reddy heeft voor het eerst in haar leven schaapjes gezien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tabioverbu
Berichten: 43
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: w'werfje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 17:34

ik ging net even met mijn pony'tje(welshXshet)
naar het land, want ze hadden vandaag schapen gebracht, echt lache, ze is nu 1 jaar en voor het eerst heeft ze schapen gezien, eigenlijk had ik foto's moeten maken, ze vond het zo leuk dat ze het liefst erachter aan ging rennen
maarja ze zat wel tegen de terug weg op(100 meter lopen maarja) dus ze ging elke keer liggen in het gras waar de schapen stonden, gekke pony ook


Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 17:47

Mutsie toch! Ze is me d'r een!

XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

tabioverbu
Berichten: 43
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: w'werfje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 20:34

ja volgende keer maak ik foto's Party!!

claudiatje
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:35

Bij mij op stal staan ook schapen. De eerste keer dat er 2 schapen stonden schrokken de paarden zich rot eentje ging finaal door zijn hoofdstel en mijn paard ging ervandoor door die schapen. Maar nu hebben we weer 2 schapen en nu gaat het met alle paarden goed mijn paard wilt er zelfs achteraan gaan en hij was er eerst bang voor.
groetjes claudia

tabioverbu
Berichten: 43
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: w'werfje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 21:24

Koe haha
ja leuk he, maar mijn vader verhuurt stukken land voor de schapenboer, vorig jaar lieoen er 2 schaapjes los van de buren en die liiepen dwars door de wei, mijn pony vond dat prachtig en ging ze de stuipe op het lijf jagen
wel leuk maar die schaapjes kregen haast een hartverzakking

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:37

Hé Tab,

Ik kom jou ook overal tegen hè *LOL* !
Heb je mijn nieuwe paard al gezien? Hij heet Ontario en staat hier wel ergens op de site. (toen was hij nog van Ontario) moet je maar ff kijken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, bellieee, Cantheon, Jeska2, marinst, massiemas, Mira283, Raamzicht, Salinah, SJP, supervon78, TinkerTreas, Typhoon, Vecar en 114 bezoekers