuit o.a. hun gevraagd om een half jaar te komen werken. Toen niet verder op ingegaan, iets met vriend, net huis gekocht en paardjes hier :D

Ben benieuwd hoe Nova wordt hoor haha xD

Ik les bij Palden Schooneman in Ridderkerk, erg tevreden mee, legt alles op een begrijpelijke manier uit en begrijpt het paard ook echt :D


Uhm... :o
Afbeelding

Moet ik me zorgen maken?! :')

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:25

Echt waar! Zo gaaf :D ik had met mijn vorige paard les van Roy van der Hoeven. Ik zou terug gaan maar Argentinië (heb er vroeger gewoond) en toen raadde hij mij aan om in BuenosAires langs te gaan bij Haras Don Carlos. Was echt een prachtige stal en ik heb nog steeds contact met de trainer (Nestor Leguizamon) en een judge (Miguel Petty) die daar werkten. Miguel komt regelmatig naar Europa en geeft clinics in Spanje. Als ik in Argentinie was gebleven dan had ik daar ook wel willen werken :D heb nog nooit zo’n grote trainings area gezien (denk dat die bak wel 60x120 was ofzo).

Palden Schooneman van DMI quarterhorses? Nice! Ik ben een beetje aan het rondkijken waar ik Nova graag in training zou willen hebben als ze drie wordt.. (duurt nog vet lang, weet ik :Y) ) vind het maar lastig, vooral in de reining sport moet je echt uitkijken dat je je paard niet bij de verkeerde trainer plaatst. Dus als je nog suggesties/aanraders hebt :D :D

Gimme_spurs _O-

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-18 11:43

Gimme_Spurs heeel veel zorgen xD

Emita Oh gaaf zeg! Ik ben toen via Hubert Heule benaderd, hij zit achter o.a. Stepping on sparks. Dus ik heb wel heel erg getwijfeld haha :P Ja klopt, ik vind het een heel fijn iemand die ook alles doet terwijl ie nadenkt en weet wattie doet :D Dus dat is voor mij een aanrader, verder heb ik niet echt iemand waarvan ik zeg 'ja doen' meer waarvan ik zeg 'nee niet doen' haha XD

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 14:46

Ik heb je een pb gestuurd Wieneke :) (al bedacht ik me daarna dat ik je net zo goed via de fb Messenger had kunnen berichten, maar goed :') )

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-18 18:52

Emita schreef:
Ik heb je een pb gestuurd Wieneke :) (al bedacht ik me daarna dat ik je net zo goed via de fb Messenger had kunnen berichten, maar goed :') )

Haha ik reageer morgenochtend even. Iets met nog een uur naar huis en dan nog eten enzoo :)

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 08:06

Geen probleem :D

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-18 07:54

Jaaa ik ga zo lekker op pad :D We gaan vandaag het strand van Ouddorp uit proberen :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-18 07:55

Kwam net dit bericht van een jaar terug tegen hier in t topic:

Foto's van de afgelopen wedstrijd zijn binnen :D

Afbeelding






Oh wat een andere stop al met een jaar geleden :Y) En dan te bedenken dat er inmiddels het meest lieve shankje inhangt (foto's van nu een enkel gebroken bitje met scharen) en een jaar terug een stang met een flinke tongboog. :Y)


Afbeelding

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-18 14:43

Vandaag hebben we het strand in de omgeving eens uitgetest, op 45 minuutjes met de veewagen ligt het strand in Ouddorp, en wauw wat een groooooot strand (als je Kijkduin gewend bent) :D

Was prachtig *\o/* *\o/*

En Grace ging vandaag voor de 2e keer alleen het strand op, en net als vorige keer was het in d'r ogen de normaaaalste zaak van de wereld om t water in te lopen en alles prima te vinden :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Video is maar een kleintje, maar geeft wel aan hoe groot t strand is en dat we lekker even pootjes hebben gestrekt :D




Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 15:05

Genieten!

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 16:09

Zalig gewoon! :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-18 12:45

Ja was geweldig :D

Vandaag zouden we eigenlijk een fotoshoot hebben, maar de fotograaf vond het weer te slecht (ehh.. -O- {:} en vervolgens foto's gemaakt in t zonnetje) Maar dat kreeg ik een uurtje van te voren te horen dus toen stond Grace al helemaal in de startblokken.

Gelukkig vond mn moeder het leuk om even langs te komen en de camera vast te houden :D

Alvast een klein voorproefje *\o/* :


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 20:59

Foto 1 is echt heel mooi! En zo te zien is je moeder een prima fotograaf :D

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Eve_Nie, Mark0919, Melzazu, Naskur11, Slmt9, Vagabondo en 37 bezoekers