Wat (laten) maken ter nagedachtenis?

Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laurievc

Wat (laten) maken ter nagedachtenis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-16 14:46

Genoeg uitstelgedrag, ga er nu toch echt wel eens werk van maken... Ondertussen al ruim een half jaar geleden en ik blijf het maar uitstellen :=

Ik zoek 'leuke' dingen die ik kan laten maken ter nagedachtenis van mijn beste maatje. Ervaringen met bepaalde mensen, goede maar ook zeker de slechte.

- Juwelen (ik heb al een armband, maar alles mag aangeboden worden!
- Tekeningen/schilderijen
- Instawall/canvas
- Beeldje
- ...

Wat hebben jullie laten maken ter nagedachtenis van jullie viervoeter? Foto's ed mogen ook altijd gepost worden.

Hebben jullie nog ideeën? Shoot!
Bedankt alvast voor de hulp :+:

eclair98

Re: Wat (laten) maken ter nagedachtenis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 15:05

Voor mijn overleden hond heb ik een ketting laten maken van wat haar en een losse glaskraal, bij beadalot.nl
Dit wil ik ook nog van andere huisdieren laten doen, maar ik stel het ook steeds uit :o

Ook heb ik een grote fotolijst gekocht en daar allemaal verschillende foto's in gedaan.

Sterkte Y;(

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 15:10

Ik heb vorige jaar een gouden ring en hanger laten maken bij galope.nl (Mart Holtrop).
Aardige man, denkt goed mee om er een perfect aandenken van te maken. Ben er nog steeds heel blij mee!

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 15:10

Nadat mijn paardje overleed heb ik twee hangers laten maken bij beadalot (http://www.beadalot.nl / nathalie2302 op bokt). In de ronde hanger (foto 1) zit alleen staarthaar en in de platte hanger (foto 2) zowel vacht als staarthaar. Ik ben er zo ontzettend blij mee <3 :) Beadalot is echt een aanraden. De platte ronde hanger die ik in gedachten had zat niet in het "assortiment", maar Nathalie heeft aan de hand van mijn wensen ontzettend haar best gedaan om dit prachtige sieraad te maken. Er is zo veel mogelijk! Ik draag ze iedere dag, soms de ene en soms de andere.
Kijk goed naar wat je zelf aanspreekt en vergelijk ook meerdere "makers"/sites... zoveel mensen zoveel smaken en stijlen, ik heb echt gezocht naar iets wat bij mij past!

Afbeelding

Afbeelding

F*ck Cancer

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 15:27

Ik heb zover nog niks laten maken.

Afbeelding

Dit is een urn die ik vanuit het buitenland heb besteld, erg mooi maar ook prijzig. Er staan nu ook de 2 laatste hoefijzers van haar voor die urn.

Ik heb nog steeds een stukje van het staart dat ik nog later iets van kan maken en de halster die zij altijd droeg heb ik ook nog steeds.

Foto's staan nog eens veilig op google drive en usb stik opgeslagen.

Building up my Body.
67,8kg, 9% lichaam vet.

R.I.P Now-or-Never 10-06-2016

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-16 18:28

Dankjewel allemaal!
Ik ga inderdaad ook nog kijken voor een ketting/bedel te laten maken. Armband vind ik te kwetsbaar om altijd aan te hebben, maar met een ketting lijkt me dat eerder mogelijk...

Als iemand ergens ervaring heeft met foto's of instawall op canvas te laten maken zijn deze ook heel erg welkom!

Mareintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:51

Ik heb een dromenvanger laten maken van haar ijzers en staarthaar. Ben ik heel blij mee!Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:54

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-16 19:05

@Mareintje, wat mooi! Kan je me vertellen waar je die hebt laten maken? Vind het heel mooi!

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 19:08

(Ik bedoel dit niet als reclame hoor!)
Ik heb bij m'n eigen bedrijfje dit gemaakt, nadat ik t zo vaak gedaan had in opdracht wou ik er zelf ook een hebben ;)
Afbeelding

En deze besteld bij 'paard en ring', van m'n IJslander z'n staart en manen.

Afbeelding

Zag ook ergens in een van de topics hier op bokt kerstballen met paardenhaar d'r in, zag er ook erg mooi uit.

Sterkte :(:)

HARTniek’s ART is the creative, chill and yogic place to go....

Mareintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 19:30

Laurievc schreef:
@Mareintje, wat mooi! Kan je me vertellen waar je die hebt laten maken? Vind het heel mooi!

Ik stuur je een PB

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 19:34

Ik ben momenteel een canvas aan het bestellen bij albelli. Misscien cliché, maar die zie ik wel altijd als ik binnen kom. Kan ik altijd aan mijn oude vriend denken! <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie