Veulen 2015 hoe doe jij het

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
puppy1128

Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 17:45

@kab
Jeetje wat mooi wit!!! Is het daar koud of valt het voor je gevoel wel mee?

Ik heb weer een topicje gemaakt. :))
[ITP] Snorremans Elano showt zijn hoofdstel!

In de ochtend de longeerlijn eraan gekoppeld en paar rondjes laten stappen beide kanten op. Na enkele rondjes verklaarde hij mij voor gek.. Want wat is het nut van 30 dezelfde rondjes lopen? >;) :')
Zijn vriend hielp ook niet mee. Hij was ineens zijn moeder kwijt (stond gewoon in de bunker :roll: ). Hij begon dus te hinniken en Elano was daardoor natuurlijk helemaal afgeleid. Uiteindelijk nog enkele rondjes voor elkaar gekregen en toen vond ik het wel best.


Anouk_H

Berichten: 2166
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 18:32

Ik heb vandaag een tweedehands sulky cavalettie gekocht! <3 Mijn rode sulky staat op marktplaats en komen morgen mensen voor kijken

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

Kabayo

Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 20:14

Puppy het is hier prachtig wit inderdaad! Kou is nu nog prima te overleven , maar aankomende week word het snachts zelfs -11!
Ik heb je topic bekeken. Vind zijn hoofdstel echt heel mooi!
Haha Elano had geen zin...

Leuk druppie! Heb je foto?

Zilver is vandaag heerlijk verwend door mijn vriend. Hij heeft eerst de vlechtjes eruit gehaald (zaten nog maar 3 in :roll:
Afbeelding
Daarna heeft hij haar lekker gepoetst (en ja... ze mist alwéér een voorijzer zucht)
Afbeelding
En daarna lekker buiten eten
Afbeelding
Ik vind het zo fijn dat dit gewoon kan. Dat zilver nu super braaf is en dat mijn redelijk onervaren vriend haar lekker alleen kan borstelen en iets mee kan doen. Dat kon vorig jaar om deze tijd echt niet. Toen was het een bulldozer en moest je haar met zweep leiden :=
Bij bokker annikoe zag ik prachtige halster naamplaatjes en die vond ik zo schattig! Heb direct 2 besteld. Eentje aan haar leren halster en ik denk de andere aan haar hoofdstel :D Happy!!
Afbeelding
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Anouk_H

Berichten: 2166
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 07:49

Nee alleen deze in de auto haha
Afbeelding
Was echt super fijn, ik was nog laat wakker en dacht snachts laat ik nog eens een rondje marktplaats doen. En toen zag ik deze staan meteen pb gestuurd of de bandjes in orde waren (die van mijn huidige sulky zijn lek en lopen in 24u weer helemaal leeg) maar ze zei dat die er nog prima uit zagen, dus toen brutaal gevraagd of er nog 50€ van de prijs af mocht en dat mocht ook nog :D dus even ontbeten met mn moeder en gelijk gaan ophalen, was echt bang dat hij anders weer weg zou zijn haha


Wel nog een foto van Geronimo vrijdag. We hadden weer een bandje gesleept op buitenrit

Afbeelding

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

fransje23

Berichten: 15302
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 12:57

Je spikkel doet het top, Druppie!

Leuk fototopic weer, Puppy! Flitsend hoofdstel met dat blauw. :)

Labyrint doen we voornamelijk voorwaarts maar ook stukje achterwaarts. Afgelopen zaterdag geoefend met nog een bocht erbij maar dat was niet zo een succes. Niet vanwege het labyrint maar omdat mevrouw had bedacht dat ze naar de andere paarden op stal wilde ipv in de bak aan het werk zijn.
Telkens als we richting de uitgang liepen nam ze een spurt richting de uitgang, incl gekke sprong, om daarna te staken als ik gewoon doorliep. Dan liep ze weer een half rondje netjes mee om vervolgens de zijwaartse sprong richting uitgang en daarna staken te herhalen. :roll:
Labyrint dus maar laten zitten en geoefend op gewoon normaal meelopen ook als ze zelf iets anders heeft bedacht. Uiteindelijk na ruim een kwartier ofzo gaf ze toe en hebben we twee rondjes normaal gelopen, leek mij een mooie afsluiting.

