[VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-17 09:17

lara1510 schreef:
Wauw wat een bijzonder paard zeg! <3 Je video vind ik ook erg leuk. Heel veel succes, en vooral plezier, met je knapperd in de toekomst!


Leuk compliment! Vind het bizar hoeveel mensen reageren zo leuk. En dat plezier gaat goed komen dat hebben we als geen ander! Dankjewel!! :o


EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-17 12:15

Gister niks met Kaartje gedaan maar wel een super leuke strandrit gemaakt.

Hier heb ik ook een video van in elkaar geknutseld.


freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 13:02

Leuk filmpje! Ik vind dat je altijd prachtige lettertypes gebruikt bij je filmpjes. Waarmee bewerk je?

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-17 14:56

freetorun schreef:
Leuk filmpje! Ik vind dat je altijd prachtige lettertypes gebruikt bij je filmpjes. Waarmee bewerk je?


Ik bewerk met Première Pro. De lettertypes download ik altijd! Dankjewel <3.

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-17 14:50

Vandaag heeft mijn beste vriendin op Yakari gereden zodat ze hem even kon voelen hoe geweldig hij is!

Ik heb een paar foto's van ze gemaakt :o.

En zoals ik voorspelde vond ze hem net zo leuk als ik!

Afbeelding

Afbeelding


EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-17 21:31

Captain schreef:
Wat is het toch een ruig beest! <3


<3 <3 <3 <3

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-17 15:56

Vandaag heb ik er zelf op gereden.

En J*zus wat een god-de-lijk paard <3 . Hij liep super netjes, ontspannen op zichzelf. Wanneer ik hem hielp om nageeflijk te lopen ging dat ook goed. Als ik hem dan weer van voren los liet bleef hij netjes nageeflijk lopen.

Hij was lekker voorwaarts heb het zweepje amper hoeven gebruiken. Als ik hem gebruikt hoefde ik hem alleen maar even te bewegen.

Ook hebben we wat gegaloppeerd, een van zijn moeilijke puntjes. Rechter kant vind hij inmiddels makkelijk. Hij sprong netjes aan na 2x een poging te doen. Ook heeft hij niet gebokt! Linker kant was een ander verhaal hij sneed elke keer de halve bak af zodat ik niet in "de hoek" kon aan galopperen. Dus heb ik hem een keer even een grote mond gegeven en een klein tikje op ze kont. (Ik raakte ze kont volgens mij niet eens) Hij heeft het daarna niet meer gedaan. Veelste eng een baasje wat boos wordt _O-.

Dus ik heb weer fijn gereden op mijn spierbundel!

Afbeelding

Liesiep
Berichten: 31
Geregistreerd: 24-03-15

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:19

Ik meld mij als stille meelezer, wou éven melden dat ik Yakari echt een geweldig mooi paard vind!! <3 <3

There is nothing so good for the inside of a man as the outside of a horse. ~ John Lubbock

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-17 17:33

Liesiep schreef:
Ik meld mij als stille meelezer, wou éven melden dat ik Yakari echt een geweldig mooi paard vind!! <3 <3


Whahaha Dankjewel! :o

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 18:27

Super!! :D

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-17 07:40

Ik ben nu op vakantie in Cyprus dus heb zelf niks meer met Yakari kunnen doen. De verzorgster komt 4x om alle paardjes te rijden in de week dat we weg zijn.

Maar vanochtend werd ik wakker met de vraag wat "Yakari" eigenlijk betekent.

Geen betekenis gevonden maar het eerste wat naar boven kwam is een strip over een indiaantje met een gevlekt paard :+.

Dus ik heb zo'n vermoedde dat Yakari daar naar vernoemd is _O-.

Afbeelding

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-17 08:14

Voor de gene die het leuk vinden:

Ik heb gister een Instagram account gemaakt voor de paardjes.

@equinemotions

img]m/gzLN3Y.png[/img]

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:15

Wat een knapperd is het <3

https://www.lindejansen.com
Instructrice Human & Horse in opleiding
Dressuurmatig grondwerk | longeren | werken aan de hand
Omgeving Zuid Holland & Utrecht

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-17 22:09

Hi allemaal,

tijdje geleden dat ik weer wat schreef over Yakari. Wij zijn net terug van vakantie, toen wij weg waren is hij gereden door onze verzorgster die er al meerdere keren op heeft gezeten. Zij reed ook de andere voor ons. We gingen dus met een goed gevoel weg. Toen we terug kwamen verwachtte ik niet een rennend paard op me af die helemaal gek werd dat hij me zag, ze zijn eerder beledigd dat je er niet was. _O- Maar Yakari kwam anders wel gelijk bij me kijken. Ik was ontzettend blij op me jonkie weer te zien dus heb ik (misschien) wel een traantje gelaten :').

