[VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Victory-Boy

Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 11:36

Chasey schreef:
Bedankt voor de complimenten allemaal.

VictoryBoy mijn reactie klonk misschien een beetje bot, maar ik bedoelde het niet zo hoor.

Nick heeft een - hoe zeg ik dat netjes - bijzondere achterhand. Hij klopt niet. Staat zo stijl dat hij daardoor ook een beetje typisch loopt. Vandaar dat ik juist dat kenmerk van zijn benen in de tekening heb verwerkt :) Mooi is anders, maarja zo is Nick nou eenmaal. Een beetje vreemd :')

Kwam absoluut niet bot op mij over, hoor. Het gaat er sowieso om dat jij er blij mee bent en als hij zo beter op Nick lijkt is dat prima. :) Ik vind het nog steeds een hele mooie tekening en het is juist leuk om de "foutjes" van je eigen pony erin te verwerken. :j

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem


Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-18 20:57

Gelukkig :D

Gisteren was het zo ver! Daan heeft eindelijk de trekhaak van mijn auto gemonteerd. Hij zag nogal tegen de klus op. En dan voornamelijk het elektrische gedeelte. Maar hij heeft het toch maar gedaan!
Is hij eindelijk van mijn gezeur af. :=

Test 1 2 3, even kijken of de lampjes werken.
Afbeelding

Ja werk!

En vandaag ben ik over die welbekende drempel gestapt en heb Nick in de trailer gezet!
Ik zag er best wel tegenop. Krijg ik Nick wel goed in en uit de trailer, hoe reageert die auto, vergeet ik niet iets mee te nemen... nou ja je kent het wel. Een hele hoop beren op de weg...
Ik was zo vreselijk aan het twijfelen. Wel doen, niet doen, wel doen? En zal ik dan mijn zus meevragen? Maar als ik haar vraag dan MOET ik ook doorpakket.. Nou ik kreeg er buikpijn van!!
Stomme stresskip ook man.
En toen... net of het zo had moeten zijn kreeg ik een whats app van mijn zus 'Hey lien, neem je je knol nog mee naar de manege morgen?'
'Dat ligt aan het weer, er wordt wind voorspeld. Maar ik ga nu met Nick naar het bos, kom je ook!?' En toen was er geen weg meer terug. _O- := Want ik kreeg gelijk bericht terug 'Ja leuk! Haal je me op?'
"Oke...".

Nou, en toen moest ik aan alles denken. Spulletjes voor Nick. Oscar en Bliksem in de paddock laten, stroom erop doen, deur op slot, trailer goed aankoppelen, Go Pro mee, en o ja.. ik moet eerst nog wel tanken! Want de tank is bijna leeg. Ik neem wel wat geld mee..

Spulletjes lagen in de auto, trailer was goed aangekoppeld en het was tijd om Nick in te laden. Dat ging goed!
En hup daar gingen we. "Ik rij nu weg!" Appte ik mijn zus.

Nick stond er heel braaf op, bij mijn zus keek ik nog even bij hem en hij stond er mooi. Dus op naar het bos!
Maar we waren nog niet halve wege... 'Mijn tanklampje brand! En ik ben het geld vergeten!"
Dus ik vroeg mijn zus of zei wat bij zich had. Ook niet, portomonnee thuis laten liggen. oliebol... als we maar terug komen! Want zo'n auto slurpt natuurlijk wel harder met zo'n windvanger erachter.
Nou ja, eerst maar naar het bos. En dan zien we het wel hoe het oplossen. :=

In het bos ontpopte Nick zich tot een heuse boscrosser! Hij had lol voor 10. Heuvels, boomstammen noem maar op. Hij vond het prachtig.
En was dan ook ontzettend moe! Moe maar voldaan.
Het was een leuk zussenuitje en we hadden echt lol met de knol. We waren gewoon 2 volwassen pennymeisjes. :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nick is moe, ik ga lopend verder. En bied aan dat hij op mijn rug mag. :+
Afbeelding

Zusterlief en tevens mijn groom, hulpje, extra set handen :D En leuk gezelschap natuurlijk.
Afbeelding

Heerlijk rollen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En na een geslaagde rit weer in de trailer.
Afbeelding

M'n zus geeft Nick nog even wat brokjes voordat we gaan.
Afbeelding

Eerst heb ik mijn zus naar huis gebracht, daar kreeg ik wat geld van haar mee om te tanken. En had gelukkig het tankstation nog gehaald. :Y)
En zo kwamen we na een rustige rit weer veilig thuis.

Afbeelding

Ik ben blij met mijn combi!

