Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
OleJon schreef:ze staat 15 uur per dag buiten,snachts op stal.ik heb haar niet laten keuren.
ik wou haar inderdaad niet terug doen,maar wel laten weten wat voor waardeloos figuur die vent is.
omdat hij dingen toe zegt,en niet nakomt.als hij finacieel niet tegmoet wou komen.dan had hij dat ook kunnen zeggen.bigone,ja sorry.heb inderdaad al lang een pony.die ik nu 21 jaar in bezit heb.verstand van paarden gaat tot zover.ik ben namelijk geen dierenarts.en ik koop niet zo vaak een nieuw paard.
omdat,als ik een dier koop.ook de rest van hun leven bij mij blijven.zo ook met haar.
OleJon schreef:heidy,als hij me niet financieel tegemoet wou komen,dan had hij dat kunnen zeggen.wat heb ik niet netjes gedaan dan?ik ben mijn afspraken na gekomen.hij verkoopt een ziek paard.niet ik.knap dat je door een beelscherm kunt zien hoe ik ben.ik ben bereid om haar alles te geven.wat ze nodig heeft.aan medicijnen.en andere dingen.de meeste mensen draaien de kont er voor weg,als ze een dier met kosten hebben.ik had haar ook weer terug kunnen geven.maar nee.ik kies voor het paard terwijl ik weet dat ze veel geld gaat kosten.dat zegt we iets over mij.de veearts van de kliniek heeft me gewaarschuwd dat ze veel kosten met zich mee brengt.ik heb ook met de arts ook overlegt,of ze pijn en zo heeft hij zei van niet.en dat ze gerust oud mee kan worden.denise bedankt voor je tips.ze krijgt inderdaad kuil in een net,en staat op vlas.wat voor medicijnen krijgt jou paard dan.ik heb het idee dat als het warmer is,dat ze er dan meer last van heeft dan nu.
mrie schreef:Nou nog spaties na een punt en hoofdletters zijn ook best handig. Je hebt geen haast hoor, even nakijken wat je typt is best aardig voor je lezers.
Mijn ideeën daar zit je vast niet op te wachten maar je krijgt ze toch.