gisteren ook al naar het ziekenhuis ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

gisteren ook al naar het ziekenhuis ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 14:46

Het is niet van vandaag en gaat ook niet over paarden maar moet het toch ff kwijt

Mijn schoonmoeder was naar tilburg gekomen en ze wonen in oss. Nou we gingen weer met zn alle naar huis willen de deur open maken. Blijkt ineen keer dat de schuiven erop zaten Verward
Nou mijn vriend en ik waren eten halen, En een vriend van ons stond ook aan de deur met 3 pc's die gemaakt moesten worden. Komen wij aanlopen en ik dacht zo waarom gaan ze niet naar binnen. Nou mijn schoonmoeder het verteld. Loopt mijn vriend ineen keer naar de deur en slaat zo het glas in met zn elleboog. Nou ik schrok me kapot
Stond helemaal te trillen. Maarja we waren binnen. Op een gegeve moment zegt mijn vriend zo "ik voel iets langs mn arm lopen". Nou hij trekt zijn trui uit. Zit er vlak bij zijn elleboog een snee tot zijn bot erin !!! Je zag gewoon het bot Misselijk En hij zo stel je niet aan het doet nog niet eens pijn Lips are sealed Was van de schtik gewoon helemaal wit weggetrokken en hoefde ook geen eten meer.

Nou wij dus gelijk met de auto naar het ziekenhuis. Hij werd eindelijk na 3 uur wachter geholpen Lips are sealed ( poedersuiker !!! ) En zitten dus 4 hechtingen in Verward Ik had er veel meer verwacht. Krijg nu nog de rillingen als ik die wond zo zag. Was niet echt lekker om te zien

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 14:59

Zo dat is dan wel even schrikken ja. Maar dat hij zei dat het geen pijn deed Ziek Dat geloof je toch niet?

Veel beterschap aan hem in ieder geval

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 16:30

ieel, wat erg!!
lijkt me echt goor, zomaar iemands bot zien.

had eigenlijk verwacht, dat er een grote spin ofzow, over zijn arm liep, maarach
beter schap

X-x-X

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 17:49

Jeetje, wat een bikkel is die vriend van jou! Kan me niet voorstellen dat zoiets geen pijn doet!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 19:07

Ja hij deed er gewoon nog alles mee. Als ik niet zei blijf met je handen ervanaf had ie er met zijn vingers onderhand in gezeten Verward

Hij gaf ook helemaal geen kik van het doet pijn e.d . Ik zo ook al je kunt me niet wijsmaken dat het geen pijn doet. Maar ja blijkbaar doet het ook geen pijn want hij doet er alles mee. Terwijl het niet mag. Oke arm buigen doet hij niet want anders scheurd zijn huid bij de hechting

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 15:21

Het kan idd zo zijn dat hij echt niets voelde.
Het menselijk lichaam heeft een soort beveiliging die er voor zorgt dat in sommige pijnlijke situaties het gevoel uitvalt.
Er kan ook een zenuw doorgesneden zijn, dan voel je ook niets.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:00

hmmm bah bah... maar je slaat toch geen ruit in omdat de schuif op de deur zit Verward maar goed.. toch een bikkel zeg

dolfijn

Berichten: 132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:07

Niet echt slim he?

Wat zijn er veel bokkers deze afgelopen periode naar het ziekenhuis gemoeten. Ik niet hoor. Schijnheilig

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 20:38

Die durft...
En dan ook nog zeggen dat het geen pijn doet... Petje af.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 13:22

tinkerLuna schreef:
Het kan idd zo zijn dat hij echt niets voelde.
Het menselijk lichaam heeft een soort beveiliging die er voor zorgt dat in sommige pijnlijke situaties het gevoel uitvalt.
Er kan ook een zenuw doorgesneden zijn, dan voel je ook niets.


Ja vanacht heeft hij dus wel heel veel pijn gehad Heel zijn arm deed zijn. Die spier in zijn arm verkrampte de heletijd . Dus word vandaag weer naar de doktor gaan. Want hij denkt of spier beschadigt of zenuw. Hoop het niet want anders is het echt een slecht ziekenhuis !!!
Want dan hebben ze zijn hand al verneukt ( kapsel was gescheurd Verward ) Daar kan hij nu HEEL weinig mee. Zijn amandelen hebben ze ook verkeerd geknipt En nu die arm nee leuk ziekehuis hoor.

Nu maar hopen dat het toch allemaal goed gaat/komt