Fijn he? Je oude werkadres GRRR

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Fijn he? Je oude werkadres GRRR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 13:32

om dit verhaal even snappende te maken.. Ik werk in de gehandicaptenzorg, dus zo nu en dan begin je dan 's ochtends om 7 uur... als de persoon die dan moet werken niet op tijd aanwezig is pakt 1 van de buren de map, kijkt welke mensen er op die afdeling werken en belt mensen af die dan moeten komen werken...

Laat het nou vandaag (op mijn vrije dag) zo zijn dat er iemand op mijn OUDE werkgroep (waar ik dus al 5 maanden niet meer werk) te laat aanwezig is...

Ik word om 8 uur uit mijn bed opgetrommelt TESS TELEFOON!!!
Ik neem met mijn suffe kop op en hoor nouwelijks wat er wordt gezegd, behalve dat iemand niet op is komen dagen en dat ik de eerste ben die ze kon bereiken en of ik als de donder wilde komen werken...
Dus ik had zoiets van "ja, maar, ik ben vrij" En zij zegt, "nee, je hebt vandaag een teamvergadering!" Dus het bekroopme al helemaal, ik dacht TEAMVERGADERING!!!??? Ja, om 9 uur dus :S Ik schrok me natuurlijk helemaal wild, ik sta er al niet zo goed voor op mijn werk (ben leerling) en dan zou ik een teamvergadering gemist hebben als zij niet had gebelt.
Dus ik me gauw wassen, aankleden en ik wil mijn scooter buiten starten komt me moeder naar buiten hollen: Teeessss je hoeft niet te werken, er is al iemand anders!!! Maar die zijn van de Berkenlaan, van je oude werkgroep!
Ja, toen snapte ik er niks meer van, k was ervan overtuigd dat het Hilde (mijn recente werkgroep) mij had gebeld, want jee, je behoort niet gebelt te worden door een oude woongroep, je bent niet meer vast in dienst dus je kan daar ook niet zomaar gaan werken.
Toen heb ik naar het Hilde opgebelt met de vraag of zij gebelt had, nou, niet dus....

Wat blijkt nu, die map, waarin de buren mijn telefoonnummer vonden, was niet aangepast door de mensen die op de berkenlaan werken... oftewel, mijn naam en telefoonnummer stond nog bij de vaste werknemers!!! GRRR en ik dacht nog wel even lekker uit te kunnen slapen.... Heb nou barstende koppijn omdat ik er dus absoluut niet tegen kan wakker te worden en gelijk uit bed te stappen..... Ik zou vandaag paard gaan rijden (ik heb 5 paarden te doen vandaag) Nou, dat zie ik nou dus absoluut niet zitten he, heb asperines ingenomen en heb nog koppijn! Stom he?

Nagoed, ik heb even lekker kunnen mekkeren, jullie kunnen even lachen omde situatie Lachen beiden weer tevreden Knipoog

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:44

Das inderdaad heel vervelend, ik hoop dat het nog goed komt met je hoofdpijn Knipoog
ik heb ook eens zoiets gehad.
ik werd om kwart voor 8 gebeld.
met R van A2, we verwachten je op de afdeling
ik: ja, maar ik heb een avondddienst
R: nee, je hebt een dagdienst, je staat op het bord.
ik: ik weet zeker dat ik een avonddienst heb
R: nee, je hebt een dagdienst
ik (geirriteerd) kijk dan toch op de dienstlijst, ik heb zeker weten een avonddienst
R: momentje..............je hebt gelijk, sorry, ga maar weer lekker slapen.
ik: Ja, dat gaat me dus niet meer lukken, en bedankt he

dus ik kom 's middags op m'n werk, zegt ze er dus helemaal niks meer over he. Verward

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:45

Gadverdamme zeg, denk je lekker te kunnen uitslapen... nah, hoop dat de rest van je vrije dag leuker is Knipoog

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:03

Nou, dat had ik vanmorgen ook, wordt om 8.30 gebeld door mijn werk, mijn man neemt de telefoon aan en roept dat ik had moeten werken vanmorgen om 7.30. Ik roep dat dit niet het geval is en dat ik vanmiddag pas hoef, besluit dat ik het mijn man niet kan laten afhandelen en stap mijn bed uit. Boos!
Ik zou een late dienst werken vandaag maar mijn afdelingshoofd had dit vergeten te melden dus ik stond gewoon voor een dagdienst op papier. Blond
Na heel wat heen en weer gebel is het toch goed overgekomen dat ik echt pas vanmiddag hoef te werken en heeft mijn afdelingshoofd haar fout weer hersteld.

Maar ondertussen had ik dus een kop als een blok beton en een humeur als een eurweurm.........Kan ook niet zo goed tegen plotseling wakker worden en gelijk mijn bed uitmoeten Haha!

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:15

Frustrerend!
Wel raar dat ze dat niet veranderen hoor.

Heb het 1x gehad op m'n werk bij de pizzeria. Ik wist toch zeker dat ik niet hoefde te werken op 1 januari, m'n baas zou nog op vakantie zijn. Belt hij boos op, waar ik bleef... Ik was doodmoe, we hadden het nog al laat gemaakt de avond daar voor Schijnheilig
Maarja, toch maar gegaan. Later geen commentaar meer over gehad gelukkig.

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:15

ik heb nu al 2 keer gehad dat ik op me werk was en gewoon bleek dat ik vrij had of n latedienst had.
vergeten in me agenda te kijken niet zo slim.
sta je daar smorgens om 10 voor 7 met je duffe kop kan je weer huiswaards keren waar je weer lekker verder kan slapen in je bed Bloos Haha!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 19:12

Zie het helemaal voor me.
Maar waarom ben je dan niet gegaan? Je hoofdpijn gaat juist over als je lekker met je paardjes bezig bent.
Enne ff off topic, we moeten nog steeds iets afspreken.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 20:23

ik ben wel naar de paardjes gegaan hoor Lachen maar zag het gewoon niet zo zitten, moest 1 paard doen die gaat steeds nogal uit zijn dak en dan is het 1 grote rodeo als je ernaast staat, ennuh, noem jij nou eens een datum maaik Lachen