[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 15:24

Even iets anders, ik zit te twijfelen om de donderdag naar het CHIO te gaan, dan start ook de U25. Jill ga je dan ook starten? Dat maakt een eind aan mijn getwijfel _O-

(En ja, ik zou mij gedragen en koest houden, niet flauwvallen of schreeuwen, niet uren achter je aanrennen voor een handtekening of stiekem in breken in de stallen. Of vragen of ik op je paarden mag rijden, je nog een verzorger zoekt etc etc. Ik zal me inhouden :') )

sorry voor de spelfouten, ik heb dysl.. disle.. diesl.. ik kan niet spellen!
https://www.instagram.com/horse_driver/
Alex: Z1 dressuur, B eventing


Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 15:26

Jiill_ schreef:
Haha geheimdoenerij... nahh als je het niet erg vindt staat kapotgestalkt worden door penny's (zelfs de meisjes die bij mij werken worden lastiggevallen) niet erg hoog op mijn lifegoals-lijstje.

Jullie mogen er gerust over praten hoor, absoluut geen probleem! :D Voor jullie komt het natuurlijk als onverwacht, daarom heb je half niet door dat er ook een heel leven naast de vlogs is, en natuurlijk zijn er ook dingen die ik niet met jullie deel (dat komt nu wel een beetje onaardig over, maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel :') )



Pff jeetje.. kan echt niet hoor, hoe durf je een leven naast je vlogs te hebben! Je moet je schamen! ;) :')

sorry voor de spelfouten, ik heb dysl.. disle.. diesl.. ik kan niet spellen!
https://www.instagram.com/horse_driver/
Alex: Z1 dressuur, B eventing

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 15:29

Jiill_ schreef:
Haha geheimdoenerij... nahh als je het niet erg vindt staat kapotgestalkt worden door penny's (zelfs de meisjes die bij mij werken worden lastiggevallen) niet erg hoog op mijn lifegoals-lijstje.

Jullie mogen er gerust over praten hoor, absoluut geen probleem! :D Voor jullie komt het natuurlijk als onverwacht, daarom heb je half niet door dat er ook een heel leven naast de vlogs is, en natuurlijk zijn er ook dingen die ik niet met jullie deel (dat komt nu wel een beetje onaardig over, maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel :') )

Mag je ook nog een beetje een prive leven hebben dan? :wow:

Of t echt onverwacht komt weet ik niet. Graafje word in de laatste vlogs niet echt besproken, niet zoals eerst in ieder geval. Terwijl Macho en Enzos dat wel worden. Niet dat dat alles hoeft te zeggen natuurlijk. Maar dat kan ook genoeg voorspellen.

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 15:39

Om op wel besproken onderwerpen terug te komen <<)

Ik ben wel heel benieuwd hoe inmiddels je ervaring is met de PS of Sweden hoofdstellen. Ze zagen er super uit in je video!

heb vertrouwen, houd moed

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-18 15:44

Ik weet nog niet of ik op het CHIO ga rijden.. sowieso niet met Macho. Vorig jaar heeft hij ons wel duidelijk gemaakt dat hij het niet zo leuk vindt in die nieuwe ring haha...Met Ensje wil ik misschien wel. Ik moet er ook zijn voor de FEI dus ik ben er sowieso 2 dagen.

Hoofdstellen gaan goed! Die van Ens en Mach zijn nog niet binnen, daarom zie je die nog niet in de vlogs. Verder ga ik ze (als ze binnen zouden komen) ook voorlopig even niet gebruiken met de observatiewedstrijden in aantocht. Ik denk dat ik ze in het najaar rustig overzet. Ik ben nogal een auti, can't handle veranderingen.

Volg mijn paardenleven! Jill Huijbregts Dressagevlog @ YouTube
EventZ-Zamacho ~ A-kader GRAND PRIX
EventZ-Enzos Armani ~ LICHTE TOUR

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 15:54

Heerlijk die can't handle veranderingen, ik hoor ook bij de club!

Ik wacht echt met smart op de voervlog, dat vind ik altijd super interessant! De vorige heb ik ook meerdere keren gekeken en de supplemententip heb ik heel veel aan gehad. :D
Succes met de verkoop van Graafje.


Lady

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:11

Ik ben ook heel benieuwd naar de voervlog!

