mijn eerste keer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 15:07

vandaag was t zover. ik heb voor t eerst op Ailin gezeten (voordat mensne rare dingen gaan denken)
ik had afgesproken na de apeldoornse ga ik er voor t eerst op. en gisteravond hadden we t erover en zei ik dus ja morgen niet echt bloedserieus. maarja vandaagw as ik daar zadel erop hoodstel om en halstertouw om der nek geknupt en ging longeren. wilde eigenlijk vandaag voor t eerst erop hangen en dat halster touw was om te wennen dat dat wiebelde. (ipv een beugelriem zoals sommige doen) dusja longeren heel ventjes en naast gelopen beetje teugelhulpen geoefend maarja dat snapt ze niet ernaast lopen en dan over je heen hangen om goed de teugels vats te hebben en dan ook nog vooruit. nee das beetje te ingewikkeld. dus ik zet een voet in de beugel en ik hang erop. helemala niets aan de hand. dus mams roepen die neemt cap mee. en ik hang er nog 2 keer over heen en helemala niets aan de hand (nouja in de hand van mams natuurlijk snoepjes) dus ik zeg nog 1 keer hangen. en zet mn voet in de beugel en ga gewoon zitten. was beetje verbaast van mezelf. maar ailin deed helemaal niets. erweer rustig af en nog een keer opgestapt. en toen met 3 snoepjes 2 meter laten lopen. helemaal niet eng. een echte tinker dus. en ik ben zo trots op der. want dit stapje zag ik t meest tegenop.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:18

Haha,en Ailin staat nu in de wei met de andere paarden te hinniken: "wat me nou toch overkomt....het vrouwtje is gek geworden. stond eerst raar te doen met dingen die naar m'n mond lopen, en ineens was ze weg. En er zat iets op m'n rug dat net zo praatte als het vrouwtje.... Xnappernixvan...." *LOL* *LOL* *LOL*

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:43

Oh wat herkenbaar. gaaf is dat voor het eerst op je eigen paard he. dat is toch een heel ander gevoel.

Barley was de eerste keer alleen niet zo braaf. Ik wilde alleen maar hangen en toen sprong ze al weg. maar de andere keren was ze heel braaf.

Ga zo door en houdt ons vooral op de hoogte

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

lisanne

Berichten: 180
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:52

wat goed!!! Cool
echt gaaf Cool
hoe oud is ze nu eigenlijk?
dat ze dat allemaal goed vond!!
doei groetjes lisanne

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:05

super joh wat een braverd he! en vol vertrouwen in jou echt netjes.
ik met lodewijk ook iemand was aan het pesten van aah zit je er nou nog niet op dus ik maakte een geintje als je 'm vast houd.. en daar zat ik ineens zonder zadel en iemand had 'm vast aan het halster (eigenlijk gevaarlijk)Mijn vader nam 'm over en wandelde naar de wei daar aangekomen ben ik eraf gesprongen en had ik erop gezeten *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 16:25

ze is erg in mei 3 geworden dus ze is al ruim 3. (eh 3 jaar enneh 4 mnd dus). had eigenlijk ook iets van ga ik dit nu doorzetten of niet. dus ik voet ind e beugel en hangen niemand hield der vast maakte der niets uit. dus mams geroepen cap meelaten nemen en opeens zat ik (en ze heeft midden op der manen kam een zart vlekje haren erop zijn nog wit wist ik niet eens viel me opeens op. zit alweer uit te kijken naard e volgende keer. want dan gaan we wat meer stapjes zetten. Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 17:51

HEEEEEE toppie hoor maar rustig aan hoor je hebt alle tijd. Of heb je de smaak te pakken van de dressuur dat je volgend jaar gelijk L wil starten Verward .

Ga zo door en geniet ervan. *LOL*

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 18:35

O wat gaaf!!! Knuffel voor Ailin hoor dat ze zich zo braaf heeft gedragen Lovers Wat lijkt mij dat heerlijk voor de allereerste keer op je eigen paardje zitten.
Succes hoor!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 18:52

Gefeliciteerd!
En zo braaf! Ik wed dat ze het zelf ook wel leuk en spannend vond: ineens iemand op je rug, wat wiebelig aanvoelend tijdens de stapjes, toch wel grappig... hee is er al weer af Verward
Heel veel succes met de volgende 'stap'!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 18:55

had zelf meer t gevoel dat ze niet eens door had dat ik erop zat. die brokjes in de hand van mn moeder waren veel intressanter.

Citaat:
Op 2001-09-18 16:18, schreef Sonja:
Haha,en Ailin staat nu in de wei met de andere paarden te hinniken: "wat me nou toch overkomt....het vrouwtje is gek geworden. stond eerst raar te doen met dingen die naar m'n mond lopen, en ineens was ze weg. En er zat iets op m'n rug dat net zo praatte als het vrouwtje.... Xnappernixvan...." *LOL* *LOL* *LOL*


volgens mij staat ze nu in de wei de andere paarden uit te lachen want zij krijgt allemaal snoepjes als zo'n geval op der rug gaat zitten terwijl de andere maar meteen moeten gaan lopen zonder ook maar iets.

Edit quote 'gefixed'
_________________
voor alle gasten: HOI!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-09-18 22:13 ]</font>

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 19:31

heyy netjes meis.
en tja echte tinker he!!!
(alhoewel niet alle tinkers braaf zijn met beleren, spreek uit ervaring *LOL* )
volgende keer weer wat stapjes meer *LOL*
pfff ik moet nog 2 jaar wachten voor ik Quinto kan beleren.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 19:34

hey, goed van je meissie!!!!!
Braaf hoor!!!

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 07:27

pERFECT JOH!!! Echt top *LOL*
veel plezier en succes de volgende keer!!

Soms moet je springen, om al vallende te leren vliegen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, josien_m_, Lente, Mark0919, sterregoud, Vagabondo en 33 bezoekers