Mijn zus heeft vandaag niet gereden. Op het moment dat we wilden wisselen, zagen we dat Nick beter kon worden uitgestapt. We hebben het zadel eraf gehaald en mijn zus heeft gewoon lekker met hem gewandeld in het bos. Ik mocht het zadel meenemen. :Y)

Maflinger_S
Berichten: 12150
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 21:00

Stoer! Toch gegaan en ondanks wat hobbels zo te lezen toch lekker allemaal kunnen genieten.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 21:05

Oh fijn dat jullie samen op pad kunnen met de paarden!
Lijkt mij ook dat het super gegaan is :D

Anoukloves_
Berichten: 568
Geregistreerd: 24-01-10

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 23:15

Stille meelezer...
Stoer dat je toch gegaan bent en zo te zien een geslaagde dag! +:)+

Kerstmuts

Denise_Storm

Berichten: 2369
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 23:46

Toppers!! Als ik zie hoe relaxt Nick is, krijg ik elke keer weer vertrouwen dat mijn Storm dit ooit ook kan. Genieten! <3

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-18 18:08

*\o/* *\o/* *\o/* Bijzondere ervaring rijker vandaag!

Afbeelding

Vandaag met de kinders op stap gegaan en lekker gepickNICKt. :Y) /3
Tasje vol lekkers mee en frisse neus halen in het bos. Daar waar Nick een paar keer op commando is gaan liggen, ook terwijl ik er op zat! Dat was echt zooooo leuk! Hij kreeg echt het trucje door!
David heeft wat mooie foto's en filmpjes gemaakt.
Hier alvast een voorproefje. Echt super leuk!
Rest van de foto's en film volgen nog, ook van de kinders
Was een super fijn uitje met de kinders, die heel goed kleine groompjes hebben gespeeld. En lekker in het zand hebben geravot.


jeetje77

Berichten: 3450
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 21:31

Wat een heerlijk familie paard is Nick geworden zo.

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 23:37

Gaaf zeg!!

It’s ok to be a glowstick, sometimes we need to break before we shine!

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 00:14

Ja was echt mooi!!

Even een tekst van FB kopieren, dat scheelt weer typen. :o
David en Marloes hadden de rugtas vol met lekkers gevuld. Liga, drinken en een paar mandarijnen. Want het was tijd om te gaan picknicken in het bos!

Afbeelding

Eerst hebben David en Marloes wat trimmbaan oefeningen gedaan, hordenlopen, touwzwaaien, slalommen, rek en strekoefenen, balansoefeningen, noem maar op. ,
Om vervolgens lekker wat te gaan eten in de 'woestijn'.
Terwijl David en Marloes lekker aan het eten waren, kreeg ik in de gaten dat Nick wilde gaan rollen. En daar heb ik gelijk gebruik van gemaakt!
We hebben al eens geoefend thuis in de paddock met het commando 'down'. (Wat ik eigenlijk heel stom vind om te roepen, maar het is gewoon kort en duidelijk).
Het commando is nog niet bevestigd, maar zo konden we mooi oefenen! Hij leek het echt door te krijgen, maar toen mijn beloningen op waren, hield hij het voor gezien.
Tijd om door te gaan met de wandeling. We gingen met een omweggetje naar de uitkijktoren. Ik vond het geen goed idee dat Marloes mee naar boven ging, dus David mocht eventjes alleen.
Eenmaal weer beneden vervolgden we onze weg door het bos. Dat wat op sommige stukken best spannend was! Door de storm werd de route wat uitdagender door omgevallen bomen en takken. Maar dat is juist leuk!
We zijn ook nog van de heuvel geweest en door andere leuke slingerpaadjes.
Na een tijdje kwamen we weer terug bij de woestijn, daar waar David en Marloes nog wat te eten namen.
Ik besloot om het hoofdstel in te wisselen voor de Nickrope. Om nog even lekker wat te prutsen zonder tuig. Wat verrassend goed ging! Ook kon ik het niet laten om Nick nog eens het commando 'down' te geven.
Maar hij leek er niet meer zoveel zin in te hebben. Totdat ik een Liga tevoorschijn haalde! Meneer deed maar wat graag een truc voor een stukje Liga, mooi! Dan krijg je dat als je gaat liggen. En zo konden we lekker verder oefenen. Hij vond het prachtig! Bleef zelfs nog op zijn kont zitten tot hij een stukje Liga kreeg. Hij was net een hele grote hond!
Het was een bijzondere, maar ook vooral erg leuke ervaring!
David en Marloes vonden het ook erg leuk om te zien.
Ben trots op ze allemaal. Want David heeft prachtige foto's en video's van ons gemaakt, Marloes wandelde het hele eind vrolijk mee met haar tasje en vermaakte zich prima met wat takjes.
En Nick was heel gehoorzaam! Ja natuurlijk deed hij soms even Haflinger eigenwijs, maar ondanks dat hij soms erg gefocust was op de (vele) honden en baasjes, bleef hij kalm
Ook toen hij alleen zijn neckrope om had. Ik vond dat best wel bijzonder. En mooi. Zette geen pas verkeerd. Dat zal toch een kwestie van vertrouwen zijn, van beide kanten!
Weer een mooie ervaring rijker met m'n 'nieuwe' gouden maatje en gezinnetje.
En op dit soort momenten denk ik ook altijd aan James. Dat zal ook wel zo blijven, maar Nick is echt een waardige opvolger.
Natuurlijk is alles nieuw en ontdekken we alles samen en schijt ik soms ook bijna in mijn broek van de zenuwen... maar we overwinnen het samen :D
En de kindjes? Die hebben vonden het ook fijn in het bos, lekker in de natuur. En natuurlijk meegedaan met rollen in het zand!

