voor het eerst strand ♡

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kieta

voor het eerst strand ♡

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 22:26

Hallo
Ik ben vorig weekend voor het eerst met apollo naar het strand gegaan!!
Hij vond het zo leuk en het was zo leuk om mee te maken
Als jullie meer van hem willen zien insta is @superhaffiewelsh
Alsjeblieft geen haat ik weet ik ben te groot maar ik weeg nier veel dus het kan nog eventjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lazypony

Re: voor het eerst strand ♡

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:31

Als je weet dat je te groot bent waarom ga je er dan nog op? Lengte speelt ook een hele grote rol. Je bent zelfs te groot voor het zadel dus zou ik uitkijken anders doe je je pony nog pijn.

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:35

Zeker op filmpje op insta is wel te zien dat de pony er ook echt last van heeft

kieta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 22:35

RianneEnzo schreef:
Als je weet dat je te groot bent waarom ga je er dan nog op? Lengte speelt ook een hele grote rol. Je bent zelfs te groot voor het zadel dus zou ik uitkijken anders doe je je pony nog pijn.

Nou omdat die de kinderen er af gooid en ik rij hem in enz en leer hem veel en ik heb er veel over gelezen en testen gedaan en kwam uit dat ik nog er op kan

Liedrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:41

Jullie zijn toppers

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:44

Dit is geen 'haat'. Je bent alleen echt te groot voor je pony. Leuk dat je met hem naar het strand gaat, maar de volgende keer zou ik als ik jou was er niet meer op gaan. Ik vind hem onder het zadel op de eerste foto bijvoorbeeld niet fijn lopen. Dan kun je misschien beter vrijheidsdressuur met hem doen zoals op de andere foto's, dit ziet er wel weer heel leuk uit! Ik bedoel het niet gemeen, maar ik denk toch echt dat het voor je pony beter is om niet meer onder het zadel gereden te worden door jou. Er zijn genoeg andere leuke dingen om met je pony te doen! :D

kieta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 22:45

Liedrie schreef:
Jullie zijn toppers

Ty

Lazypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:46

Ach kom op er zijn zat kleine ruiters die een beetje kunnen rijden. En dat je er veel over gelezen hebt of dat je testen hebt gedaan betekend helemaal niets. En als hij kinderen eraf gooit dan probeert hij vast iets aan te geven, maar sommige luisteren daar niet naar maar bestrijden het door het af te straffen.
Ik heb een kind van 4 jaar wat nog nooit gereden heeft op mijn onbeleerde pony gezet. Een gezonde goeie pony bokt en steigerd niet zomaar.