[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
x_Kaat_x

Berichten: 2606
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Diepenbeek, Limburg, Belgie

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 22:46

Dat ik dit topic nooit eerder heb gezien <3
Zelf ook trouwe volgster van Jill & haar vlogs en social media.
Zag idd dat ze Graafje te koop had gezet. Maarja dat is nu toch niets super geks? Gebeurt wel vaker bij nationale/internationale dressuurruiters. Zullen de reden vanzelf wel horen binnenkort :j
Kijk ook uit naar de voervlog!

<3 Don Amigo & Juliet <3


Josien_

Berichten: 8989
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 23:06

Om het bij paarden te koop te houden, Jordy heeft ook een leuk paard te koop :D .

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

Getup

Berichten: 8247
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 23:10

Iedereen kan toch gewoon zijn paard te koop zetten,zonder dat vooraf te hoeven melden :+
Al is het natuurlijk logisch,dat de advertentie gezien wordt.

Hier ook n kijker van de internationale wedstrijden vlogs

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 09:39

Ik begrijp ook wel dat Graaf te koop staat, ook al zal het voor haar geen gemakkelijke beslissing zijn geweest als jr ziet hoe ze aan haar paarden hecht. Soms is het gewoon beter

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 10:34

Getup schreef:
Iedereen kan toch gewoon zijn paard te koop zetten,zonder dat vooraf te hoeven melden :+
Al is het natuurlijk logisch,dat de advertentie gezien wordt.


Precies, als een niet-youtuber een paard te koop zet is er geen probleem maar zodra een bekende youtuber dat doet is het opeens niet oké...

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 10:38

Niemand zegt hier toch dat het niet oke is? Ik geef dr groot gelijk, verkoop hoort ook bij de paardensport.. :D

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 10:41

Fellow schreef:
Niemand zegt hier toch dat het niet oke is? Ik geef dr groot gelijk, verkoop hoort ook bij de paardensport.. :D


Precies! Ik kan me alleen wel heel goed voorstellen dat je het wel goed zat wordt als iedereen er elke keer om loopt te vragen, en vooral als je al aan hebt gegeven het niet erover te willen hebben en mensen nog 100+ berichten blijven sturen.

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

Lieuwkje_90

Berichten: 2279
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: BE

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 11:10

Hier zegt niemand dat het niet oké is volgens mij. Ik ga er van uit dat iedereen zelf nog wel mag kiezen of en wanneer ze een paard verkopen.

Maar door het feit dat het paard gewoon openbaar te koop gezet wordt, door een bekender persoon, valt het gewoon harder op.
Meestal worden die verkopen gedaan door een tussenpersoon en dan weet "de buitenwereld" niet dat'ie te koop staat. Valt een stuk minder op.

Veel succes met de verkoop alvast.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 11:26

Fellow schreef:
Niemand zegt hier toch dat het niet oke is? Ik geef dr groot gelijk, verkoop hoort ook bij de paardensport.. :D


Op instagram wel, mensen die zeggen dat het niet oke is

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 11:32

Handel is toch gewoon normaal? Inderdaad zie je de echt bekende goede paarden niet openbaar verhandeld worden maar das logisch toch :D

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 11:39

Miefje schreef:
Fellow schreef:
Niemand zegt hier toch dat het niet oke is? Ik geef dr groot gelijk, verkoop hoort ook bij de paardensport.. :D


Op instagram wel, mensen die zeggen dat het niet oke is


Dat gaat wel een beetje ver ja :=

kiwiwitje

Berichten: 20100
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 11:42

Oke het is heel duidelijk dat instagram niet mijn ding is aangezien ik het niet kan vinden _O-

Maar misschien is het een idee om heel het ''ding'' rondom de verkoop van Graafje te laten rusten? Aangezien ze dus zelf aangegeven heeft dat ze het er niet over wil hebben?

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 11:49

kiwiwitje schreef:
Oke het is heel duidelijk dat instagram niet mijn ding is aangezien ik het niet kan vinden _O-

Maar misschien is het een idee om heel het ''ding'' rondom de verkoop van Graafje te laten rusten? Aangezien ze dus zelf aangegeven heeft dat ze het er niet over wil hebben?


Goed idee :)

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:08

Niet over willen hebben is wat anders dan het tegen elke penny verantwoorden ...