David en Marloes hadden de rugtas vol met lekkers gevuld. Liga, drinken en een paar mandarijnen. Want het was tijd om te gaan picknicken in het bos!

Eerst hebben David en Marloes wat trimmbaan oefeningen gedaan, hordenlopen, touwzwaaien, slalommen, rek en strekoefenen, balansoefeningen, noem maar op. ,
Om vervolgens lekker wat te gaan eten in de 'woestijn'.
Terwijl David en Marloes lekker aan het eten was, kreeg ik in de gaten dat Nick wilde gaan rollen. En daar heb ik gelijk gebruik van gemaakt!
We hebben al eens geoefend thuis in de paddock met het commando 'down'. (Wat ik eigenlijk heel stom vind om te roepen, maar het is gewoon kort en duidelijk).
Het commando is nog niet bevestigd, maar zo konden we mooi oefenen! Hij leek het echt door te krijgen, maar toen mijn beloningen op waren, hield hij het voor gezien.
Tijd om door te gaan met de wandeling. We gingen met een omweggetje naar de uitkijktoren. Ik vond het geen goed idee dat Marloes mee naar boven ging, dus David mocht eventjes alleen.
Eenmaal weer beneden vervolgden we onze weg door het bos. Dat wat op sommige stukken best spannend was! Door de storm werd de route wat uitdagender door omgevallen bomen en takken. Maar dat is juist leuk!
We zijn ook nog van de heuvel geweest en door andere leuke slingerpaadjes.
Na een tijdje kwamen we weer terug bij de woestijn, daar waar David en Marloes nog wat te eten namen.
Ik besloot om het hoofdstel in te wisselen voor de Nickrope. Om nog even lekker wat te prutsen zonder tuig. Wat verrassend goed ging! Ook kon ik het niet laten om Nick nog eens het commando 'down' te geven.
Maar hij leek er niet meer zoveel zin in te hebben. Totdat ik een Liga tevoorschijn haalde! Meneer deed maar wat graag een truc voor een stukje Liga, mooi! Dan krijg je dat als je gaat liggen. En zo konden we lekker verder openen. Hij vond het prachtig! Bleef zelfs nog op zijn kont zitten tot hij een stukje Liga kreeg. Hij was net een hele grote hond!
Het was een bijzondere, maar ook vooral erg leuke ervaring!
David en Marloes vonden het ook erg leuk om te zien.
Ben trots op ze allemaal. Want David heeft prachtige foto's en video's van ons gemaakt, Marloes wandelde het hele eind vrolijk mee met haar tasje en vermaakte zich prima met wat takjes.
En Nick was heel gehoorzaam! Ja natuurlijk deed hij soms even Haflinger eigenwijs, maar ondanks dat hij soms erg gefocust was op de (vele) honden en baasjes, bleef hij kalm
Ook toen hij alleen zijn neckrope om had. Ik vond dat best wel bijzonder. En mooi. Zette geen pas verkeerd. Dat zal toch een kwestie van vertrouwen zijn, van beide kanten!
Weer een mooie ervaring rijker met m'n 'nieuwe' gouden maatje en gezinnetje.
En op dit soort momenten denk ik ook altijd aan James. Dat zal ook wel zo blijven, maar Nick is echt een waardige opvolger.
Natuurlijk is alles nieuw en ontdekken we alles samen en schijt ik soms ook bijna in mijn broek van de zenuwen... maar we overwinnen het samen :D
En de kindjes? Die hebben vonden het ook fijn in het bos, lekker in de natuur. En natuurlijk meegedaan met rollen in het zand!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo ik kon niet kiezen, maar heb nog tig foto's hahaha.
En ook nog een film. Daar ga ik morgen even rustig voor zitten.

