Veulen 2015 hoe doe jij het

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
farahdiba46
Berichten: 1420
Geregistreerd: 01-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 11:02

Zwaar herseninfarct in 2012, toen heb ik lang in trostoel gezeten en me kapot gerevalideerd om er weer uit te komen. Heb nu alleen aan wat mijn verlamde kant was dystrofie ontwikkeld en daarbij nog maar 40%spierkracht aan die kant,dus ben er nog lang niet. Maar goed, ik leef nog :j

*oh maar de enige die stoerr is op de foto is Mis hoor, ben geen held meer in het zadel }:0


fransje23

Berichten: 15341
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 13:47

farahdiba46 schreef:
Zwaar herseninfarct in 2012, toen heb ik lang in trostoel gezeten en me kapot gerevalideerd om er weer uit te komen. Heb nu alleen aan wat mijn verlamde kant was dystrofie ontwikkeld en daarbij nog maar 40%spierkracht aan die kant,dus ben er nog lang niet. Maar goed, ik leef nog :j

*oh maar de enige die stoerr is op de foto is Mis hoor, ben geen held meer in het zadel }:0


Je bent sowieso een held omdat je er überhaupt op zit na alles wat je hebt meegemaakt!

Heftig hoor!

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

Jorex

Berichten: 9927
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 13:55

Wat heftig zeg!
Wel mooi dat Mis zo braaf is voor je.

Hier moet Jorie de SP echt nog leren eten. Dus ik gooi nu iedere keer Alex een paar uren in de wei terwijl Jorie dan in de paddock zijn SP opeet.

Alex en Jorie <3

Kabayo

Berichten: 13895
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 14:11

Jeetje farahdiba... Dat is naar. Nog veel sterkte! Hoop dat je volledig hersteld!
Geweldige foto <3 Koesteren :(:)

Hahaha Elano _/-\o_ Gewéldig. Ik vind je topic erg mooi. Je maakt steeds mooiere foto's vind ik!
Haha ja leuke rolfoto he *D

Aurelia jammer dat hij de smid zo spannend vond. Lekker veel oefenen , komt vanzelf goed :)
Dankje! Ik vind het ook een leuk setje. Pff jaa mis haar nu al :7 Fijne vakantie!

Heerlijke foto annikoe. Het was ook heerlijk weer :j

Wat sneu Fenna dat zijn verteringsstelsel waarschijnlijk helemaal beschadigd is...

Snap ik Renee. Was ook aan het dollen :p

Fransje ja!
Afbeelding
Hihi grappige foto van Joya

Gister was de zadelmaker er voor Zilver om het zadel aan te laten passen. Het is mijn dure custom dressuur zadel... Maar echt apart.. Hoe erg Zilver lijkt op mijn oude pony. Mijn vader heeft zo'n grote hark voor het hooien. Mijn pony vond die altijd eng. Dus ik zei tegen mijzelf , nou zal Zilver die ook eng vinden ? En ja hoor.. En nu met zadelpassen , Er moest alleen beetje bijgevuld worden , verder bijna identiek aan elkaar. Ik was er zelf niet bij , maar de zadelmaker vond haar echt super braaf. Een paard met een heel sterke rug met super mooie spieren erop. Trots :D Nu kan ik eind maart gewoon goed beginnen!
Ik ben nu in Zweden. Mag even 3,5 uur met de trein :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Jorex

Berichten: 9927
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 15:05

Wat leuk Kabayo dat volledige Friese setje zo! <3
Ik hoop vooral dat Jorie nu weer wat gaat aankomen, maar zijn mest zal altijd wel van wat slechtere kwaliteit blijven. Jorie eet nu tenminste de SP op, de emmer was leeg zonet. Daarnaast even een korte wandeling gemaakt met een mogelijke nieuwe verzorgster voor de pony's die mij gewoon wat gaat helpen met beleren en gewoon voor de gezelligheid. En met borstelen, want Jorie is begonnen met verharen(jeej, eindelijk eens een wat vroegere verharing). Maar ze is nogal onzeker dus ik heb haar met Jorie laten wandelen en zelf Alex meegenomen en Jorie liep gewoon heel braaf met haar mee. Soms is het wel handig dat ie zo lekker ondanig is. Er was ook een buurman bezig met bladeren van zijn pad aan het vegen en hij schrok niet eens daarvan. Wel van de witte keien even verderop, want die waren ineens doodeng :')

