[VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Victory-Boy

Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 13:25

Wat een leuk filmpje weer. Je dochter zit echt supernetjes op Bliksem, zo'n mooie houding. +:)+
En wat wordt ze al groot zeg, echt een dametje. Bliksem loopt ook lekker vlot door en is superbraaf, een gouden pony.
Hopelijk is de weide snel klaar en heb je wat minder stress. Ik kan wel zeggen: gewoon lekker relaxed doen, maar ik ben zelf ook een stresskip en weet hoe moeilijk het is om "simpel" te ontspannen. :(:)

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 16:32

Dat van die weide is iets tijdelijks, "gewoon" blijven ademhalen.

Wel een heerlijke dag gehad zo te zien, lekker met de hele familie op buitenrit.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-18 10:36

Gelukkig is het maar tijdelijk. Pfff dat geregeld, al die mensen, machines ed. Die drukte. Ik vind het vreselijk. Zal ook deels mijn autisme zijn hoor. Alles wat afwijkt van het normale is een ramp.

Ja Marloesje zit er leuk op he? Zo jammer dat Bliksem niet met haar mee groeit, want nu pas begint ze een beetje met rijden. Maar dit is wel het laatste seizoen dat ze op Bliksem past denk ik. Ach, misschien volgend jaar ook nog wel. Dat kind weegt echt niks. :') :') (15 kilo).

Ik zal vast een foto laten zien (screenshot uit filmpje) van de nieuwe paddock de maak. Hij is 29x15m. Hij zou 30m worden, maar er is wat mis gegaan, nu is hij een meter opgeschoven. Nou ja, hij is groot genoeg dacht ik zo. :D

Afbeelding

Ik kan niet wachten tot de loonwerker weer verder gaat. Nog geen bericht gehad van wanneer hij terug zou kunnen komen.

edit. Had ik deze foto trouwens al laten zien... Daar heb je ze liggen hoor. :Y) :+

Afbeelding

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 10:43

ah wat fijn zo grote paddock. Kan je miss zelf prima in hobbelen.

en ind blijven adem halen. you can do it.

die foto is geweldig. Heerlijk om te zien hoe jullie zo bezig zijn. heb jij blicksem geschoren?

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-18 10:57

Ja ik heb de paddock bewust groter gemaakt dan de huidige, zodat ik hem ook als bak kan gebruiken.
Op de manege waar ik werk is de binnen bak ook maar 15x30m, dat is prima te doen. Zeker voor mij, want ik ben toch niet van de dressuur, maar lol met de knol.

Wat lief zo die liggende beestjes he? Vond het zo schattig en kon er lekker bij komen zitten en knuffelen. Dat is wel een enorm voordeel van paarden aan huis. Je bent er altijd druk mee, maar je leert ze écht kennen. Je ziet alles van ze. (Soms iets te veel!) En de band wordt daar zo sterk van :D

Bliksem was mijn proefkonijn voor mijn nieuwe tondeuse. Hij is niet écht geschoren hoor.
Ik had het opzet stuk voor 9mm er aan. Dus de winterharen zijn er niet af, maar wat verkort. Verder verhaard hij zelf wel heel mooi. Heeft alleen aan de buik nog van die doffe winterharen. Dat blijft altijd als laatst zitten bij hem. De hele voorkant, hoofd, hals, borst ed is al mooi glad.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 11:09

ik heb helaas geen opstuk. maar ga stanley wel scheren. Hij heeft best last van zn vachtje. En ik kijk het naar mijn idee al lang genoeg aan..

aangezien het best warm is voor de tijd van het jaar. Maar ik weet nog niet of ik in okt nog ga scheren. Maar wil wel met de haren mee scheren mits dat niet te lelijk wordt. Maar dat zie ik vanavond wel. Denk dat ik hem wel blij mee maakt.

hij zweet gwn met niks doen in zn flanken. Moet je gaan als hij ook nog moet werken... en komen de dagen blijft het warm ook snachts.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-18 12:32

Ik durfde Bliksem niet helemaal te scheren, bang dat ik zijn zomervacht kapot zou maken. Vandaar dat ik de winterharen er niet af heb gehaald, maar gewoon wat korter.