Jullie ook genoten van het lekkere weer afgelopen weekend?

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

Kabayo

Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:18

Mooie sulky hoor druppie! En geeft niks, brutaal onderhandelen. Alleen maar goed! Leuke foto ook!

Fransje
Ah duidelijke uitleg. Haha die jonge paarden ontdekken altijd nieuwe trucjes :P maar fijn dat je het zo goed hebt afgesloten! Hier niet echt "lekker" weer. Wel koud.

Jeeej super leuk nieuws!! Zilver en ik doen mee met de ruiter inspiratie dag in Tolbert op 6 mei!! We hebben dan een clinic vrijheidsdressuur van Joyce de Vos. Heb er echt super veel zin in! Ik moet van 11 tot 12. Mochten we noordelingen zijn die willen kijken (en evt foto's maken) zou leuk zijn!! Ook zijn er nog plekjes vrij om mee te doen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En woensdag komt haar voorijzer er weer onder :D

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Annikoe

Berichten: 1102
Geregistreerd: 19-09-16
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:57

Mooie kar druppie! Komt vast goed met die knappe spikkel :)

Wat lief dat jouw vriend zo leuk met Zilver om gaat Kabayo. En wat gaaf dat je met Zilver mee mag doen aan de clinic! Ik woon helaas te ver weg om te komen kijken :')

Jack heeft nog steeds diarree.. Heeft iemand tips? Ik heb vorige week mestonderzoek laten doen en toen hebben ze wel eitjes gevonden en heeft hij donderdag een wormenkuur gekregen tegen bloedworm. Ik had gehoopt dat dat zou helpen maar niet dus. Wat kan ik doen? Ik zat zelf te denken aan probiotica, maar ik zie door de bomen het bos niet meer :o

Jorex

Berichten: 9900
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 17:21

Gastro+ werkt bij Jorie echt heel goed annikoe. Ik lees straks even bij en zal dan ook hier Jorie zijn avonturen van afgelopen zondag neerzetten.

Alex en Jorie <3

Kabayo

Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 18:41

Annikoe jammer dat je zo ver weg woont :P jaa mijn vriend is erg lief met zilver. Hij gaat haar vrijdag en zaterdag een kwartiertje longeren aan het halster. Balen zeg van de diarree... ik weet helaas niks

Vandaag is de smid geweest om het ene ijzer er weer onder te slaan. Ze was erg stout. Steeds achterover leunen. Doet ze anders nooit := Mijn vriend even gevraagd of hij het deken even af wou doen met het mooie weer. Genoot ze duidelijk van ! En ja ze is super stoffig! Als ze op mijn werk staat ga ik haar lekker met warm water wassen (heb ik thuis niet)
Afbeelding
Hoe ga ik dit uitzitten :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Erg blij met dit galopje. Ze komt wel omhoog
Afbeelding
En ook zeer blij met dit beeld. Achterhand zakt. Voor omhoog. Achterbeen erbij
Afbeelding
Afbeelding
Oh en een zéér schokkende foto
Zilver wat doe je nou?? Dit is zware rollkur
Afbeelding
Dit is/was een beetje "haar" favoriete houding helaas. Moet zeggen dat het er in de training redelijk uit is. Ze heeft een "friezen trekje" om er snel achter te lopen. Ik hoop dat het er binnenkort helemaal uit is. Want zoals jullie zien , niemand dwingt haar er toe

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

puppy1128

Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:07

@kab
Pff, -11. :brr:
Ja ben erg blij met het hoofdstel. Wil ook nog een bruin of zwart hoofdstel op die manier met rood verfen. :D
Wel fijn dat je vriend voor Zilver zorgt! De naamplaatjes zijn leuk!
Kan mij voorstellen dat je zin hebt in 6 mei!

@drup
Ziet er leuk uit!

@fransje
Haha, dat naar andere paardjes heen willen herken ik. En niet alleen bij Elano hoor. Alhoewel, hij rent niet zomaar er naar toe gelukkig. Dat probeert hij 1 keer en nooit meer. Mag alleen op commando. :+
Goed van je dat je het wel goed hebt afgesloten, ookal is het zoiets 'simpels'.