:D

spottedponie
Berichten: 2961
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:15

Jill je doet het super!
Ik kijk nog steeds trouw al je vlogs en blijf dat doen.
Ik begon me op den duur te irriteren dat er zoveel gestalk was omtrent je relatie status, het is toch te belachelijk voor woorden dat je daar een vlog over hebt moeten maken, zelfde nu met graafje, onvoorstelbaar gewoon dat mensen menen het recht te mogen hebben om een verklaring te eisen waarom je een paard verkoopt...
Succes met alles waar je mee bezig bent, ik hoop dat het gestalk je er niet van weerhoudt om door te gaan met vloggen!

"There's something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good, perhaps it's the risk, the gamble, in any event it's a thing I need"

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:18

He wat leuk dat ik dit topic niet eerder heb gezien. Reed vroeger samen met Mariska bij de ponyclub die toen druk bezig was met fotoshoots onder andere van jou. Super om te zien hoe ver je bent gekomen!

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:48

Wauw jill zag op je insta dat je 3e en 4e bent geworden in delft, knap gefeliciteerd!!! *\%/*

(En omg dat is zo dichtbij waarom was ik er niet :') :oo >;) )

sorry voor de spelfouten, ik heb dysl.. disle.. diesl.. ik kan niet spellen!
https://www.instagram.com/horse_driver/
Alex: Z1 dressuur, B eventing

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 00:31

Gefeliciteerd Jill!! Als de observatie wedstrijden goed gaan heb je dan ook weer kans om in het kader te komen? Ja toch? Sorry, maar het blijft lastig hoe dat nou precies zit in de topsport. :=

Ben trouwens ook enorm benieuwd naar je ervaring met de PS of Sweden hoofdstellen, zelf erg tevreden over het merk zelf en twijfel of ik het hoofdstel aan ga schaffen. Ze zijn toch behoorlijk prijzig! Dus ik kan niet wachten op jouw ervaring ermee, maar snap heel goed dat je ze na het seizoen rustig over gaat zetten! ;)

>> DISCOVERY OF GOLD US <<
    Vivaldi x Zichem x Elegant | Volg ons op youtube: Equifun!
Dreams come true...

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 09:50

Observatiewedstrijden tellen volgens mij wel mee voor kaderscores, tenminste bij de pony's maar ik neem aan dat dat hetzelfde is voor de senioren en U25 :)

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 12:04

Gefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar hoe dat allemaal precies werkt kader. :)

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 12:25

DRESSUUR: U25 / young riders / junioren / children / ponies Kadercriteria
Maximaal aantal ruiters (als combinatie) in het A – en / of B kader: 8 A kader:
 Voor opname en herkwalificatie dient de combinatie in een cyclus van 9 maanden op minimaal 3 wedstrijden¹, waarvan minimaal één op een CDI U25, Y, J, Ch, P, een score van 71% te behalen in de:
 U25: GP 16-25 en/of GP Senioren  Y, J, Ch. P: Landenproef
B kader:
 Voor opname en herkwalificatie dient de combinatie in een cyclus van 9 maanden op minimaal 3 wedstrijden¹, waarvan minimaal één op een CDI U25, Y, J, Ch, een score van 69% te behalen in de:
 U25: GP 16-25 en/of GP Senioren  Y, J, Ch. P: Landenproef
¹) wedstrijden
 Young riders, junioren, pony wedstrijden: de officiële FEI “Landenproef”
Deze proef dient te worden verreden op door de KNHS aangewezen “wedstrijden voor kadervorming” (met minimaal één gekwalificeerd Grand Prix jurylid en twee Lichte Tour juryleden, waarvan eventueel één op de lange zijde mag plaatsnemen) en / of op internationale CDI(O) Y, J, Ch, P , waar de combinatie door de KNHS naar wordt uitgezonden. De door de bondscoach aangewezen observatiewedstrijden komen voor kadervorming in aanmerking mits voldaan is aan de hierboven omschreven criteria.  U25: de officiële FEI Grand Prix 16 - 25;
Deze proef dient te worden verreden op door de KNHS aangewezen “wedstrijden voor kadervorming” (met minimaal drie gekwalificeerde Grand Prix juryleden, waarvan één met een FEI 3*, 4*, 5* status, waarvan eventueel één op de lange zijde mag plaatsnemen), een internationaal verreden Grand Prix 16 - 25 op een officieel FEI evenement. Naast de bovengenoemde proef telt ook de Grand Prix (kadervormingswedstrijden en internationale FEI evenementen – CDI(O)’s) mee. De door de bondscoach aangewezen observatiewedstrijden komen voor kadervorming in aanmerking mits voldaan is aan de hierboven omschreven criteria.
Op het moment dat een combinatie opgenomen wordt in het Olympisch- of B kader dressuur senioren wordt deze combinatie uitgesloten van het U25 kader. Selectie Internationaal Kampioenschap
 Observatiewedstrijden; deelname aan de zgn. ‘landenproef’:
 Delft 31 mei U25, Y, J, Ch, P
 Nieuw en St Joosland 16 juni Finale comp. Y, J, P en Ch  Exloo 7 juli P
 Ermelo 27 – 29 juli NK U25
 Overige door de bondscoach aan te wijzen CDI(O)’s U25, Y, J, P, Ch