Nick is zo goed als door de wintervacht nu. Hier en daar nog wat van die doffe plekjes, maar geen lange haren meer.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:00

daar ben ik ook beetje bang voor. Maar dit vind ik nu ook sneu.. daarom ga ik het toch doen. En daarna laat ik hem verlopig met rust. als de temp nou niet zo hoog zijn (en bleven) dan had ik nog gewacht. vind 1 of 2 dagen warm niet erg. Maar nu blijft het deze week, en volgende week ook warm. Van weekend word het tegen de 30 graden.. daarom wil met de haren mee scheren ipv tegen de haarrichting in.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-18 13:05

Kan je de (losse) winterharen niet met een borstel eruit krijgen? Ik heb een furminator, daar krijg je veel winterhaar mee uit.

Hoefsmid is ondertussen geweest, staan weer keurig op de voetjes. Vooral Bliksem was wel hard nodig.
Hij heeft vorig jaar een hoefzweer gehad aan 4 hoefjes tegelijk en dat gat vult zich steeds met steentjes. Ik maak het zo goed mogelijk schoon, maar toch zat er nog aardig wat in.
Dus de smid heeft het weer wat open gemaakt, zodat ik er beter bij kan om bij te houden.

En Nick is wel makkelijk met de hoeven, gewoon bijwerken en weer klaar.
Dat vind ik toch wel erg fijn. James had wat lastige hoeven. Dus dit is echt wel een rust!

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Re: [VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 19:20

Mooie nieuwe topic naam!! Past beter dan de andere inmiddels hè?

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 19:25

Ohhh ik ging ook net vragen, heb je de titel aangepast? Leuk!!

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-18 19:29

Aah ja! Ik zie dat hij aangepast is.
Had idd een verzoek gedaan om het aan te passen, leuk!

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 19:33

Mooie titel, dit dekt de lading.

Je gaat vast veel plezier van en in je nieuwe paddock beleven, da's een mooie maat.

jeetje77

Berichten: 3456
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: [VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 20:20

Ik zat ook al te kijken, maar idd topic titel past echt beter.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: [VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:07

Mooie titel chasey past veel beter.

Antwoord op je vraag. Ik gebruik eerst de roshandschoenen en daarna de furmintor.. maar kwam zeer weinig van af. Hij is nu blij dat t er af is.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-18 22:38

Ik zal even een update schrijven. Want er is een hoop gebeurd.

Afgelopen weekend waren David en Marloes lekker met opa en oma mee naar Zee met de camper. Dus Daan en ik hadden het rijk voor ons alleen. We hebben vooral veel geklust binnen en buiten.
Zaterdag avond gingen we nog eventjes de paarden in de weide zetten, daarna konden we rustig zitten... Althans... dat dachten we. Dat rustig zitten kwam er niet van.
Want toen we Nick en Bliksem in de weide hadden gezet gebeurde er iets heel ergs.
Daan had Nick vast en ik Bliksem, we stonden al in de weide. Poort netjes achter me dicht gedaan en Oscar BUITEN de poort gelaten. Want na zo'n dag op de paddock weet ik dat Nick en Bliksem even uit hun plaat gaan in de weide. Lekker rennen en bokken. Dus met opzet Oscar niet mee in de weide genomen, maar buiten de dichte poort gelaten. Hij kon er niet bij komen.
Daan klikt Nick los en ik Bliksem... op dat moment schieten de paarden in volle rengalop door de wei, zoals verwacht. Ik bleef nog even naar ze kijken en stond zelfs te filmen. Want ik wist dat ze ff lekker gek zouden doen.
Maar Daan liep op dat moment de weide weer uit en doet die poort open. Die **** liet Oscar tussen de poort door glippen en ja hoor... Oscar ging als een speer achter Nick en Bliksem aan. Maar die zaten nog helemaal in hun bokkende bui.
Oscar rent achter Nick aan en Nick trapt vanuit zijn bok opzij naar Oscar. Hij miste hem, maar bij het neerkomen van zijn hoeven raakte hij Oscar vol op zijn kop. Het was gelijk foute boel!
Oscar sloeg een paar keer over de kop en jankte het uit. Hij strompelde gelijk naar ons toe. (Ik stond te vloeken op Daan, omdat die de hond niet in de weide had moeten laten gaan!).
Al vloekend en schelden liepen we terug met Oscar, hij had een flinke klap gehad. Dat was wel duidelijk.
Maar op straat begon Oscar te zwalken en zakte door zijn poten. Ik dacht dat hij dood ging!!!
Hij had een nare blik in zijn ogen en zakte weg. Hij had een gat in zijn hoofd tot op zijn schedel!
Als een speer zijn we met Oscar naar de dierenkliniek gegaan. En daar werd hij gelijk behandeld.
Oscar heeft echt heel veel geluk gehad. Hij had dood kunnen zijn. Blijkbaar heeft hij best een hard hoofd, want de schedel was gelukkig nog heel.
De wond is gehecht en dat kon met lokale verdoving. De dierenarts durfde hem - gezien de klap en dat hij weg zakte - niet onder narcose te brengen. Ik heb de dierenarts geassisteerd en zo kon hij met lokale verdoving geholpen worden.
De wond was 'mooi'. En schoon. En kon goed gehecht worden.