@annikoe
Waren het alleen bloedworm wat gevonden was? Is er veel uit gekomen?



Gister ochtend de paardjes op het land gebracht. Elano en Lortino helemaal blij en lekker spelen! Elano had ook voor het eerst de hele tijd een graasmasker op.. Hij dacht dat er geen gat in zat en na een paar minuten gaf hij het op met poging tot eten en losmaken.. Na een uur had ik hem even geholpen. En die kop van hem, geweldig! Het was voor hem net magie toen ik gras door dat gat heen douwde.. Maar na een paar keer wist hij wel dat er een gat in zat. :+
Filmpje van het spelen.


Vandaag ging ik ook naar Vera toe, haar heb ik 2 jaar lang verzorgd. Ik was in de buurt en had gevraagd of ik langs kon komen. Gelukkig mag dat van de eigenaresse. Even 10 minuutjes op gezeten en gestapt. Lekker met alle paardjes geknuffeld, heerlijk genietend in de zon! Vera herkende mij nog en ze wist ook nog heel goed waar ik mijn mobiel altijd neerlegde voor foto's en filmpjes. :))
Afbeelding

In de middag nog een klein rondje met Elano gelopen. Na het lopen wormenkuurtje erin gedouwt. Ook deze was errrug lekker! Toen ik de spuit uit zijn mond wilde halen zag ik allemaal pasta op de spuit. Dus hop, spuit weer terug in zijn mond. Elano helemaal blij. Raar paard. :))
Zometeen paardjes weer van het land halen en naar de bunker brengen en hun eten geven. Daarna doe ik niet zoveel meer. :z


Reeltje_5

Berichten: 2646
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 12:36

Hihi die Elano!
Wat leuk dat je je oude verzorgpaard hebt opgezocht! Ik moet ook nog langs de mijne maar is helaas ruim 2 uur rijden. Mag wel altijd langskomen dat is heel leuk.
Een paard wat wormenkuur heerlijk vindt, haha gekke knol.

Kabayo wat een lieve vriend heb jij? Vind hij het zelf ook leuk of doet hij het alleen voor jou? :)

Hmm vervelend Annikoe :( Destinado heeft ook wat dunne mest, geen diarree maar het zijn ook geen echte bollen zegmaar. Moet ook even een mestonderzoek doen nog.

Aah gaaf dat je daaraan mee mag doen kabayo!!

Fransje, super leuk zo'n labyrint!

Kijk eens aan druppie, goeie deal :D

Even reacties op de laatste pagina, op de telefoon is het lastig om meer te doen.
Ik ben deze week weer terug van wintersport, m'n maatje weer gezien <3

Kabayo

Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 08:03

Aurelia haha ik hoef hem niet eens te vragen :D mijn vriend vind zilver erg leuk! Iedereen op stal trouwens want zilver is een echte knuffelbeer <3 Hoe was je wintersport? Genoten? :)

Puppy1128 hihi het was inderdaad koud. En dankje! Leuk filmpje! Lekker hoor, in de weide. Leuke fjord hoor :D

Hihi ik kreeg van de week deze foto toegestuurd. Mevrouw heeft een kijk gaatje :+
Afbeelding
Mijn vriend heeft zilver vrijdag even een kwartier gelongeerd. Erg blij mee :) zilver was erg druk haha
Ik ga straks alweer naar het vliegveld ! Eindelijk weer naar huis <3

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Lamarxhorse

Berichten: 288
Geregistreerd: 18-07-15
Woonplaats: Noord holland

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 08:52

Wij gaan volgende week zaterdag verhuizen! Hoewel ik had gehoopt dat het ietsje warmer zou worden heb ik er wel veel zin in! Lichtelijke spanningen over hoe het zal gaan en hoe het zal worden voor ons maar denk wel geweldig anders zou ik het niet doen!

