Zelf ben ik alleen altijd van het springen geweest, stiekem komt dat ook omdat ik hartstikke slecht ben in dressuur. En ik had al helemaal geen geduld om me er in te verdiepen en les te nemen.
Uiteindelijk toch maar besloten dat we echt wel les moesten nemen, dressuur is tenslotte de basis van alles. Zo gezegd zo gedaan en sinds deze zomer fanatiek aan het lessen.
Dit was hoe we in het aller begin reden, gewoon een beetje rondhobbelen.

Nou na elkaar al beter te kennen (ongeveer 6 maanden later)

Na iets serieuzer te gaan rijden kregen we dit resultaat (zonder cap, weet dat het dom is, rijd alweer met cap en ook m'n houding is verschrikkelijk)

Toen zijn we met lessen begonnen en toen kwam het er zo uit te zien (m'n houding is nogsteeds verschrikkelijk)

Deze foto was uit dezelfde les maar ik vond het gewoon zo'n leuke foto

Het ging allemaal zo goed en ik was zo trots!
Helaas kwamen we toen een groot probleem tegen, Sun snapte niet wat buiging was.
Dus eerst dacht ik, nou dat is zo opgelost. Maar het leek wel alsof we helemaal opnieuw moesten beginnen. Ze moest leren hoe ze om m'n been moest buigen, maar als gevolg hiervan liep ze alleen maar met d'r hoofd in de lucht. Elke keer dat ik ging rijden was zo'n gevecht dat ik het gewoon niet leuk meer vond. Maar ik mocht niet opgeven, en nu, 2 maanden later ben ik zo trots!!!!
Ik kan bijna zeggen dat ik dressuur echt leuk vind! En we zijn er nog lang niet hoor, er zitten nog zoveel dingen die we moeten leren en verbeteren, maar ik voel me nu een echte combinatie met Sun!!
Deze foto is van afgelopen week. Ze doet zo hard d'r best!

Tussen de eerste en de laatste foto zit anderhalf jaar.
Niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik spring haast niet meer en ik rijd met alle liefde dressuur!
Commentaar mag maar houd het lief
. Vind je setje op de laatste foto echt tof!