Toen we thuis kwamen was het ook gelijk tijd om de paarden weer uit de wei te halen, die hadden er al te lang in gestaan. Oscar was nog buiten en had een lampenkap op (zo'n kap van de dierenarts).
Daan kwam met Bliksem en Nick uit de weide lopen en toen ze Oscar zagen raakten ze compleet in paniek!!! Nick ging in volle rengalop er van door. Daan kon hem niet houden en moest hem los laten.
(Daan heeft weken met een gebroken hand gelopen en nadat Nick aan zijn hand trok was ook dat weer foute boel).
Daar ging Nick, in volle galop over straat aan de kletter, compleet in paniek. Gelukkig rende hij de wei in tegenover ons huis. Maar hij liet zich niet zomaar vangen.
Ik was ondertussen zooooooooooo kwaad geworden. Gewoon van alles bij elkaar. Eerst de hond, dan die idiote schrikreactie, Daan zijn hand die weer naar de kloten werd geholpen en dan ook nog zo'n stom panisch paard. Ik was woest.

Ik heb Nick weer gevangen en heb hem flink op zijn flikker gegeven. Of hij nou bang is of niet, hij hoeft niet letterlijk over je heen te denderen. Dat kan en mag gewoon niet, zeker niet als je in de buurt van een drukke straat woont! Bang of niet, je blijft bij ons.
Dus ik heb hem op zijn plek gezet en toen kon ik gewoon langs Oscar (en zijn lampen kap) lopen. Die extreme reacties ben ik niet van gediend. Dat kan gewoon niet, dat is gevaarlijk. Dus zo'n reactie straf ik af. En dat werkt voor Nick prima. want toen kon meneer ineens wél langs de 'enge' lampenkap op poten...

Goed... we zijn nu een paar dagen verder. Oscar had gisteren een slechte dag. Hij lag alleen maar te slapen. En was heel down. Hij voelde zich echt niet goed.
Vandaag ging het gelukkig al een stuk beter. Hij kon weer kwispelen! En we hebben zelfs een klein rondje kunnen lopen. Verder veel slapen, want hij heeft een flinke hersenschudding.

Hij mocht vandaag ook even bij het bad kijken, alleen kijken. Want hij moet echt rustig aan doen. Hij kreeg een aai over de bol (over de neus, over de bol kan niet) en moest daarna weer in de schaduw gaan liggen.
Afbeelding

Ondertussen zijn Nick en Bliksem ook aan de wandelende lampenkap gewend...

Om het verhaal positief af te sluiten...
Zondag aan het einde van de dag ben ik nog wel even met Nick naar het water geweest. Daar waar we best leuk door het water gestapt zijn. Hij wordt toch wel steeds makkelijker in het water.

Afbeelding

Heel charmant... Bultje op, teugels goed meegeven, ma Flodder op het paard.
Afbeelding

En vandaag in de warmte nog fijn met de watersproeier gespeeld. Met de Nickrope door het water. Dat deed hij super braaf. Soms denk ik wel eens dat dat paard 2 persoonlijkheden heeft. Een hele brave en een panische... Want de ene dag kan je het zo gek niet bedenken en hij doet het. En de andere dag flipt hij van een scheet. En is er geen land mee te bezeilen.
Afbeelding

Vandaag dus wel lekker met hem geklooid. En hij was vandaag ook super, super braaf! En heel gehoorzaam!! Ik denk ook wel dat hij het ook even weer nodig had om letterlijk op de plek gezet te worden. (Want ik moet eerlijk zeggen, hij was de laatste tijd ook wel een beetje irritant).
Afbeelding

Het is ook een samenloop van omstandigheden. Die paarden worden die 200m2 zat. Worden ze vervelend van. Ik ben die 200m2 ook spuugzat. En ik ben chagrijnig dat het met onze grond niet op schiet en dat we niet weten waar we aan toe zijn.
De paarden kunnen hun ei niet kwijt in die kleine paddock... Daarnaast vreten ze suikerrijk gras.. geen goede combi.
Met onze eigen 5000m2 kunnen we al weken NIETS! En dat werkt op iedereen door. Het frustreert dat alles stil ligt.