<3 Lamar <3
volg ons op Instagram @Lamarxhorse: https://www.instagram.com/lamarxhorse/

Anouk_H

Berichten: 2166
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 09:26

Ik ga Geronimo vandaag voor het eerst voor mn nieuwe sulky zetten, gewapend met camera dus jullie krijgen vanmiddag weer fotos van stippelbillen *\o/*

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

Anouk_H

Berichten: 2166
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:58

Met z'n nieuwe frontriempje *\o/*
Afbeelding

En met de sulky! Trots op mn ventje *\o/* Vandaag voor het eerst los gelopen <3
Afbeelding
Afbeelding

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

Kabayo

Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:07

Mooie frontriem druppie en knap zo voor de sulky. Wel zou ik het heel erg leuk vinden als je ook eens op anderen reageren. Valt mij op dat je dat (bijna) nooit doet..

Succes lamarxhorse !!

Hier weer lekker thuis! Zilver even gelongeerd. Ze was erg blij <3 En wat een gangen. Topper in de dop !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Reeltje_5

Berichten: 2646
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 23:48

Het staat echt super schattig druppie!!

Spannend Lamarxhorse, maar komt vast goed!

En strekken maar die beentjes! Ziet er goed uit Kabayo!

Ik heb ook eens een filmpje om te laten zien :D

Anouk_H

Berichten: 2166
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 06:29

Ik lees alles wel hoor!! Maar idd ik maak geen bijleesposten ofzo, soms pak ik iets eruit maar ik verwacht dus ook niet van jullie dat jullie reageren op mijn posts :o maar ik zal wat vaker op jullie dingen reageren :)

Dus om dan maar meteen te beginnen:

Zilver loopt lekker!
Gaaf filmpje van Destinado! Knap dat hij dat allemaal doet :D

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

Lamarxhorse

Berichten: 288
Geregistreerd: 18-07-15
Woonplaats: Noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 08:05

Mooie Sulky hopelijk ga je daar veel mooie km mee maken!

Kabayo weer lekker thuis! Had je Zilver erg gemist? Fijn dat je haar weer lekker op kon pakken!

Aurelia wat een mooi filmpje weer (tranentrekkend) ik ben stiekem persoonlijk wel een groot fan van jou Hihi de rust en de controle die je hebt vind ik om jaloers op te worden! Heb het gevoel dat ik wel veel van je kan leren.. ga vooral door zo!
Hoe heb je destinado zo leren draaien? Met je lichaamshouding is dat van Voest?

<3 Lamar <3
volg ons op Instagram @Lamarxhorse: https://www.instagram.com/lamarxhorse/

Reeltje_5

Berichten: 2646
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 10:41

Dat cirkelen bedoel je? Eigenlijk is dat helemaal van hemzelf :D Destinado wilt graag bij je zijn en werken. Doormiddel van lichaamstaal stuur ik hem dan links of rechts of haal ik hem naar binnen, dus niet via clickeren aangeleerd of een bepaalde methode. Ik heb hem 2x gelongeerd voor het eerst en toen had ik hem los gedaan en per toeval kwam ik hier dus achter.
Mijn oude verzorgpaard was totaal anders die wilde niet per se bij je zijn, die heb ik het ook geleerd, dit heb ik met parelli aangeleerd (gewoon ingelezen/filmpjes gekeken).

As zaterdag heb ik een eerste grondwerkles (natural horsemanship) , überhaupt, nog nooit les in grondwerk gehad haha. Zij werkt ook met de parelli methode geloof ik. Aan mij dan de kunst om NH en clickeren te combineren haha.

noor14

Berichten: 738
Geregistreerd: 23-10-08
Woonplaats: Limburg

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 11:17

Ik ben even wat afwezig geweest, maar dat kwam omdat ik bevallen ben van mijn prachtige dochter <3
Het gaat super goed met haar!

Zal een andere keer nog op iedereen reageren, zag wel leuke foto's en filmpjes voorbij komen!

Hier nog een tegenslag in de kraamweek, Dex had in het draad vast gehangen met een flinke wond op zn sprong.
Kon er zelf natuurlijk niet heen waar ik ontzettend van baalde.
Ma dierenarts erbij gehad en gelukkig geen schade aan het gewricht of pezen oid.
Hopelijk geneest het snel.

