[VOLG] Anima weer in training!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

[VOLG] Anima weer in training!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-17 22:28

Heey heey! :)

Inmiddels is het al weer een hele lange tijd geleden dat ik echt actief ben geweest op bokt.
Eind augustus ben ik met een hbo opleiding begonnen. Wat ontzettend veel tijd vergde en soms nog steeds vergt. Helaas staat Anima daardoor al enige tijd op een lager pitje door samenloop van omstandigheden. Ontzettend jammer uiteraard!
Nu loop ik er al een tijdje tegenaan te hikken om haar weer op te pakken. En iedere keer kwam het er eigenlijk niet van. Echter heb ik de knoop doorgehakt en ga Anima vanaf deze week weer oppakken.

Anima is een 6 jarige merrie van Air Force HH, springgefokt dus. Nu is het de bedoeling dat ik haar dressuurmatig ga oppakken en dan wedstrijden te gaan rijden. Voorheen reden wij netjes op B niveau rond.


Afbeelding

Afbeelding


Wij zouden het erg leuk vinden als jullie ons volgen bij het oppakken van de training! :D

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Re: [VOLG] Anima weer in training!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-17 17:02

*Even een update

Inmiddels Anima alweer aan het werk gehad aan de longe. En zo jolig als zij maar was. Ergens ook niet zo gek als ze zo lang weinig heeft gedaan. Vanochtend had ik een afspraak met de zadelmaker om het zadel even te laten checken. En zo is het zadel dus even bijgevuld.
Ook is ze recent meerdere malen door de sporttherapeut behandeld/gecheckt. Dus we kunnen lekker aan de slag gaan en alles weer gaan opbouwen.

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Re: [VOLG] Anima weer in training!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 15:51

Inmiddels is de laatste update al weer bijna twee weken geleden. Sindsdien is het zadel ook opgevuld en zijn we weer lekker aan de slag. Met de instructrice is er ondertussen een plan van aanpak afgesproken. En zal zij mij helpen bij het oppakken van Anima, super fijn! Voorlopig krijgen wij twee keer per week ondersteuning. Om ons zo op de goede weg te helpen. Zo hadden wij vanochtend weer les. Eerst stapt de instructrice der dan even op en rijdt der en maakt der een beetje los. Vervolgens stap ik er op. Gaat super fijn zo! Nu staat de volgende lees weer voor aankomende maandag gepland. En trainen wij van het weekend lekker door.
Ook heb ik nog wat beeldmateriaal van de les van afgelopen maandag. Die zal ik binnenkort even uploaden.

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 09:43

Bij deze! :)


Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: [VOLG] Anima weer in training!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 10:00

Ziet er goed uit Roos. Fijn dat er een plan van aanpak is :)

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 20:42

Diertjec schreef:
Ziet er goed uit Roos. Fijn dat er een plan van aanpak is :)

Dankjewel Claudia! Ben ook erg blij dat we weer aan de gang zijn. :)