Alex en Jorie <3

farahdiba46
Berichten: 1420
Geregistreerd: 01-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 17:23

Bedankt voor de lieve reacties :) helaas is zoals ik nu ben, blijvend. Schade in hersens is te groot. Missy is mijn steun en toeverlaat <3 ik werkte 50 + uur per week, en dan kun/mag je ineens niets meer. Mijn paarden zijn mijn alles, ik kan dan wel niet veel meer maar vind het heerlijk om op stal een beetje te scharrelen en te tutten, gewoon bij ze zijn is al heel fijn <3

farahdiba46
Berichten: 1420
Geregistreerd: 01-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 17:27

fransje23 schreef:
farahdiba46 schreef:
Zwaar herseninfarct in 2012, toen heb ik lang in trostoel gezeten en me kapot gerevalideerd om er weer uit te komen. Heb nu alleen aan wat mijn verlamde kant was dystrofie ontwikkeld en daarbij nog maar 40%spierkracht aan die kant,dus ben er nog lang niet. Maar goed, ik leef nog :j

*oh maar de enige die stoerr is op de foto is Mis hoor, ben geen held meer in het zadel }:0


Je bent sowieso een held omdat je er überhaupt op zit na alles wat je hebt meegemaakt!

Heftig hoor!


ik zie mezelf niet als held hoor :o het is me overkomen en daar heb je mee te dealen...

farahdiba46
Berichten: 1420
Geregistreerd: 01-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 17:33

Fennadev, is Jorie weleens gecontroleerd op varkensbacterie? Oud-stalgenootje had die een shetje had met precies dezelfe kwalen als Jorie en die bleek dat bij zich te dragen.

Jorex

Berichten: 9927
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 17:57

Dan had ie allang met hoge koorts moeten staan toch of dood moeten zijn, want ik lees zware ab en desondanks dat overleden in een oud topic? Is niet veel over te vinden namelijk. Maar ik vind het niet erg logisch als het dat zou zijn, aangezien hij gewoon stevige mestballen produceert nu. Hij is gewoon wat mager doordat ie hoefbevangen raakte, daarna al vanaf ongeveer november gok ik met luizen heeft gelopen (zijn niet zo snel zichtbaar in die dikke vacht) en daarna nog die hoestbacterie van Alex overgenomen had. Het lijkt me een hele logische reden om daardoor mager te worden. Maar hij eet de SP nu, dus ga vannacht weer wat klaarzetten voor morgen.

Alex en Jorie <3

Annikoe

Berichten: 1102
Geregistreerd: 19-09-16
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:39

@Aurelia, jammer dat het niet helemaal goed ging bij de smid, waarschijnlijk gewoon een kwestie van wennen.

@fennadev, fijn dat jorie de SP nu goed eet, hopelijk werkt het :)

@Farahdiba, heftig verhaal zeg! Wel fijn dat missy zo'n steun is voor jou en dat je wel nog lekker met de paarden om kan blijven gaan.

@kabayo, knappe zilver! Leuk die friese dingetjes zo. Veel plezier in Zweden!

Ik ben vandaag lekker bij jack geweest, heerlijk zo met het zonnetje. Doordat de bak een paar dagen bevroren is geweest had hij voor zijn doen best wat energie. Hij deed zelfs voor het eerst met mij mee draven, gewoon buiten het trainen om <3 en keurig braaf stoppen wanneer ik ook stop, lekkerding is het ook.
Ook van het zonnetje gebruik gemaakt om weer eens wat foto's te maken en een topic te openen:

[ITP] Jack in het winterzonnetje

Anouk_HJarig

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 10:46

We did it! :D
Afbeelding

Dit was de tweede keer en hij was echt super braaf! De eerste keer was twee weken geleden, en gisteren hebben we het dus voor de 2e keer gedaan. Een klein rondje van 10 minuten ofzo met de laatste 100 meter een drafje en verder in stap. Wel de hele tijd aan een touwtje vast just to be sure, maar zij liep eigenlijk constant achter de oogkleppen zodat hij wel op eigen benen loopt. Ik ben echt trots <3

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

puppy1128

Berichten: 5009
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 17:13

@farahdiba
Stiekem is Elano dat ook. Met een vleugje konijn, hond, aap, vogel, vis, lama en het uiterlijk van een paard. :+
Misschien een domme vraag, maar kan je bij een verlamming nog op den duur weer bewegen zegmaar? Ik dacht altijd dat een verlamming voor altijd was. :o?
Wel heftig zeg!

