Leuk dat jullie even komen kijken. Een anderhalve week geleden is Marjolein van MB Shots (Marjoow @ bokt) langs geweest om foto's te maken van Paris en mij. Ik ben eigenlijk nooit zo actief op bokt, maar deze foto's wilde ik toch even met jullie delen.
Wie zijn wij?
Ik rijd Paris nu sinds juli dit jaar bij, dus we zijn nog maar kort een combinatie, maar ze heeft vanaf dag 1 mijn hart gestolen.
Voordat ze in mei dit jaar bij de huidige eigenaresse kwam, heeft ze t/m de Z1 gelopen, helaas heeft ze daarna ergens gestaan waar haar de nodige zorg onthouden werd. Hierdoor kwam zij vel over been bij ons op stal en heeft ze een einschuss overgehouden aan een zwaar uit de hand gelopen mok op haar linkerachterbeen.
Inmiddels is de mok redelijk onder controle, maar helaas wilt het niet écht weg. (tips zijn welkom via PB!) Zolang ze voldoende in beweging blijft trekt het vocht ook wel weer uit haar been, maar volgens de DA zijn haar lymfevaten toch echt blijvend beschadigd en kunnen die het vocht niet meer goed afvoeren, waardoor het zich steeds weer opvult...Kort paspoortje:
Naam: TDG's Paris
Leeftijd: 18 jaar alweer
Kleur: Vliegenschimmel
Stokmaat: 1.68m
Afstamming: Junior STV x Ultrazon
Ras: KWPN
Maar genoeg geklets
Hier de foto's!Helaas was het grauwig weer en heeft het constant geregend tijdens de shoot, ondanks goede voorspellingen, wat dus helaas op veel foto's terug te zien is.
1. Onder de eiken op de oprijlaan...

2.

3.

4.

5. 2 sfeerplaatjes

6.

En nog 2 rijfoto's. Helaas zijn veel van de andere rijfoto's erg donker door de regen... Maar komend voorjaar komt Marjolein nog eens terug om met droog weer foto's te maken
7.

8.

Voorlopig rijden we als combinatie nog niveauloos rond, maar we zijn ons wel al klaar aan het maken voor ons B debuut in januari!
Gelukkig kunnen we nog even oefenen

Bedankt voor het kijken! En een berichtje vinden wij natuurlijk leuk