[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 10:36

Omekot..! It's amááázing Jill!

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 10:40

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die me verbaasd over het tellsell gebeuren in andere video s.
Ik ben ook al bij een paar mensen afgehaakt omdat er 4 reclameblokken voorbij komen in een video van 15 minuten.

Jill, blijf maar lekker tegendraads, dat maakt je uniek!

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 10:44

petra8 schreef:
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die me verbaasd over het tellsell gebeuren in andere video s.
Ik ben ook al bij een paar mensen afgehaakt omdat er 4 reclameblokken voorbij komen in een video van 15 minuten.

Jill, blijf maar lekker tegendraads, dat maakt je uniek!


En geen reclames tussen de filmpjes van Jill!
(toch? :+ )

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 11:01


Anne_mieke88

Berichten: 5336
Geregistreerd: 30-06-10
Woonplaats: Onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:03

kiwiwitje schreef:
kiwiwitje schreef:
:') :')


Nu moetl ik denken aan die tellsel filmpjes van Fransje :') (tell sell filmpjes met een andere stem)



Deze bedoelde ik dus
:')


https://www.youtube.com/watch?v=3_a92XgSKjA

ooo heeerlijk _O- die voiceover met dat kussentje vind ik ook geweldig hahahaha
en hoe heerlijk onkundig zijn die mensen van zo'n selltell reclame....
eieren in een pan doen, melk onschenken iets inpakken.... niks kunnen ze... blijkbaar :')

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:07

Ik volg weinig andere youtubers, behalve danielle van mierlo. Wat wordt bedoelt met tellsell (ik ken tellsell van vroeger, maar viel me bij danielle nog niet echt wat op). Moeten die anderen dan veel promoten oid?

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:19

Ik volg wel meer YTers oa romy oudshoorn (meer te vergelijken met gemiddelde amateur) Danielle van Mierlo en Meulendijks. Meulendijks is vanaf dag 1 wel veel bezig met hun sponsoren. Van Mierlo iets minder, behalve die vlog over Custom. Denk dat hierin vooral het verschil opvalt tss pro en "amateur".

Jill geeft zelf aan dat het een uit de hand gelopen hobby is en geen handel wil doen. Idem voor Romy. Ze vloggen puur omdat ze het leuk vinden zonder verbintenis.
Dat doen DVM en Meulendijks wel. Denk dat je hier moet gaan zoeken ivm motivatie om te gaan vloggen via andere insteek en met hulp.

Libera

Berichten: 3974
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:57

Ik stoor me eigenlijk vooral aan het feit dat vroeger of later bij zowat iedere vlogger Bucas dekens verschijnen... valt echt helemaaaaal niet op :+

Feit da ze gesponsord worden stoort me eigenlijk nooit zo, zolang dat maar gewoon duidelijk aangegeven word. Waar ik zo moe van word zijn die "sluik"reclames :')

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:10

Bucas idd. Maar wel slim gezien van hen. Kost niet belachelijk veel geld voor hen en ze bereiken echt heel veel mensen. Ik heb de recuptex ook gekocht na al die sluikreclame hahaha

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:55

Libera schreef:
Ik stoor me eigenlijk vooral aan het feit dat vroeger of later bij zowat iedere vlogger Bucas dekens verschijnen... valt echt helemaaaaal niet op :+

Feit da ze gesponsord worden stoort me eigenlijk nooit zo, zolang dat maar gewoon duidelijk aangegeven word. Waar ik zo moe van word zijn die "sluik"reclames :')


Dat was me ook al opgevallen!
Inderdaad, als ze gewoon open zijn over hun sponsoring, dan vind ik het ook helemaal niet erg om naar te kijken.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 15:27

Of ze worden er niet voor gesponsord maar vinden t oprecht fijne dekens. Kan ook hè.

PreciousViva

Berichten: 1605
Geregistreerd: 14-09-08
Woonplaats: Achel en Melle (Gent)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 15:28

friendly schreef:
Of ze worden er niet voor gesponsord maar vinden t oprecht fijne dekens. Kan ook hè.


Net als alle niet-vloggers haha! Like me, dure krengen maar ik koop ze toch :')

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 15:38

Haha ik ben juist zon eigenwijze troela... Die dekens van bucas interesseerde me al een tijdje. Wou mijn huidige dekens gaan vervangen voor bucas dekens en net op t moment dat ik overtuigd raakte kwamen ze te voor schijn in diverse vlogs.. Toen ben ik gaan kijken naar andere alternatieven. Tja... That's me..

Al heb ik niet idee dat Jill de dekens gebruikt om evt. sponsoring, maar dat ze het oprecht fijne dekens vind!

WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 16:23

friendly schreef:
Of ze worden er niet voor gesponsord maar vinden t oprecht fijne dekens. Kan ook hè.

Volgens mij is hier sprake van bij Jill. Net als de ANKY-producten. :j In ieder geval niet storend om naar te kijken.