Omdat het rijden nu wel de serieuze kant op gaat willen we een nieuw zadel en hoofdstel voor hem kopen. We rijden hem nu met het tuig van onze Tinker. Het zadel ligt prima waar we nu mee rijden alleen om zijn eigen spulletjes te hebben vind ik toch iets fijner. Dus zijn we gister naar de Epplejeck gereden, mijn doel was een bruin zadel. Inmiddels ben ik daarvan afgestapt.. Bruin is onwijs moeilijk te vinden, bijna niet in kunststof te vinden, meestal is het spring en negen van de tien keer zitten ze voor geen meter :=. Ja of je moet een belachelijk bedrag neerleggen. Nu heb ik de Wintec 2000 op het oog hij zit lekker, betaalbaar en er ligt nu ook een Wintec op. Kunststof is gewoon onwijs fijn zeker voor de buitenritjes in de toekomst. Zadel hebben we nog niet meegenomen, wel een hoofdstel. Helaas hebben we ons vergist in de maat dus die gaan we ook weer terug brengen en gaat onze zoektocht verder.

Vandaag heb ik op de boef gereden. Hij was echt ontzettend vervelend. Bokken, de lucht in, schrikken.. Niks extreems je zat het makkelijk uit. Het was gewoon uitproberen :+. We hebben het wel netjes kunnen afsluiten.

Dus met Yakari gaat het super goed! Hij zit lekker in ze vel. Ze staan de komende week s'nachts op stal omdat het veel gaat regenen. :brr:

Kunga

Berichten: 325
Geregistreerd: 09-06-14

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:55

Wat grappig haha, kwam net dit topic tegen en herkende Yakari meteen! Heb ook heel lang bij Stal Buitengewoon gestaan en ook een tijdje vrijwilligerswerk daar gedaan! Ik kom dus ook volgen *\o/*

paardeninsta: @kwpn.zamacho
{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Maplewood

Berichten: 135
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 20:30

Ik kwam net pas je topic tegen, maar ik ga je ook volgen. Wat is Yakari een ontzettend leuk paard zeg! Benieuwd naar jullie verdere avonturen.

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-17 10:00

Kunga schreef:
Wat grappig haha, kwam net dit topic tegen en herkende Yakari meteen! Heb ook heel lang bij Stal Buitengewoon gestaan en ook een tijdje vrijwilligerswerk daar gedaan! Ik kom dus ook volgen *\o/*


Oh wat leuk! Ze hadden daar hele toffe paarden staan. Allemaal apartelingen. Vond die andere pintaloosa ook geweldig maar die was echt helemaal groen en Yakari was echt heel kalm vergeleken met hem.

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-17 10:00

Maplewood schreef:
Ik kwam net pas je topic tegen, maar ik ga je ook volgen. Wat is Yakari een ontzettend leuk paard zeg! Benieuwd naar jullie verdere avonturen.


Dankjewel! :D

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-17 21:58

Even een kleine update over Yakari en iets waar ik erg blij mee ben!

Het rijden gaat goed, ookal begint hij nu een beetje te etteren. Als ik links wil gaat hij naar rechts, bokkend aan galopperen, wanneer hij geen zin heeft naar me been trappen etc. Niks ernstigs gewoon puppy gedrag waar je doorheen moet rijden. Voor mij is dit een overwinning en een super leuke ervaring om hem door te rijden! Ik was vroeger snel onzeker in het zadel en ik merk echt dat ik daar overheen ben gegroeid :D.

Yakari zit als een huis, je kan bijna niet van hem af vallen. Als hij bokt denk ik "Oh hij galoppeert!" _O-.

Al eerder schreef ik over dat we voor een zadel zijn wezen kijken en vandaag hebben we hem opgehaald. *\o/* Een splinternieuwe Wintec 2000. Wel gelijk een brede boom erin gezet omdat Yakari best wel barok is. Ook hebben we het hoofdstel omgeruild. Morgen gaan we het allemaal passen. Als het past zal ik binnenkort even wat foto's plaatsen.

Dus Yakari is ready to go en heeft zijn eigen tuig!

Ik weet dat ik het eerder in dit topic heb gezet maar ik zit nu op instagram onder de naam @equinemotions, hier plaats ik dagelijks updates :o.

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-17 18:23

Voordat ik een hele lange update plaats over mijn knappe puppy paard ben ik heel benieuwd of er nog mensen zijn die mijn topic lezen.

Het is natuurlijk lang geleden dat ik iets heb geplaatst! Maar op mijn laatste update werd er ook niet gereageerd. Ik heb dan het gevoel dat ik voor niets post :oo.

Neem niet weg dat ik updates super leuk vind om te doen! :D

FennyPower

Berichten: 1456
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:37

Ik lees nog steeds mee ! <3

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:46

Ik ook :) .

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:54

Ik ook!

[o]

febe6
Berichten: 83
Geregistreerd: 09-04-16

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 19:00

Ik lees ook nog altijd braaf mee. :D

^^


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, IASCrawler, Siers83 en 138 bezoekers