Nou ja... het ongeluk is goed afgelopen en ik twijfel ook heel erg om het wel te vertellen. Want reacties als 'Ja dan moet je de hond maar niet bij de paarden laten, bla bla bla...'. Zit ik niet op te wachten. Dat wilde ik namelijk ook helemaal niet. Want ik wist dat die paarden uit hun dak zouden gaan, daar moet je geen hond bij laten... Dat kan alleen als ze weer rustig zijn. Maar Oscar ontschoot ons (Daan) gewoon... Ik stond met de rug naar de poort en had niet in de gaten dat Daan de poort open deed om de weide uit te lopen.. En hij had niet verwacht dat die hond als een bezetene achter de paarden aan zou speren... Domme, stomme pech dus.

Verder zit ik er dus compleet doorheen.
En dat komt hoofdzakelijk doordat het allemaal gewoon niet goed gaat met de weide. De loonwerkers werken absoluut niet mee.
Het had verd*mme 23 april al klaar kunnen zijn. Want toen had Daan een afspraak gemaakt dat ze 3 dagen achtereen zouden komen, heeft daar zelfs verlof voor opgenomen... Maar het schiet allemaal niet op.
Steeds worden er dagen toegezegd dat ze komen, en dan komen ze niet opdagen. Wij zijn er zooo klaar mee.
Nu wordt gezegd dat ze vrijdag komen, maar ik ga er maar niet te hard van uit. Steeds is er weer een andere smoes.
Ondertussen gaat alle beplanting die we van de provincie hebben gekregen dood. Die bomen en struiken staan maar in emmers te wachten tot ze de grond in kunnen...

Ik ben op dit moment dus niet heel gezellig. Ik weet wel dat het uiteindelijk goed komt... maar voor nu ben ik opgebrand!
Dus reageert alsjeblief niet te fel op Oscar zijn ongeluk. Ik vind het heel naar om te vertellen, want ik voel me heel erg schuldig. Heb het ook niet op Facebook gezegd, krijg je toch alleen maar praat van. En wijzen met de vinger 'zie nou wel'. Terwijl dat niemand weet hoe het gegaan is.

Ik heb het op film staan, het is echt heel zielig. Ik zet dat niet online hoor, maar het voordeel van de film was wel dat we precies konden zien waar Oscar geraakt is. Het ging echt in een split second allemaal.
Oscar loopt wel vaker blaffend achter de paarden aan hoor, maar niet als ze gelijk uit de paddock komen en de wei op gaan. Want dan gebeurd er dit dus...
Nou ik ben mijn ei kwijt... hoop ik. Want ik zit er nog heel erg mee. 'Wat als...'.

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: [VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 22:46

He bah! Wat een vervelende gebeurtenissen zeg. Dikke knuffel door de beeldschermen heen! :(:)

Ik moest wel even grinniken om het stukje “paard met 2 persoonlijkheden”. Ik herken dit heeeel erg met mijn haflinger... Het ene moment galopperen we zonder zadel en hoofdstel over een blauw zeil, het andere moment lig ik er bijna naast omdat die een lichtstreep eng vindt of er een bakkabouter in de hoek zit. En ik kan er werkelijk geen “routine” in vinden. Behalve dat die met wind vaak een stuk vervelender is.

Haflinger trekje? 8)7

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-18 22:51

Dankje.

Ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Eerst dacht ik dat er misschien iets niet goed is aan zijn ogen.
Maar er is gewoon geen touw aan vast te knopen. En het ene object waarvan je denkt 'dit is eng', dat doet hem niets. En de andere keer schrikt ie zich weer de pleuris van iets heel simpels.
Hij is wel extreem gevoelig. Daar zal het wel aan liggen. Dat heeft voor- en nadelen. Want ik kan zo wel met een neckrope rijden. Dat kon ik bij James niet. Die was gewoon heel zeker van zichzelf, stabiel en dominant. Die liet zich niet zomaar wat vertellen. Zeker niet met een neckrope :') Die was echt niet snel ergens van onder de indruk. Sturen met een touwtje? Dacht niet :')

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 22:55

Oh ik moet echt heel hard huilen met dat verhaal want mijn vorige hond is zo getrapt en die heeft het niet overleefd, zie alles weer gebeuren. Vreselijk, ik weet wat het met je kan doen en ik was ook echt WOEST!!