Libera

Berichten: 3974
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 16:26

Het is gewoon opvallend dat ze nu in bijna elke vlog (verschillende vloggers) die ik nu kijk voorkomen en dat er vaak niet bij gezegd word dat ze die dekens gewoon van Bucas krijgen.
Kunnen best hele fijne dekens zijn hoor, dat weet ik verder niet. Ik ben een die hard Horseware fan :D

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 16:47

Die bucas dekens viel me ook op bij meerdere vloggers. Ik ben zelf ook die hard horseware fan :+
Volgens mij krijgt Jill de Anky spullen wel toegestuurd, maar heeft ze wel eerder uitgelegd dat ze alleen spullen gebruikt waar ze alleen zelf achter staat en goeie producten vindt. Goed uitgangspunt :j

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 16:49

Ik ga hier niet teveel over in details treden omdat we op een openbaar forum zijn en dat natuurlijk niet zo discreet is. Maar ik ben het met jullie eens, en ik wil daar ook niet (meer) aan meedoen omdat ik mijn geloofwaardigheid verlies, hetgeen wat ik het allerbelangrijkste vind naar jullie toe. Eerlijk zijn. Ik doe sowieso geen producten oid als ik het niet zelf zou willen kopen als ik het niet kreeg.

Ik heb 1,5 jaar geleden een samenwerking gestart met bucas omdat ik de enige was en ik de dekens heel graag al gebruikte. Maargoed. Times have changed zoals jullie weten.

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 17:23

Jiill_ schreef:
Ik ga hier niet teveel over in details treden omdat we op een openbaar forum zijn en dat natuurlijk niet zo discreet is. Maar ik ben het met jullie eens, en ik wil daar ook niet (meer) aan meedoen omdat ik mijn geloofwaardigheid verlies, hetgeen wat ik het allerbelangrijkste vind naar jullie toe. Eerlijk zijn. Ik doe sowieso geen producten oid als ik het niet zelf zou willen kopen als ik het niet kreeg.

Ik heb 1,5 jaar geleden een samenwerking gestart met bucas omdat ik de enige was en ik de dekens heel graag al gebruikte. Maargoed. Times have changed zoals jullie weten.

Vind het zo mooi hoe je dit zegt. Mooi en oprecht. :)

Josien_

Berichten: 9005
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 17:39

Ik weet niet of deze discussie zinvol is voor dit topic maar wel interessant.
Dat bureau helpt die vloggers gewoon bij de zakelijke kant van hun kanaal. Super fijn voor ze en voor sommigen is het ook gewoon hun baan. Prachtig als je zo van je hobby je baan hebt kunnen maken :) .
Ik volg ze niet allemaal maar vind wat ik zie nog niet echt tellsell anders blijf ik ook niet volgen haha. Maar ik hou ook wel van shoplogs etc. :D

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 18:29

Van mij hoeft dat hele gebeuren hier niet besproken te worden eerlijk gezegd omdat het niet echt relevant is voor dit topic.

Daarnaast zeg ik niet dat zij tellsell filmpjes maken, maar dat ik zelf wil voorkomen dat ik tellsell filmpjes moet gaan maken. Of dat nou wel of niet in samenwerking is met GST, ik wil het gewoon niet, ik maak wel op een andere manier van mijn hobby mijn beroep. Vind het wel grappig hoe je het beschrijft trouwens, alsof het liefdadigheid is, het is mij allemaal te commercieel.

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 19:03

Maar dat is het dus Jill, jij gebruikt de producten al graag en als er dan tussendoor een keer een sponsoring komt is dat niet storend! Zoals bij ANKY, dat gebruik je volgens mij al graag en af en toe heb je een give a way erbij. Nou prima toch? Niks storends! Super leuk zelfs! Of bij Bucas, die dekens kwamen toch al in je vlogs voor of je ze nou benoemd of niet.. Je paarden droegen de bucas dekens sowieso al, hoe fijn is het dan als dit door zo'n bedrijf erkend word en er een samenwerking uit voort komt. Je helpt elkaar. Ik zie dit verder niet als een discussie, maar jij bent altijd wel eerlijk erover en zeker ook geloofwaardig!

Persoonlijk denk ik dat het inderdaad een risico is als je als vlogger bij GoSocial aansluit. Je kunt dan denk ik niet meer volledig zelf bepalen waar je wel of niet mee in zee gaat. Ook bestaat er een kans dat het te commercieel word. Er is immers een bedrijf tussen gekomen die er net zo goed aan wil verdienen en op een slimme manier 'meelift' op het succes van de vloggers.

Hulde voor je hoe je het doet hoor!
Laatst bijgewerkt door _Marinke_ op 16-03-18 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 19:05

Iets anders, naar welke wedstrijd ben je weer toe aan t werken Jill? En met welk paard?

Josien_

Berichten: 9005
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 19:21

Ik kan nog uren doorgaan over bureaus en bloggers/bloggers maar zal het niet doen :D . Ik vind sowieso dat je top bezig bent Jill!

Ik zag net een filmpje van een oefenwedstrijd in Deurne met Enzos. Zag er goed uit :D .

Ben wel benieuwd wat je plannen nu met Macho zijn?

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 19:24

Dat filmpje zag ik inderdaad ook! Super fijn Jill!!!

Queen123
Berichten: 300
Geregistreerd: 31-03-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 19:47

Ik zag wel dat Jill zich heeft ingeschreven voor CDI Sint Truiden als ik de wedstrijdkalender van de knhs goed heb begrepen. Filmpje van de oefendressuur zag er indd goed uit! Hoop dat Enzos zich bij de volgende wedstrijd fijner voelt in de ring :)