Dagje les, wedstrijd kijken en naar Heja!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Dagje les, wedstrijd kijken en naar Heja!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 20:23

Zo vandaag eerst les gehad van Chronos en het ging super ondanks een stomme doos die bij mij in de les kwam rijden Arggg eerst zowat 10x aangereden te zijn mijn mond maar eens opengetrokken dat mensen die les hebben voorang hebben! Na een kwartier begon dat mens in volle galop (rengalop of wat ja galop mag noemen) door mijn les te crossen niet normaal zeg, nou het leek wel of er een tank bij mij in de bak reed Ik dacht laat ik maar stappen komt dat mens toch in volle galop op mij afzetten en klapte zowat achterop bij dynamiek, nou het scheelte echt een haarspeld hoor (dynamiek heeft al een hekel aan bont, diep in mijn hart hoopte dat dynamiek dat mens een goede pets gaf, mee nee hoor ). Van ellende ben ik maar in het midden stil gaan staan! Tot dat mens na 20 rondjes ermee op hielt, hoe bedoel je collegeaal! (dit is een bijrijdster) maar ze kreeg de wind van chronos en mij van voren en net doen of je doof bent. Arghhhhhhh.

Maarja snel eventjes bij een stalgenoot bij zijn menwedstrijd wezen kijken, bleken we net 5 minuten te laat aangekomen te zijn.
Maar om tegen 4en moest hij een behendigheidproef starten dus we konden wel evntjes langs Heja in Garderen te zijn, daar wat rondgestruimd te hebben, komt er een dame aan Kan ik u ergens mee helpen want wij sluiten om 3 uur Verward Tjaa ik was al een paar keer langs de Imperial hoodstel gelopen met brede aansnoerriem, tja die moest ik toch tezamen metteen nieuw bit meenemen. Tenslotte ga ik in februari/maart toch echt dressuur starten, dus dynamiekje moet er goed uit zien Bloos
Nou weer 115 euro lichter. En aangezien ik lid ben geworden bij een andere vereniging en startkaarten en de hele rotzooi heb moeten aanvragen , vindt ik het voor deze maand wel genoeg heb uitgegeven
Dit was mijn dagje wel.
Terug naar het wedstrijd terrein van mijn stalgenoot om te kijken of ie nog moest starten, komen we aan staan ze buiten al af te tuigen, jammer jullie hebben het weer gemist! Volgende keer beter John!!!!

Zo eventjes Mazzeltje bellen kijken of we morgen voor de endurence kunnen trainen, want ze voorspellen slecht weer.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 21:40

Niet toevallig in Voorthuizen naar het mennen wezen kijken? *zal wel niet, maar daar was ik namelijk ook vandaag*

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 21:48

Nee het was bij Luxool in Nijkerk.
Nijkerk en voorthuizen, tja had gekunt Haha!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 12:29

Tja de heren waren zo zielig zonder ons hihihi maar mooi hoofdstel hoor Knipoog