@kab
Dankje! :D
En wat mooi zeg! Heel veel plezier daar! Goede heenreis gehad?

@fenna
Enig idee wat witte(!) keien wel niet doen?! }:)

@annikoe
Ik had je topic gezien, leuke foto's! :D

@druppie
Ohh stoer zeg! Moest alleen wel even goed kijken, dacht dat het 'gewone' touw het touw was waar die aan vast gehouden werd.. Maar er zat nog een gekleurd touwtje. Denk dat ik blind wordt. _O-


Vandaag Elano paar rondjes om mij heen laten lopen. Linksom snapte hij eerst letterlijk niet, dus uiteindelijk rechtsom geprobeerd.. Alsof hij nooit anders deed. 1 heel rondje rechtsom en toen linksom weer proberen. Toen een half rondje voor elkaar gekregen en uiteindelijk een heel rondje. Inclusief op commando 'ho' en dan gaan stilstaan. Ging hem lekker uitgebreid belonen met stem en aaien. Hij stond mij echt aan te kijken van: Oh, deed ik dat zo goed dan? Ik liep een stom rondje? :o?

Ben wel blij dat hij commando links en rechts kent. Hij dacht eerst dat hij rechtdoor moest lopen. 'Links.. links.. ELANO LIIIINNNKKSSS... 'Jaa braaf!'. :+
Ben benieuwd hoe het longeren straks zal gaan. Wil vooral eerst stap en ho erop hebben, daarna draf proberen en als dat allemaal goed gaat de galop. We hebben de tijd en gaan vooral wandelen en fietsen. Wil deze week ook weer een klein rondje met de fiets door de straten.

Kabayo

Berichten: 13895
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:13

Puppy1128
Jaa hele goede heenreis gehad. Verbaasde mij dat alles goed ging haha. Alleen erg lange dag.. 4 uur uit bed. 8 uur vliegen. Aangekomen met de bus voor 25 minuten. Toen van 10.30 tot 12.30 gewacht (en even gegeten) op de trein. Toen 3.5 uur met de trein waarvan ook 1 keer overstappen. Toen naar de laatste trein voor 7 minuten. Daar werd ik opgehaald. Dus erg lang en vermoeiend. Was er om 17 uur. Terug reis doe ik in 2 dagen. 1 dag met de trein. Andere dag vliegen. Dan kan ik snachts bij een super lieve bokker slapen!
Hihi hij heeft voorkeur van kant lees ik wel :D grappenmaker

Wat gaaf druppie *\o/* Zilver mag ook bijna al <3

Dankje annikoe! Het is tot nu toe erg leuk. Helaas wel de eerste 2 dagen last gehad direct al van heimwee. Gaat vandaag al beter! Nu ik wat bezig ben.
Super gaaf van jack <3 als ik ga rennen kijkt zilver mij echt aan van "eh.. ik blijf staan oke :') "
Mooi topic !

Dankje fenna! Ben ook erg blij met mijn setje :D

Aangezien ik er nu niet ben weinig nieuws. Maar voor Zilver word goed gezorgd :)
Met mijn lieve vriend <3
Afbeelding
Haar lieve gezicht
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13895
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 20:30

Rustig in dit topic :) of ik verveel mij teveel

Zilver vermaakt zich in ieder geval als ik weg ben :')

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Annikoe

Berichten: 1102
Geregistreerd: 19-09-16
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 21:57

Haha kabayo, je zou bijna denken dat ze feest viert omdat ze vrij is _O-

@druppie, wat goed van geronimo! Nou kun je lekker naar zijn stippelbillen kijken <3

Ik heb voor Jack een volgtopic aangemaakt :o Dus voor de mensen die het leuk vinden om te volgen:

Annikoe @ [PP] [VOLG] Jack: Van puppypaard naar rijpaard!

Zodat ik niet koos kansloos ben en niemand reageert :')

Anouk_HJarig

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 06:48

Annikoe schreef:
Haha kabayo, je zou bijna denken dat ze feest viert omdat ze vrij is _O-

@druppie, wat goed van geronimo! Nou kun je lekker naar zijn stippelbillen kijken <3

Ik heb voor Jack een volgtopic aangemaakt :o Dus voor de mensen die het leuk vinden om te volgen:

Annikoe @ [PP] [VOLG] Jack: Van puppypaard naar rijpaard!