Ik zou denk ik echt 2 weken niet meer op mijn paard kruipen puur omdat ik niet eerlijk tegen hem zou kunnen zijn. Dat was ‘gelukkig’ niet mijn paard die dat toen deed want kan d’r nog steeds niet aankijken zonder aan Charlie te denken.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 22:56

Ben echt zoooo blij voor jullie dat het goed komt met Oscar echt waar, wat een topper is dat!

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 22:57

Wat er is gebeurd met de hond is gewoon domme pech. Beide weet je dat de hond er niet bij mag, maar soms zijn ze gewoon iets sneller dan jij.

Gelukkig loopt het met een sisser af. Nu maar hopen dat je snel het extra land kunt gebruiken en je van het gedoe af bent. Zonder de slechte dagen herken je de goede niet meer.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-18 23:09

Dankje. Het was inderdaad stomme pech. Heb het filmpje al 100 keer gezien na de tijd. En ik had het ook niet kunnen voorkomen. Ook Daan niet, die hond was watervlug. Ik moet het nu loslaten en een plekje geven. Nick kon er ook niks aan doen, die deed gewoon als ieder ander paard. Bokken en een beetje met de benen zwaaien, omdat ie los mocht. En Oscar was zoals altijd gewoon een blij ei 'jeeej rennen!'. Maarja die ziet die zwaaiende achter benen niet als gevaar. (Dat blije ei ziet niets als gevaar).

Door zijn lange haren zie je de wond niet, maar het zit bovenop midden tussen de oren.
Afbeelding

Hier rijden we terug van de dierenarts.
Afbeelding


Maar zoals het er nu naar uit ziet, krabbelt Oscar er wel weer bovenop.
We kregen nog wel een compliment bij de dierenarts. We hadden heel snel gehandeld. En hij dacht dat Oscar veel jonger was :') Hij zag er verder goed uit.

edit.
Wat erg Granouk, ik geloof dat je dat inderdaad al eens verteld hebt. En dat je daarom nooit meer een hond bij de paarden doet.
Ik weet nog niet wat ik moet doen. Helemaal weg houden kan sowieso niet. We gaan altijd samen buitenritjes maken. Maar sowieso niet meer los bij elkaar als ik even binnen ben. Maar onze tructjes met Blik, Nick en Ossy tegelijk wil ik nog wel blijven doen. Mits ze elkaar nog verdragen dan he.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 23:30

He wat een naar ongeluk. Heel veel sterkte Evelien. Kus aan Oscar.

Probeer het Ind los te laten. Niemand heeft schuld hier aan.

Captain

Berichten: 21372
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 06:37

Gatsie wat naar.. :(:) Waarom zouden we daar nare opmerkingen over maken? Ongelukken gebeuren! Juist goed want ik ga hier ook even extra weer door nadenken, de honden lopen hier ook tussen de benen door, gaat tot nu toe altijd goed maar ga ze vanaf vandaag ervoor laten lopen ipv er achter. Heel veel beterschap voor Oscar maar volgens mij moet dat wel goed komen! Ook voor Daan natuurlijk, heeft hij iets gebroken of alleen flink verstuikt?

Wat betreft de grond.. kun je niet een ander bedrijf inhuren? Deze kon wat mij betreft een dikke middelvinger krijgen..

Heel veel succes met alles enne...
Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 08:43

Ja maar die van jou zijn elkaar gewend, dit is gewoon brute pech. Ik weet niet wat ik in jouw situatie zou doen maar jij wist dat die twee uit hun plaat zouden gaan, als je dan gewoon aan het rijden bent weet je ook dat dat (normaal) niet zou gebeuren dus misschien dat ik dat nog wel zou riskeren.. Ik weet het niet goed, die van mij komen inderdaad niet meer bij de paarden. Heb het vorig jaar gedaan omdat ik een foto wou voor dierendag met mijn 3 mannen maar die paarden werden gek van mijn spanning dus heb woef de hele tijd vast gehouden.
Maar die van mij zijn geen paarden gewend, en de paarden zijn geen honden gewend. Dus dat is ook weer heel anders.