rampzalige springles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:02

Citaat:
Op 2001-09-15 17:29, schreef Mytens:
Maar ik heb een keer een middag bij de EHBO gezeten en daar komt ook de ambulance binnen en dan liggen er mensen in (niet met nekletsel want die worden meestal met de ambulance uit voorzorg meegenomen) die 5 minuten later weer zo het ziekenhuis uitlopen . En dan denk ik tja....het is niet altijd nodig.


Nee Mytens, misschien niet altijd nodig, maar zo zijn wel de regels. Ik ben een paar jaar geleden aangereden door een auto, recht tegenover het AZU. Mijn fiets zat in elkaar, maar ik had alleen verwondingen aan m'n gezicht en pols. Niet aan m'n benen, dus ik kon zo de straat oversteken om de EHBO binnen te lopen. Maar dat was ten strengste verboden: volgens de politie die inmiddels gearriveerd was, was het een aanrijding met letsel en daar diende een ambulance voor te komen (uit de stad te komen om mij 50 meter verderop naar de EHBO te brengen). Ik verzin het ook niet, ik vond het zelfs genant, maar ik kon er niets tegenin brengen. Dus het is heus niet altijd zo dat mensen om een ambulance smeken terwijl ze die misschien niet eens nodig hebben.

En idd, ik vind ook niet dat jij voor een ander kunt beslissen of diegene een ambulance nodig heeft. Ik hoop niet dat je dit verhaal hier nu vertelt om te laten zien wat een bikkel jij bent, maar zo komt het wel op mij over.

En weer on topic: Mariska, hopelijk ben je snel weer op de been!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 01:28

Off topic, tjeteejee wat een bikkel ben ik zeg Karin Misselijk . nee ik walg van die mensen die blijven liggen totdat de ambulance er is en als hij er is staan ze voorzichtig op en dan moeten ze toch mee voor de zekerheid en een dag later zitten ze weer op het paard. Dit is bij onze club al meerdere keren voorgekomen daarom vroeg ik het even. Want wanneer is een ambulance echt nodig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 12:46

laatst ben ik er met spring concours afgevallen met het losrijden. toen bleef ik op een of andere manier met mijn ringvinger aan de teugel hangen. deed ENORM zeer. maar ik wilde perse nog 2 paarden starten. ik ze met een hand losgereden, en daarna in de ring met mijn ringvinger niet bij de teugel. ik brullen toen ik de ring uitkwam 2X (was wel 2x foutloos en 1ste en 2de!!) daarna naar het ziekenhuis en daar bleek mijn vinger op 4 plaatsen gebroken. ze begrepen niet hoe ik daarmee had kunnen rijden.
maar ik zei meteen dat ik geen watje was. (niet dat jullie dat wel zijn!!!! sorry puma.) ik wil alleen zeggen dat je met een beetje doorzettingsvermogen een heel eind komt!!

groetjes [naam] en HEEL VEEL BETERSCHAP!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 12:57

Brr eng hoor! Veel sterkte he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 13:14

Als je een ongeluk hebt is het het verstandigst om t blijven liggen, zeker als je pijn hebt ergens. Blijven liggen tot de ambulance er is, die mensen weten wat ze moeten doen. Je weet soms niet wat de schade is.