Zodat ik niet koos kansloos ben en niemand reageert :')



Jaaaaa en dat is het beste uitzicht *\o/*

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

fransje23

Berichten: 15341
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 09:45

Wat gaaf, Druppie! Mooi uitzicht zo :j

Fennadev, hopelijk zet de SP aan!

Kabayo, hoe gaat het in Zweden? Wat zijn je werkzaamheden?

Annikoe, ik volg jullie :j


Joya en ik zijn momenteel bezig het het finetunen van het meelopen aan de hand. Dus netjes meedraaien naar links en rechts, stoppen als ik stil ga staan, lopen als ik wegstap etc. Gewoon basic maar ik wil dat ze dat allemaal doet met een slaphangend touw en op lichaamstaal.
Ook hebben we aan de hand balkjes gestapt en tussen twee balkjes paar passen recht achterwaarts en weer naar voren geoefend. Balkjes helpen ook goed om focus te houden.

Ze zit momenteel in een fase waarbij ze van alles in haar mond doet en overal aan knabbelt en frummels. Soms best irritant...

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

farahdiba46
Berichten: 1420
Geregistreerd: 01-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 00:45

Fransje, dat overal aan zitten doetMis eigenlijk altijd (misser in mijn opvoeding denk ik) }:0 maar alsJoya het nu ineens zo doet dat het je opvalt, is ze misschien aan het wisselen?

zijn er hier al paarden die aan het wisselen zijn? Mis nog steeds niet, maar die heeft sowieso een rampgebit. 18 maart komt de tandarts weer, moet het goed in de gaten houden ivm haar behoorlijke onderbeet, dus ze komt elk half jaar. Met goed bijhouden moet het volgens haar verder geen problemen geven in de toekomst (moet alleen bij weidegang haar gewone porties luzerne en hooi blijven geven omdat ze gras niet goed kan afhappen).

*kabayo, fijn dat je vriend zo goed voor Zilver zorgt, altijd een hele geruststelling als je er zelf niet bent :j

_Reneee

Berichten: 5787
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:27

Het was carnaval _O- Ik ben pas net weer boven water.

Kabayo

Berichten: 13895
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:46

_Reneee schreef:
Het was carnaval _O- Ik ben pas net weer boven water.

Hahaha mooi feesie gehad?

Farahdiba nee mijne wisseld niet..
Ja mijn vriend is super lief met mijn paard <3 Schatjes
Afbeelding

Lief dat je het vraagt fransje!
Uhh voeren ,voerzakken vullen (ze hebben hier 3 voerbeurten in grote ikea tassen) , binnen buiten zetten , poetsen , opzadelen en rijden :)
Klinkt goed dat finetunen! En wat irritant dat ze alles met de mond neemt...

Hihi zou het annikoe _/-\o_
Ik volg je topic!

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

fransje23

Berichten: 15341
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 23:50

farahdiba46 schreef:
Fransje, dat overal aan zitten doetMis eigenlijk altijd (misser in mijn opvoeding denk ik) }:0 maar alsJoya het nu ineens zo doet dat het je opvalt, is ze misschien aan het wisselen?


Ja, ze is aan het wisselen maar ook erg nieuwsgierig. Voelt, ruikt en bekijkt echt alles.
De balkjes op de grond moet ze even aan voelen met haar hoef. Andere dingen met dus met haar mond.

Gisteren trouwens een doolhofje neergelegd van balkjes . Geoefend aan de hand en het ging prima, nu weer iets uitdagenders bedenken.


Die Ikeatassen gebruiken ze veel he, daar om ruwvoer klaar te zetten, Kabayo.
Zweden is wel mooi!

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

_Reneee

Berichten: 5787
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 11:15

Zweden lijkt me echt zo gaaf! Staat ook op mijn lijstje. Ja carnaval was heerlijk, ben zes dagen geweest en nu zo ziek als een hond :')

Grappig dat ze nu zo'n fase heeft fransje. Die heeft Miles een tijd terug gehad. Al pakt hij nog steeds alles vast. Op dit moment geniet hij ervan de kruiwagen om te gooien :')

Vanwege carnaval dus niks gedaan, van het weekend maar weer eens longeren. Ik heb aan zijn luchtzuigen maar toegegeven en een plek gemaakt die zijn tanden niet schaaft. Hij mag het nu gewoon op een touwtje doen. Speknek trainen :7 Zolang hij maar van het staal afblijft want dat is zo'n naar geluid. Heb het opgegeven hoor, hij blijft het toch doen. En hij wordt er wel serieus stoned van :')