~Dex~28 maart 2015~Bontfire x Gentlemen~

~Rosie~14 juni 2021~Zambesi x Sanyo

puppy1128

Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 11:38

@aurelia
Ja vind het echt tof dat ik altijd langs mag komen en mag rijden! Scheelt, ik doe geen gekke dingen. Wil mijzelf ook graag heel houden. En om nou te springen na een jaar niet te rijden.. (En dan bedoel ik rijden, niet max een half uur erop zitten. :+ )
Vera moet ik heen met de trein + vouwfiets. Met school was het nog te doen, dan nam ik de vouwfiets mee naar school en moest ik gewoon tussendoor uitstappen. Maar nu ga ik niet naar school/regelmatig die kant op. Dus dat wordt een hele dure grap, maar kost helaas ook te veel tijd.

Leuk dat je op wintersport bent gegaan! Maar ehm, wat doe je dan eigenlijk? Beetje skiën enzo?

Wat een mooi leuk filmpje! Met welke progamma bewerk jij je video's?
Hier werk ik ook niet met een bepaalde methode met Elano. Het werkt of niet. Hij snapt het of niet. Of hij snapt het nut niet, maar doet het wel. Zoals longeren, paar rondjes links en paar rondjes rechts en dan vind ik het best.. Maar hij snapt niet waarom hij dezelfde rondjes moet lopen. :+


@Kab
Wat fijn dat je vriend het zelf ook leuk vind! Altijd fijn. Hier ook vrienden en familie die het leuk vinden. Volgens mij kunnen ze niet wachten tot ik op vakantie ga.
Longeerfoto's zien er ook goed uit.. Zover ik kan zien dan met al dat zwart. :))

@Lamar
Spannend zeg! Niet te veel spanning opbouwen hoor! Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. :D

@druppie
Jeetje staat hem goed! En wat een mooie sulky! <3

@noor
Wat geweldig nieuws, gefeliciteerd! Heeft je dochter al een naam? :D
Wel jammer van Dex, maar gelukkig niks ergs als ik het zo lees. Ik hoop voor jullie dat hij snel geneest zonder problemen. Dan kan je straks van je dochter en paard heerlijk genieten!


Zaterdag Elano weer paar rondjes laten lopen aan de longe. Paar links en paar rechts. Dit keer in de 'bak'. Met de zweep erbij gaat het wel beter, kan ik meer aanwijzen wat ik wil en eventueel zijn kont aanraken (kon met touw ook, maar was dan niet duidelijk wat ik wilde van hem.). Dus voortaan maar met zweepje, dan snapt hij het beter. Oke, behalve het gedeelte dat hij steeds dezelfde rondjes moet lopen. Daar snapt hij het nut nog niet van. Maar hopelijk wordt het straks leuker voor hem als er een draf en galop in voor gaat komen en we dan kunnen 'wisselen' van gangen. Maar we hebben alle tijd! :D
Vandaag wil ik weer wandelen met hem. Weer mooi zonnig weer. Heb gehoord dat er kans is op sneeuw deze week, dus ik ben benieuwd!

Anouk_H

Berichten: 2166
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:14

Gefeliciteerd met je dochter Noor!! *\o/* *\o/*

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

Reeltje_5

Berichten: 2646
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:51

Van harte Noor!!! Is het allemaal goed gegaan?
Vervelend van Dex, hopelijk gauw weer genezen.

Hahaha ja ik doe dan snowboarden, de berg op, piste af, andere skilift op, piste af, tot we het hele skigebied hebben gehad en dan gewoon de routes die ik leuk vind :p
Ik gebruik Sony Vegas :) fijn programma!
Fijn dat Elano het zo beter snapt!

Ik heb een kaptoomhoofdstel besteld, goedkope hoor maar is meer voor longeren enzo. En lange lijnen als dat lukt hahaha. Dan kan ik al bitloos aan het werk met sturen. En later evt het bit eraan maken. Alleen stonden bij recensies dat hij erg groot valt dus ik heb cob besteld. Dus ik hoop dat hij past en het bit er ook nog aan past want dat kun je niet echt veel verstellen of zo :+

fransje23

Berichten: 15302
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 17:42

Noor gefeliciteerd met jullie dochter! *\o/*

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, roekes en 3 bezoekers