[VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-18 20:37

Echt zo lief die berichtjes van jullie! Dankjewel! <3

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western


_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-18 11:09

De zadelmaker heeft afgebeld want hij is ziek -O-. Nu komt hij 20 maart want dat was de eerst volgende datum waarop hij kan. Ik baal er best van maarja er valt niks aan te doen.

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

Lukasje
Berichten: 11206
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:09

_mjwb schreef:
De zadelmaker heeft afgebeld want hij is ziek -O-. Nu komt hij 20 maart want dat was de eerst volgende datum waarop hij kan. Ik baal er best van maarja er valt niks aan te doen.


Er zijn inderdaad ontzettend veel mensen ziek maar dat is wel balen ja! Dan zet je je zinnen op de afspraak en gaat die dan niet door, dat is niet leuk.

Don't take anything for granted

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:10

Hier ook een zeer belangrijke afspraak geannuleerd door ziekte. Niet leuk!!!

Grappige foto’s.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-18 14:35

Ducky is not amused :')

Afbeelding

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

jeetje77

Berichten: 3450
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 15:27

Wahahahah

Lukasje
Berichten: 11206
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 17:59

Maar heeft wel warme oren :j

Don't take anything for granted

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:56

Heerlijk die blik hahaha

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-18 15:33

Duck en ik hebben deze maand precies 82 km buiten gereden :D

Twee dagen geleden is er met werken een paard op mijn bovenarm gaan staan. Ik was zijn springenschoenen aan het aandoen, toen schrok hij en sprong hij met zijn voorbeen op mijn bovenarm. Dus gisteren had ik echt geen zin om iets te doen omdat mijn arm zo pijn doet, maar vandaag gaat het wel. Dus Duck opgezadeld na het werken en naar buiten gegaan. We hebben lekker hard gegaloppeerd over het galoppad en ook nog over een dikke tak gesprongen :D.

Afbeelding
Afbeelding

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

Lukasje
Berichten: 11206
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 19:02

Die calorieën, zijn dat de jouwe of die van Duck :) ?

Max snelheid = 42.4 :wow: :wow: . Dat vind ik veeeeel te hard (lees: dat zou deze schijtbroek dus niet durven). Ik kan me voorstellen dat Duck het gewéldig vindt om zo hard te gaan.

Don't take anything for granted

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-18 20:17

Van mij haha! Klopt niet helemaal trouwens want het is elke keer tussen de 400-700 kcal per rit volgens Endomondo, terwijl ik denk dat het tussen de 200-400 kcal per rit is. Want een normaal uurtje in de bak rijden is ook tussen de 200-400 kcal.

Soms heb ik ook wel even dat ik denk van oh oliebol dit gaat helemaal fout (bijvoorbeeld vandaag toen hij zomaar over een hele dikke boomstam sprong met 42 km/uur :oo), maar ik voel me zo veilig op Duck zijn rug dat ik hem gewoon zijn gang laat gaan en hem laat bepalen waar hij naar toe gaat. Hij stopt ook altijd netjes aan het einde van het pad en dan niet in een keer maar hij gaat steeds langzamer en dan net voor de bocht gaat hij terug naar stap. Ik vind het gewoon zo leuk dat hij zo’n blij ei is als hij lekker mag rennen. Oortjes naar voren, hoofd in de lucht, tong naar buiten en gaaaan! :D (en heeeel erg hopen dat we geen eenden tegen komen want daar gaat hij met een rot vaart achteraan totdat ze allemaal weg vliegen :=)

Duck mag van mij ook altijd kiezen of hij liever op de stenen loopt, op het pad of in het gras want ik kan niet bepalen voor hem wat hij makkelijker vindt om op te lopen.