Jill doet wat ze wil met die beesten, zolang ze bij haar zijn zullen ze goed verzorgd worden. Maar al verkoopt ze ze alledrie en gaat ze mini's houden. Daar heeft niemand wat mee te maken... maar als je je hele paardenleven op social media gooit dan is dit gevolg niet raar... zeker niet als je de gemiddelde leeftijd zou kennen

kiwiwitje

Berichten: 20100
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:13

Daar heb je ook wel gelijk in. Maar wat heeft het hier voor zin om het zo te bespreken. Als Jill er iets over kwijt wil zal ze dat wel melden. Precies zoals je zegt, daar heeft niemand wat mee te maken. Dus waarom is het dan voor iedereen zo'n hot item.. ?

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:15

Misschien omdat ze het dier openbaar te koop heeft staan en dan zegt het er niet over te willen hebben?

In der Ruhe liegt die Kraft.

kiwiwitje

Berichten: 20100
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:17

Dat is haar toch ook goed recht? T gaat ons toch ook niks aan?

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:22

‘T is wel nog meer “publicity”. Al dat geheimdoenerij. Heel je paardenleven met de wereld delen, maar als een paard op een openbare site verkocht wordt, mag er niet over gesproken worden. >;)

Paardensport is niet altijd rozengeur en maneschijn.

Insta : @aristo_dressage
“Pat the horse, slap yourself and do it again” Carl Hester

kiwiwitje

Berichten: 20100
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:26

Dat zeker, en het is ook niet gek dat er vragen over zijn. maar ben echt gewoon verbaasd dat het zo'n hot item is :')

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:31

Dat komt misschien door de enorme schare pennymeisjes die haar adoreren? Ronduit belachelijk dat kennelijk gezegd wordt dat het niet oke is om hem te verkopen! Dat moet ze altijd nog zelf weten.

In der Ruhe liegt die Kraft.

kiwiwitje

Berichten: 20100
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:32

T zou wat zijn als hun dat mochten bepalen haha dan zou Jill verstopt zitten onder de paarden vrees ik :D

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

Quir

Berichten: 17353
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:40

Joh jongens, ze wil zich niet moeten verantwoorden waarom ze een paard wel of niet verkoopt! En dat is ze ook absoluut niet verplicht, al deelt ze elk korreltje zand uit de rijbaan, niet alles hoeft verantwoord te worden.

Paardensport is nu eenmaal handel en vrijwel alles staat te koop!!

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:29

Het is naar mijn idee geen geheimdoenerij, maar gewoon een paard dat te koop staat.
Als wie dan ook een paard te koop zet, staat er toch ook geen volledige uitleg bij. Hooguit wegens beëindiging sport, overgang paard oid.

Jill kennende zal ze het heus in een vlog voorbij laten komen. Maar, wat haar goed recht is, wanneer het haar uitkomt.

En, tja, om in de sport vooruit te kunnen moet er weleens iets verkocht worden. Hoe moeilijk en vervelend dat ook kan zijn.

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 15:13

Quir schreef:
Joh jongens, ze wil zich niet moeten verantwoorden waarom ze een paard wel of niet verkoopt! En dat is ze ook absoluut niet verplicht, al deelt ze elk korreltje zand uit de rijbaan, niet alles hoeft verantwoord te worden.

Paardensport is nu eenmaal handel en vrijwel alles staat te koop!!


Dat is net het hele punt. In dit topic vraagt niemand daarom

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-18 15:21

Haha geheimdoenerij... nahh als je het niet erg vindt staat kapotgestalkt worden door penny's (zelfs de meisjes die bij mij werken worden lastiggevallen) niet erg hoog op mijn lifegoals-lijstje.

Jullie mogen er gerust over praten hoor, absoluut geen probleem! :D Voor jullie komt het natuurlijk als onverwacht, daarom heb je half niet door dat er ook een heel leven naast de vlogs is, en natuurlijk zijn er ook dingen die ik niet met jullie deel (dat komt nu wel een beetje onaardig over, maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel :') )

Volg mijn paardenleven! Jill Huijbregts Dressagevlog @ YouTube
EventZ-Zamacho ~ A-kader GRAND PRIX
EventZ-Enzos Armani ~ LICHTE TOUR


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Heide83, Jeska2, Pantykous, tienus63 en 81 bezoekers