Afbeelding

fransje23

Berichten: 15341
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 12:22

Afbeelding

Dit labyrint had ik neergelegd, volgende keer nog twee balken erbij om het compleet te maken.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

puppy1128

Berichten: 5009
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:35

@kab
Pff, jeetje wat een lange reis.. :=
Wel gezellig dat je bij een bokker mag slapen zeg! Heb je het een beetje naar je zin? Mooie omgeving? *-:) <<)

@annik
Zal zo even in je topic spieken.
Maar voordeel is van zo'n volgtopic, je kan het altijd terug lezen. Dat heb ik met het topic toen ik naar stage ging. :D

@fransje
Altijd handig dat een paard zeer goed luisterd. Ik oefen dat automatisch door te wandelen, daar moet ik heel veel dingen continu herhalen. Op sommige punten staat hij zelfs eerder stil dan ik. :+
Elano moet ook alles in zijn mond hebben, vooral de ketting van de hengstenketting is favoriet. Als het meezit komt het bit morgen binnen (vorige te groot, dus als het meezit past deze wel). Kan ik voortaan met bit/hoofdstel + halster lopen. Kijken hoe hij het dan doet. Hij loopt soms echt als een debiel, mond wagenwijd open om die ketting te proberen te pakken. Begin maart wordt als het goed is zijn hoeven gedaan en dan laat ik gelijk even tandjes nakijken.

@Reneee
Is een touwtje niet/minder schadelijk voor de tanden?


Met Elano gaat het nog steeds de betere kant op. Geen harde spiertjes en heeft overal zin in. Gister gingen we in de mist en miezer regen wandelen. Kwamen we plastic zakken tegen aan lantaarnpalen.. Alsof hij opgegeten werd door monsters. Want er hingen 2 zakken aan een lantaarnpaal. :wow:
Nou, touw lang gemaakt, ernaar toe gelopen, rug naar het enge object gezet en hij liep er zo langs. Paar straten later kwamen we weer een lantaarnpaal tegen met 2 zakken. Hij dook er zo op af. 'Meisje leeft nog, dus even kijken wat dat is'. Hij veranderde in een knorrend varkentje. Maar het was in ieder geval niet meer eng. :D

En vandaag ging mijn moeder weer foto's maken. Jaartje terug ook gedaan. :P
Afbeelding
Afbeelding
Hij houdt nog steeds van kusjes geven.
Afbeelding

Zijn halster past ook al een stuk beter dan de eerste keer. Toen kon ik met alles vast dat neus gedeelte over zijn neus trekken. En was het ook veel te breed. :')
Afbeelding

Verder heb ik even spul met onder andere hertshoorn olie in zijn manen en staart gegooid. Er was weer een plukje uit zijn manen.. Ws doordat hij wel eens gaat kriebelen met zijn vriend of te ruig speelt. Dus hopelijk spuugt zijn vriend voortaan zijn manen uit zijn mond. Gelukkig niet tot de manenkam zo kort, maar toch, ik vind het zonde. :=

Kabayo

Berichten: 13895
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:56

Fransje ja klopt! Op mijn werk hadden we ook eens zweedse mensen. Die hadden ook al grote zakken mee :) Zweden is prachtig <3
Leuk labyrint zo! En daar ga je achteruit door heen? Of vooruit?

Renee haha goed feest gehad dus. Beterschap! Handig idee zo met het touwtje! Hij kijkt wel woest "ik ga je vermoordennn"

Ja hele lange reis puppy! Jaa ik durf te zeggen dat ik vandaag genoten heb :D Vooruit , een paar kiekjes
Afbeelding
Afbeelding
Wat is Elano veranderd zeg! Echt al puppy af :))
Balen dat de manen "afgebeten " worden. Hopelijk helpt het

Nog een weekje en dan ga ik alweer terug. Ik zal zilver de dag dat ik terug ben nog longeren. Maandag ook. Dinsdag vrij. Woensdag weer trainen en dan probeer ik haar donderdag bij de beleerder te brengen! Ik ben er nu al zenuwachtig voor := Mijn vriend zal haar morgen even borstelen
Plaatje van vandaag (Nederlands paard toevallig)
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran en 68 bezoekers