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

Lukasje
Berichten: 11206
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 20:35

Duck die achter eenden aan gaat ?? _O-

Don't take anything for granted

Whizz
Berichten: 1035
Geregistreerd: 24-06-07

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 20:44

Ik vind jouw updates zó leuk om te lezen. Jullie zijn echt een goede combi! Ik vind dat Duck met jou boft en jij met hem :))

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-18 20:46

Jaa echt, we lachen ons helemaal stuk :') _O-! Een van de eerste keren dat we naar buiten gingen samen met een stalgenoot, toen kwamen we een groep eenden tegen en eerst dachten we dat hij er bang voor zou zijn, maar hij trok echt hard aan de teugels en toen ging hij keihard op de eenden af. Sindsdien als we een groep eenden tegen komen moet ik snel mijn teugels op maat maken en hem tegen houden. Alleen als we aan het galopperen/hard draven zijn en we komen een groep eenden tegen dan kan ik hem niet houden en dan gaat hij er keihard op af totdat de laatste eend weggevlogen is _O-. Duck kan echt zo’n boef zijn :=

Dankjewel! Ik bof zeker met Duck! :D Echt heerlijk om een paard te hebben waar je volledig op kunt vertrouwen <3

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

darkadia

Berichten: 5245
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 20:51

Hahaha hij doet zn naam eer aan. Duck betekent immers eend ;) Maar super dat jullie zo lekker gaan nu samen! Volg jullie avonturen nog steeds met veel plezier.

jeetje77

Berichten: 3450
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 21:29

Oh wat super, ik zie het zo voor me (net zo'n stripje)

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-18 19:11

<3
Afbeelding

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 21:19

Ik denk dat Duck niet bij zo veel mensen gepast had. Maar jullie zijn zo leuk samen. Ik word altijd blij van je topic :)

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

xRivaldo

Berichten: 823
Geregistreerd: 05-02-17
Woonplaats: Veluwe

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:19

Wat ziet hij er ontzettend goed uit. Leuk om te lezen dat je hem zo vertrouwd op buitenrit en dat Duck daar zo van geniet.

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag. *\o/*

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-18 11:13

Dankjulliewel!! <3

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

darkadia

Berichten: 5245
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:19

Afbeelding
Happy birthday! En kusje van Dyl!

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-18 12:52

Ahww dankjewel!! :D

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-18 19:18

Na bijna een week niet gereden te hebben, hebben we vandaag dan eindelijk ons eerste ritje in maart gereden :D. Ik kon zo opstijgen en wegrijden met een lange teugel. Het weer is echt heerlijk buiten en daar hebben we zeker van genoten!

Afbeelding

Op de terugweg reed er een wielrenner achter me die steeds dichterbij kwam. Hij kon heel makkelijk langs ons rijden, maar hij bleef maar plakken en toen uiteindelijk reed hij langs ons en kwam hij tegen Ducky zijn kont aan. Duck schoot naar voren en wilde gaan rennen, maar ik kreeg hem gelijk weer rustig. Toen kwam die man weer aanfietsen en schreeuwde hij: “Hou die *** knol onder bedwang anders ga ik je aangeven. En je mag hier helemaal niet rijden.” En toen nog meer vloekwoorden. Ik ben omgedraaid met Duck en we zijn weggereden want ik was zo boos. En Duck was helemaal opgefokt. Ik ben daarna rondjes gaan draven zodat hij weer rustig kon worden en toen zijn we naar huis gereden met een lange teugel. Uiteindelijk is alles weer goed gekomen, maar toch ben ik er wel even van geschrokken. Mensen kunnen zo stom zijn.

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

Lukasje
Berichten: 11206
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 19:27

Jeetje zeg, wat naar! Het lijkt erop dat die man opzettelijk wat wilde uitlokken. Hij kon toch makkelijk met afstand langs Duck langs, niet? Nee, van zo'n geintjes hou ik evenmin, word ik ook erg boos. Jammere is dat je vanop je paard niet snel met je smartphone een foto genomen hebt. Ik hoop voor jou dat je hem niet meer ontmoet!

Wel super dat Duck na een weekje stil staan zo ontzettend braaf was op buitenrit +:)+ . Het was inderdaad heerlijk weer. Echt genieten na die koude.

En, beetje laat, ik merk het nu pas dat je jarig was dus: gefeliciteerd ! *\%/* [&] Y)(^)

Don't take anything for granted

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: [VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 19:39

He nare mens zeg.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: shadowstar en 89 bezoekers