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 00:41

Wat een leuke foto’s!
Ik vind nr 12 heel mooi! (Van die laatste reeks, de eerste oortjesfoto bovenaan het bericht niet meegeteld)

Maflinger_S
Berichten: 12150
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 12:11

Wat een gaaf uitje! Helemaal leuk dat iedereen het zo naar zijn zin had en leuke dingen heeft gedaan. Topper Nick met zijn braafheid en nieuwe kunstjes, David die alles zo mooi vastlegt en Marloes met haar supergave huskymuts die gewoon lekker geniet. Topmoeder en baasje ben je.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 12:26

Even een heel andere vraag :)
Ik wil zo'n capcamera aanschaffen, goedkoop modelletje om te beginnen.
Maar hoeveel GB aan geheugenkaart heb jij?
Kan dat zo moeilijk inschatten en straks zit ik met een geheugenkaart die 4u kan filmen en een camera met batterij voor 20min :') Bij wijze van spreken hé :P

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 12:47

Dankje Granoek, ja die foto vond ik ook erg leuk! Gewoon lekker relaxt.

Wat een ontzettend lief compliment MaflingerS :D Dankje.

Granoek, uhhmmm ff denken.
Ikzelf heb een Go Pro Session. Dat is een vrij uitgeklede versie van de Go Pro. En extra klein. Het voordeel ervan vind ik dat de lens in het midden van het toestel zit. En hij echt klein is.
Het nadeel is dat hij geen verwisselbare batterij heeft. Dus ik kan geen reserve batterij meenemen. Daardoor kan hij 1,5 uur filmen.
Ik heb een kaartje van 64GB erin zitten. Hij zou dus op die kaart ongeveer 3 uur film kunnen opslaan. Alleen houdt de batterij het niet zo lang vol.
Toch heb ik gekozen voor die 64GB, want ik merk nu al dat ik de camera tussendoor in de auto oplaad of bijvoorbeeld net heb paardgereden en nog geen tijd had om de bestanden af te laden en de camera al weer mee neem naar de volgende buiten activiteit.
Dan zit ik niet altijd onder druk om altijd zsm het kaartje leeg te halen. Al gebeurd dat 9 van de 10 keer gewoon direct na het rijden hoor.
Je kan ook altijd nog een Powerbank aanschaffen om tussendoor op te laden.

Ik heb dus een kaart van 64GB. En met de schrijfsnelheid van 90mb/s. Stel dat ik een opvolger van de Session ga kopen die 4k beelden kan fillmen, dan kan ik gewoon dat zelfde kaartje blijven gebruiken.

De Session die ik nu heb is (weer) in prijs verlaagd, omdat er nieuwere modellen op de markt zijn gekomen.
Voor een Go Pro vind ik de eerste Session (die ik dus heb) kwalitatief wat tegenvallen. Maar verder is hij heel handig in gebruik. En mooi klein. De opvolger van de Session is al stukken beter in alles :) En intussen niet eens zo heel gek duur meer.

Hiervoor had ik een SJcam4000. Die is qua kwaliteit te vergelijken met de Session die ik nu heb. Het verschil was de prijs! Die SJcam4000 was €60,- en daar zat de hele mikmak aan mounts ed bij.
De Session heb ik gekocht voor €150,- Maar daar kwamen de mounts nog bij. + de SD kaart van €50,-.
De mounts heb ik gewoon gekocht van een goedkoop merk (Rollei) die passen perfect. Ja de kwaliteit is minder dan dat van de Go Pro, maar tot nu toe werkt het prima en is me nog niks afgeknapt.
Ben er heel tevreden over. Dat setje was €30,- En is te gebruiken op veel modellen.

Ook gebruik ik de Go Pro als Dashcam, trailercam, neem ik hem mee naar het zwembad, allerlei andere buitenactiviteiten, gebruik David hem in zijn Lego trein (ideaal model daar voor) kortom, hij is lekker veelzijdig!

