[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
soloro

Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:05

Jiill_ schreef:
soloro schreef:
Jill ik heb je stem gespot in een filmje van Glock!

https://www.facebook.com/GlockHorsePerf ... 631714603/

Iets van: Dat vindt Enz ook heel eng :')


Hahahaha ja Ens stond echt met z’n ogen 5 meter uit z’n kop te kijken naar die skippybal :') :') beest deed er ook zo wild mee, echt wat een pretletter


Nu hoop ik stiekem dat je dat op je vlog hebt staan, dat z'n ogen 5 meter uit z'n kop steken :') Maar stond je tegenover zonik dan met je stal?

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 20:31

Hahahaha dat laatste stukje vlog :=

"Ik ga uhm ja iets doen" <<) :))

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 21:12

Hee Jill, ik vroeg me af waarom jij niet bij dat clubje van die go social talents hoort. Ik zag op insta verder eigenlijk alle youtubers daar mee bezig en ik vroeg me af waarom jij niet er "bij hoort" misschien vanuit eigen standpunt?

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 21:57

Zag deze voorbij komen op facebook, die donkerblauwe met roze bies <3 moest echt meteen aan jou denken, Jill!
Jammer genoeg enkel in maat pony en shet :')


Afbeelding

soloro

Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 22:27

Ik had de pas-de-deux van anne&lotte gezien, met extreem veel glitters op hun paard _O- Misschien moet je hun eens vragen hoe ze dat doen, voor de volgende keer dat chappie komt _O- _O- :')

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:38

Dit is wellicht wat off-topic, maar we moeten hier toch even over praten Jill :j
Het was zo gezellig in mijn droom vannacht, jij was mee naar het Drunens Ruiterhuis en het was gewoon echt gezellig. Niet dat we elkaar kenden, maar dat maakte niet uit. En toen was je ineens weg en toen ik naar buiten keek zag ik je wegfietsen, gewoon zonder iets te zeggen weggesneakt >;)

Diepe teleurstelling Y;( en waarom ik hierover gedroomd heb, geen idee :')

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 19:03

Net je vlogs bekeken. Uiteraard balen, maar wat heb ik er veel respect voor hoe je dit oplost zeg. Je ziet het zo vaak anders gaan (geruk, gepluk, geduw en getrek). Totaal geen zichtbare frustratie. Wat een verademing. Ik hoop dat het voor Ens al met al wel een goeie, leerzame ervaring is geweest :j

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 20:56

soloro schreef:
Ik had de pas-de-deux van anne&lotte gezien, met extreem veel glitters op hun paard _O- Misschien moet je hun eens vragen hoe ze dat doen, voor de volgende keer dat chappie komt _O- _O- :')



Of een pas de deux met Jill en Jordy! :D

Sunrise

Berichten: 945
Geregistreerd: 10-04-07

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 21:18

Inderdaad, wat los jij het mooi en rustig op.. daar heb ik echt diep respect voor!

Majabeestje
Berichten: 3807
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 00:24

Sunrise schreef:
Inderdaad, wat los jij het mooi en rustig op.. daar heb ik echt diep respect voor!


Ik ook! Ik zou echt jankend afstappen.

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 13:39

Majabeestje schreef:
Sunrise schreef:
Inderdaad, wat los jij het mooi en rustig op.. daar heb ik echt diep respect voor!


Ik ook! Ik zou echt jankend afstappen.


Nou de stukken dat ie liep liep hij ook goed! Series waren allemaal goed, appuyeren enz ook. Ik zou niet janken. Daarbij is die pas 9 en loopt die internationaal "even" de GP en heeft die vorige week nog bewezen het te kennen en kunnen op het NK... dit is zijn eerste "slechte" proef op dit niveau. Misschien in de emotie van het moment, maar ik denk dat Jill hier wel goed mee om weet te gaan.

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-18 13:53

lindamusters schreef:
Hee Jill, ik vroeg me af waarom jij niet bij dat clubje van die go social talents hoort. Ik zag op insta verder eigenlijk alle youtubers daar mee bezig en ik vroeg me af waarom jij niet er "bij hoort" misschien vanuit eigen standpunt?



Ik ben altijd tegendraads :D

hahaha die droom, geweldig. Maar echt wel meeega onrealistisch mij op een fiets... :') _O-

Wat een lieve reacties over mijn pruufke. <3 Zo fijn om van die geweldige mensen om je heen te hebben op zo'n moment. Daar ga je eerder van lachen dan huilen :D

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 14:38

Ik vind het vooral ook mooi om te zien dat hij zich zo goed laat sturen ondanks zijn eigen schrik. Ik denk dat veel paarden volledig zouden blokkeren. Dus hij staat ècht goed aan de hulpen en vertrouwt je volledig lijkt mij. Op de eerste lijn geloof ik Jill, keek je toen even achterom naar Carla zo van:stoppen? Of had je niet door dat je dat deed? Je reed in elk geval van C naar A, stond stil en keek naar C eventjes...en reed weer door. Vrij aan het begin.

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 16:12

Lijkt me ook een lastige hoor, wat doe je op zo'n moment?
Ik vind dat je het enorm goed hebt opgelost! Je bent en blijft zo lief tegen hem! Vind ik echt leuk om te zien.

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 17:02

friendly schreef:
Ik vind het vooral ook mooi om te zien dat hij zich zo goed laat sturen ondanks zijn eigen schrik. Ik denk dat veel paarden volledig zouden blokkeren. Dus hij staat ècht goed aan de hulpen en vertrouwt je volledig lijkt mij. Op de eerste lijn geloof ik Jill, keek je toen even achterom naar Carla zo van:stoppen? Of had je niet door dat je dat deed? Je reed in elk geval van C naar A, stond stil en keek naar C eventjes...en reed weer door. Vrij aan het begin.



