[VOLG] Tinkerbell: ultieme dromen worden werkelijkheid!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:21

Gefeliciteerd!
Mooi foto, knappe Bell <3


Celiien

Berichten: 13251
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: [VOLG] Tinkerbell: ultieme dromen worden werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:22

<3 moppies

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Fris

Berichten: 822
Geregistreerd: 06-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 21:57

Wat goed *\o/* Gaat zo te zien super met jullie :D

Treat People With Kindness


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 23:21

De ultieme droom die een zwart flinterdun randje kreeg.

Exact een jaar geleden plaatste ik onderstaand bericht op Facebook.

Afbeelding

Toen ik een aantal weken geleden Bell uit stal haalde met dikke benen wist ik dat het niet goed zat en moest meteen denken aan mijn DA die zei dat het echt geen CPL kon zijn. Gewoon mok en mijt. Niks meer, niks minder.

Na beweging werden de benen wel slanker maar er zat iets niet goed. Na verloop van tijd geen stalbenen meer, wel een aparte wond. Deze wond bleek een kloof te zijn en toen was de cirkel rond. Dit moet wel CPL zijn en dit is niet van de een op andere dag. Ik had gelijk en had naar mijn gevoel moeten luisteren. -O-

We hebben nu van alles om gegooid. Staat op onbeperkt hooi ipv kuil, andere muesli. Weidegang van 9-17 (wat nog steeds te weinig is voor een CPL’er).

Veel knobbels, veel rimpels.

Mijn post van een jaar geleden op facebook kickte er wel hard in opzich. Ik voel me stom dat ik niet naar mijn gevoel heb geluisterd. Door meerdere personen is mij nu bevestigd dat het CPL is en we hebben er maar mee te dealen.

Ik kan je niet beter maken maar ik kan het wel makkelijker en verdraagzamer voor je maken. :(:

Ze heeft het in principe nog niet in een ver stadium. Ik heb er een hele studie van gemaakt en wil alle informatie die ik heb gevonden, bundelen. Nu is het de kunst om het onder controle te houden.

Waarom een flinterdun zwart randje? Ik weet niet wat dit voor de toekomst gaat betekenen. In een jaar tijd is ze vreselijk achteruit gegaan als ik het zo bekijk. De ultieme droom was dat ze minstens 25 werd en kerngezond bleef. De droom om een nakomeling van haar te fokken kunnen we ook niet voortzetten. En wie weet wordt ze met gemak 30. <3

Ze loopt momenteel hartstikke goed! Ze eet goed, drinkt goed. Wil graag werken! Dus momenteel nog geen alarmbellen. Maar het is wel iets wat er altijd zal zijn en daar moeten we een draai in vinden. We gaan lekker door met trainen en heb ons ingeschreven voor een oefencrossje in september. Ook de dressuurwedstrijdjes gaan door en we zijn echt ultiem aan het genieten!

Caitlin_K
Berichten: 3746
Geregistreerd: 04-05-11

Re: [VOLG] Tinkerbell: ultieme dromen worden werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 05:07

Ik ben vreselijk trots op je Do, zei het ook al op fb. Bell heeft een top baasje aan jou, hoe je dingen oppakt en hoe je je inzet voor haar. Samen knallen jullie hier gewoon doorheen, gewoon, zoals jullie altijd doen :+: :(:)

Never make eye contact with anyone while eating a banana

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 12:24

Toch wel heel erg trots om dit zo te zien.

Afbeelding

emilyslaluna

Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Re: [VOLG] Tinkerbell: ultieme dromen worden werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 14:37

Wauw wat een verschil! Jullie zien er top uit!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, ComscoreBot, Ilonaa1994, Mira283 en 38 bezoekers