In der Ruhe liegt die Kraft.

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-18 14:31


Volg mijn paardenleven! Jill Huijbregts Dressagevlog @ YouTube
EventZ-Zamacho ~ A-kader GRAND PRIX
EventZ-Enzos Armani ~ LICHTE TOUR

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 15:10

Wat een leuk idee! Beetje ver weg voor mij helaas haha :D

Roosyes
Berichten: 758
Geregistreerd: 02-10-08

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 16:17

Erg leuk, ik wil jullie graag ontmoeten en iets uit de shop kopen! Ik denk dat ik op bezoek kom :)!

:¨·.·¨:
`·. Yessie, Jella & Sylvy :+:.

Stralina

Berichten: 189
Geregistreerd: 28-09-11

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:19

Wat jammer dat het tijdens mijn examens is -O- anders had ik er graag bij geweest! Hopelijk organiseer je nog een keer zo’n dag :D

Evita
My love <3

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 12:51

Hij staat in mijn agenda , ik ben er bij !

https://equiphysique.com
iedereen, elk paard fit- to-have-fun!
Instructie en revalidatie op maat in de regio west brabant

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 12:54

Ah supertof Jill! Helaas hier ook midden in de examens, dus ik kan er niet bij zijn -O-

Heel leuk trouwens om eindelijk een foto met je vriend te zien op Instagram :D Ben oprecht blij dat alles op relatievlak nu ook mee zit voor je, en stiekem ook benieuwd wanneer hij zijn YouTube-debuut gaat maken op je kanaal, haha!

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-18 16:04

billionache schreef:
Ah supertof Jill! Helaas hier ook midden in de examens, dus ik kan er niet bij zijn -O-

Heel leuk trouwens om eindelijk een foto met je vriend te zien op Instagram :D Ben oprecht blij dat alles op relatievlak nu ook mee zit voor je, en stiekem ook benieuwd wanneer hij zijn YouTube-debuut gaat maken op je kanaal, haha!



Zo lief <3

hahaha dat duurt echt nog wel even... hij heeft er echt he-le-maal niks mee :') ;(

Volg mijn paardenleven! Jill Huijbregts Dressagevlog @ YouTube
EventZ-Zamacho ~ A-kader GRAND PRIX
EventZ-Enzos Armani ~ LICHTE TOUR

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 16:06

Wanneer komt de voervlog Jill? Je hebt me zo nieuwsgierig gemaakt :=

Ergens snap ik hem wel hoor, dat die er helemaal niks mee heeft haha!


Lady

suikermeisje

Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 16:31

Ik zou hem er mooi buiten houden Jill. Je hebt ook een privé leven. Snap heel goed dat ie het niet wil.

Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:03

Lekker weg houden van de vlog als ik jou was. Je deelt al genoeg en het gaat nog altijd over je leven als internationaal GP amazone.

Wacht wel met smart op de voervlog :Y)

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 21:01

Hoi Jill , even over zondag 17 juni. Om hoe laat begint het in de middag en waar kan je aanmelden om te komen ? Zijn er ook kosten aan verbonden? Ik hoor het wel


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Domi_94, GrapeshotBot, Maanon_, Nanu, Ptl4ever, Salinah, Schrompeltje, Selina en 115 bezoekers