BIJNA OP DE WEG GEVALLEN!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:36

gelukkig ben je niet gevallen! Ga eerst eens oefenen met je pony en met honden. Als je je pony niet ondercontrole hebt op de weg is het ook niet verstandig de weg op te gaan.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:37

Ik denk dat die pony gwoon wou wegrennen voor die hond,
maar gelukkig kon je hem wel stoppen zeg!!
anders lag je daar

odessalief

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Monster (dat is in het Westland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:48

je heb echt geluk gehad dat je hem net op tijd kon stoppen zeg!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:51

tja, dat heb je he, met dit weer, nu zijn de paarden 10x zo fris als in de zomer

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:37

Kinglover"]
[quote="Saskia008 schreef:
tja, dat heb je he, met dit weer, nu zijn de paarden 10x zo fris als in de zomer

maar die hond stampte vet en het is een hazewind hond en die rend nog hard ook en ik had hem eerst los gelate
[/quote]

aha, ja dat snap ik wel, maar als het koud is zijn de paarden veel schrikkeriger.
ik had bijna precies hetzelfde verhaal vanmiddag meegemaakt. in de zomer schrikt hij niet zo erg als nu in de winter, hij schrikt wel, tuurlijk, maar lang zo erg niet als in de winter

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 22:29

Gelukkig ben je niet gevallen! Ik weet namelijk hoe dat voelt....
Ben afgelopen herfst met paard en al onderuit over de straat gegaan!
Ze hadden de weg opnieuw geasvalteerd, dus die was behoorlijk glad ik draafde met m'n paard en wilde een bocht naar links maken en voor dat ik het wist...slip...zoef...plof...daar had je ons liggen! met z'n tweeen languit op straat! Poeh dat was schrikken. Gelukkig zijn we er beide met schaafwonden en blauwe plekken vanaf gekomen, maar het had veel erger af kunnen lopen.....

Vandaag heb ik ook buiten gereden en met dit weer zijn de paarden toch een stuk frisser en sneller schrikkerig! Opzich was ze niet zo heel schrikkerig, maar wel heel fris. Dan begint ze te snurken, staart in de lucht en joehoe.. we maken een buitenrit...en wat waren we snel weer thuis!!