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 13:07

Ik heb de nikkei extreme x4 op het oog, met de btw actie van mediamarkt. Daar zit dan de helm set bij en nog allerlei andere mounts en die zit op 45€. Moet dan alleen nog een geheugenkaartje bij.
Ik kan alleen nergens filmpjes ervan vinden, ik had een Denver action cam maar als ik die op de helm zette zag je alleen het bos voor je en als ik hem op het paard zette was hij veel te onstabiel. Dat is nu wel al een verouderd model natuurlijk. Spreek over 3 jaar geleden.
Dus ik hoop gewoon dat de oortjes er bij op staan

Victory-Boy

Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 13:20

Maflinger_S schreef:
Wat een gaaf uitje! Helemaal leuk dat iedereen het zo naar zijn zin had en leuke dingen heeft gedaan. Topper Nick met zijn braafheid en nieuwe kunstjes, David die alles zo mooi vastlegt en Marloes met haar supergave huskymuts die gewoon lekker geniet. Topmoeder en baasje ben je.

Hier sluit ik mij 100% bij aan. :j
Prachtige foto's weer en wat een heerlijke dag zo voor iedereen. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar ben je nu een chap verloren of rij je expres met maar 1 chap?

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 13:27

Haha nee!! Ik haalde mijn chaps uit de auto om aan te trekken. Dus trek er 1 aan. Wil de andere aan doen, rits kapot :')
Maar dat is nog wel de zien in de film :') Die ga ik straks monteren, dus duurt nog wel even voor die online komt.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-18 12:32

Ben gisteren begonnen met monteren, maar had niet meer zoveel inspiratie en ik was moe. Dus denk dat ik daar pas morgen mee verder ga. Lekker op mijn gemakje als de kinders naar school zijn.

Vanmorgen na het uitmesten van de paddock het blok weer eens tevoorschijn gehaald. En ik kreeg ineens een idee om een nieuwe trucje te oefenen. "de berggeit".
Al 3 hoefjes op het blok! **\O/** En dat met een half uurtje oefenen.
Gestopt op het hoogtepunt, van de week nog maar eens oefenen. :j

edit. Oja, foto is ook wel handig. :')
Afbeelding

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:46

Het ziet er bij jullie allemaal zo gemakkelijk en eenvoudig uit! Dat is een groot complimentje! Jullie hebben hier hard aan gewerkt en zijn goed op elkaar afgestemd! Super zo!

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-18 12:53

Nu Nick en ik elkaar beter kennen, krijgen we elkaar wel steeds meer door. En met trucjes aanleren gaat het dan wel sneller. Natuurlijk moeten we een hoop oefenen en moet ik er een hoop energie insteken, maar we hebben er beide lol in. En dat is een groot voordeel.
Nick is wel in voor trucjes. Soms heeft hij een off-day (hebben we allemaal wel eens) dan hoef ik het niet te proberen. Maar zoals vandaag merkte ik dat hij wel zin had om wat te doen. Hij laat wel weten of ie in de mood is. :j

En op verzoek... :') :+
Afbeelding

Ax weer van stal gehaald en daar moesten we even een foto van maken met de trailer er achter.
Zit er niet echt aan vast hoor, die AX heeft geen trekhaak. :Y)

Maflinger_S
Berichten: 12150
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 13:11

't Is maar goed dat Nick geen Belgisch trekpaard is, dan had je een groter blok nodig gehad om 4 pannenkoekhoeven op te krijgen.

Mag ik een zonnebril om je roze combinatie goed te kunnen zien? :D Jammer dat je roze auto je roze trailer niet kan trekken. Je zou enorm de blits maken ...

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-18 13:20

Ik zou er nog wel een iets groter blok erbij willen. (Moet ik Daan even lief aan kijken). Want nu staan Nick en Bliksem ook wel eens samen op het blok, maar dat is best krap. Het kan wel hoor.
Alleen het nadeel is dan, dat ik het blok niet meer kan verplaatsen. Deze kan ik al amper tillen.

Ja echt he hoe roze het is hahaha. :')
Dat gekke ding heeft in het verleden wel een trekhaak gehad. Mocht 750 kilo trekken. Dus een trailer gaat er met de auto van door :')

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:41

Ben even een poosje weg geweest(rug gebroken maar het gaat nu weer redelijk) maar heb helemaal bij gelezen.

Word echt ontzettend blij van je foto's,zelfs een beetje emotioneel. Vind het zo leuk en fijn om te zien hoe jullie genieten maar ook hoe jullie als gezin genieten,met elkaar,maar ook met Nick er bij. Heerlijk om te zien!

En je roze trailer,ik ben stikjaloers!! :D

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG]Het begin van een nieuwe vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-18 16:05

Wat een lief bericht Faruba, maar jeetje rug gebroken!!!?
Wat erg! :( Hopelijk knap je weer helemaal op. Heel veel beterschap gewenst!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Esther_r20, jaap_2005, Pinacolada, vera_pino, vilo en 94 bezoekers