Vlog over leven met paarden in Zweden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wanja

Berichten: 1641
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Årjäng (Zweden)

Vlog over leven met paarden in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-17 21:57

Hallo bokkers!
Ik zit er over te denken om te gaan vloggen over mijn leven hier in Zweden en dan met name over de paarden. Ik vraag me alleen af of daar interesse voor is en welke onderwerpen jullie dan graag voorbij zouden zien komen?
Ik ben benieuwd, dus brand los!

leanR
Berichten: 491
Geregistreerd: 06-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:19

Ik denk dat daar best interesse in zal zijn! Zolang je filmpjes kwalitatief voldoende gefilmd en netjes gemonteerd zijn, zal je vast kijkers trekken. Wil je dagvlogs maken of alleen specifieke onderwerpen delen? Cliche maar ik ga het toch noemen: waarmee kan jij jou vlog unieker/interessanter maken dan de andere zoveelste vlog? In het antwoord daarop zit vaak je content.

Wanja

Berichten: 1641
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Årjäng (Zweden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-17 22:26

Bedankt voor je reactie leanR
Mijn idee is om meer informatieve vlogs te plaatsen, dus geen dagvlogs. Wat het uniek maakt is dat ik in Zweden woon en dus op een (voor velen) totaal andere manier met paarden bezig ben.

leanR
Berichten: 491
Geregistreerd: 06-11-11

Re: Vlog over leven met paarden in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:36

Ik begrijp dat je je dus wil richten op Nederlands publiek/bokt-publiek.
Misschien een video van jou bevindingen/ervaringen op paardenvlak in Zweden? Wat vind je goed en wat kan beter? Wat doet Zweden anders dan Nederland? Of op ten duur een Q&A met vragen die je krijgt over hoe de zorg/training van paarden is daar.

Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: Vlog over leven met paarden in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:49

Ik ben zeker geïnteresseerd! Vooral ook in het ritme gezien de daglengte er verschilt door het jaar heen. Hoe daar rekening mee wordt gehouden

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 23:03

Stipje! Van de zomer fantastisch gereden op Gotland op een hele nuchtere en eerlijke (naar de paarden toe) manege, dus zeker leuk om te volgen. Als is het maar om bij te leren hoe paarden (en personeel :p) omgaan met de extremere winters etc. Toen ook toevallig iemand met een pony in een trailer op de veerboot gezien, dus ze lijken me op bepaalde vlakken wel een stuk nuchterder over paarden en wat er allemaal mee kan.

edit: hm, ik las bloggen. Sorry absoluut geen fan van dat vloggen. Werkende mensen kunnen niet altijd van die filmpjes lopen kijken, maar vinden t wel af en toe leuk om in een verloren moment ff wat interessants te lezen.

Wanja

Berichten: 1641
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Årjäng (Zweden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-17 23:40

Super! Dat zijn tips waar ik iets mee kan :)
@Hoppit: wellicht ga ik er ook gewoon een blog naast doen, dus dan kun je zelf kiezen

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Vlog over leven met paarden in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:58

Ik ben erg geïnteresseerd! Meer geïnteresseerd in een blog, maar ook vloggen om beeldmateriaal te zien van het leven daar. Ik ben vooral benieuwd naar hoe je de paarden aan het werk / in training houdt als er zo veel sneeuw ligt.
Mijn vriend en ik willen ook ooit emigreren met mijn paarden en Zweden staat hoog op ons lijstje.

420BlazeIt

Berichten: 2106
Geregistreerd: 10-12-12

Re: Vlog over leven met paarden in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 13:01

Een blog is volwassener, vlogs trekken meer penny's :j

Wanja

Berichten: 1641
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Årjäng (Zweden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-17 20:31

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn! Ik ga er gewoon mee beginnen :D
Ik ben er nog niet helemaal over uit of het een combinatie gaat worden van een blog en een vlog, of dat ik het alleen bij een vlog ga houden. Zodra de eerste online staat zal ik hier een link plaatsen. De inhoud zal voornamelijk gericht zijn op de praktische vragen rondom de verzorging en training van paarden hier in Zweden.

@Unseen: leuk dat jullie emigratieplannen hebben! Als je nog tips wilt hebben dan mag je altijd een PB sturen :)
Laatst bijgewerkt door Wanja op 12-01-17 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Vlog over leven met paarden in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:32

Ik ben heel erg benieuwd eigenlijk, hoe het in een ander land er aan toe gaat kwa de verzorging met dieren. Van bijv. dierentuin dieren weet ik er het een en ander van af, maar paarden?