Dat viel mij ook op ja, even de gedachte van het afgroeten misschien in het hoofd. Daarna super knap doorgereden. respect!

Majabeestje
Berichten: 3807
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 17:11

Majabeestje schreef:
Ik ook! Ik zou echt jankend afstappen.


Nou de stukken dat ie liep liep hij ook goed! Series waren allemaal goed, appuyeren enz ook. Ik zou niet janken. Daarbij is die pas 9 en loopt die internationaal "even" de GP en heeft die vorige week nog bewezen het te kennen en kunnen op het NK... dit is zijn eerste "slechte" proef op dit niveau. Misschien in de emotie van het moment, maar ik denk dat Jill hier wel goed mee om weet te gaan.[/quote]

Ik zou jankend afstappen omdat ik een bange poeperd ben :') Niet om de prestaties ofzo, ik zou überhaupt jankend afstappen van Jill haar paarden als ze alleen ook maar opzij kijken ofzo..#geenheld#grotepaarden#issues..

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-18 18:48

Hahahaha ja ik keek naar mama, ik zei; ik ga kappen hoor!! :')

Maar toen dacht ik een nanoseconde later; doorrijden jij, opgeven is geen optie.

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 19:28

Ik denk dat mede door die instelling je het al zo ver hebt geschopt, menig ruiter heeft niet zoveel geduld en doorzettingsvermogen!

(Ik ook niet :=)
en er komt natuurlijk een hoop talent en ervaring bij kijken

Wat je vooral siert is dat je zo lekker nuchter en grappig blijft _O- heerlijk!
En lekker eigenwijs blijven met dat media gedoe. Was echt blij dat je niet tussen het lijstje met paarden youtubers stond stiekem, gewoon omdat het kan :Y)

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 20:28

Horse_Driver schreef:
En lekker eigenwijs blijven met dat media gedoe. Was echt blij dat je niet tussen het lijstje met paarden youtubers stond stiekem, gewoon omdat het kan :Y)


Dit vooral! Je eigen plan trekken en het gewoon doen. Je ziet het, je hebt het met je kanaal al verder geschopt dan sommige youtubers die er wel bij aangesloten zijn.
Daarnaast, ik krijg de laatste maanden toch het idee dat sommige dressuurruiters zijn gaan vloggen, mede om jou populariteit. Maar dat is een gevoel :).

Dat platform heb jij helemaal niet nodig, kijk wat je al voor elkaar heb gebokst zonder die media ondersteuning. Half bokt is fan van je, meer heb je niet nodig hahaha. Nee
, zonder grappen, je doet het maar. Chapeau.

Ik klink net alsof ik je ken, terwijl ik je alleen digitaal ken :') :')

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 21:28

Ik zat het terug te kijken in de vlog, en toen je begon aan t appuyement en hem stil zette haalde ik geen adem ik dacht oh god gaat ze afgroeten... Terwijl ik daar hier niks over gelezen had :')

En over dat social talents gebeuren, ook al ben je "eigenwijs", dan snap ik alsnog heel goed dat je veel/ alles touwtjes zelf in handen wil hebben en wil houden.

Fennee
Berichten: 2501
Geregistreerd: 14-08-11
Woonplaats: Provincie Drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 23:29

Ik kan me alleen maar bij iedereen aansluiten, fantastisch gereden!

En stiekem vond ik het ook wel leuk om te zien dat er nog iemand is die níet bij de Social Talents zit :') Maar ik begrijp dus uit dat ‘ik ben altijd tegendraads’ dat je wel benaderd bent?

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 07:51

Fennee schreef:
Ik kan me alleen maar bij iedereen aansluiten, fantastisch gereden!

En stiekem vond ik het ook wel leuk om te zien dat er nog iemand is die níet bij de Social Talents zit :') Maar ik begrijp dus uit dat ‘ik ben altijd tegendraads’ dat je wel benaderd bent?


Iedereen met een hartslag is benaderd :')
Ik trek mijn eigen plan en wil niet dat mijn kanaal in TellSell veranderd, niet mijn ding.

Tot zover mijn tegendraadsheid

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 09:09

Jiill_ schreef:
Iedereen met een hartslag is benaderd :')
Ik trek mijn eigen plan en wil niet dat mijn kanaal in TellSell veranderd, niet mijn ding.

_O-

Als u nú bestelt, ontvangt u twéé voor de prijs van één! Ja, u hoort het góéd: twéé voor de prijs van één. Máár, wanneer u nú op het blauwe duimpje drukt ontvangt u nóg méér voordeel! *\%/*

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 09:15

Ik moet ook wel zeggen dat sommige kanalen er echt niet op vooruit gegaan zijn! Ik vind jou kanaal altijd zoveel spontaner :D

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 09:53

Butterfly schreef:
Jiill_ schreef:
Iedereen met een hartslag is benaderd :')
Ik trek mijn eigen plan en wil niet dat mijn kanaal in TellSell veranderd, niet mijn ding.

_O-

Als u nú bestelt, ontvangt u twéé voor de prijs van één! Ja, u hoort het góéd: twéé voor de prijs van één. Máár, wanneer u nú op het blauwe duimpje drukt ontvangt u nóg méér voordeel! *\%/*

*proest*
:') :')


Nu moetl ik denken aan die tellsel filmpjes van Fransje :') (tell sell filmpjes met een andere stem)