Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
OleJon schreef:ze staat 15 uur per dag buiten,snachts op stal.ik heb haar niet laten keuren.
ik wou haar inderdaad niet terug doen,maar wel laten weten wat voor waardeloos figuur die vent is.
omdat hij dingen toe zegt,en niet nakomt.als hij finacieel niet tegmoet wou komen.dan had hij dat ook kunnen zeggen.bigone,ja sorry.heb inderdaad al lang een pony.die ik nu 21 jaar in bezit heb.verstand van paarden gaat tot zover.ik ben namelijk geen dierenarts.en ik koop niet zo vaak een nieuw paard.
omdat,als ik een dier koop.ook de rest van hun leven bij mij blijven.zo ook met haar.
OleJon schreef:heidy,als hij me niet financieel tegemoet wou komen,dan had hij dat kunnen zeggen.wat heb ik niet netjes gedaan dan?ik ben mijn afspraken na gekomen.hij verkoopt een ziek paard.niet ik.knap dat je door een beelscherm kunt zien hoe ik ben.ik ben bereid om haar alles te geven.wat ze nodig heeft.aan medicijnen.en andere dingen.de meeste mensen draaien de kont er voor weg,als ze een dier met kosten hebben.ik had haar ook weer terug kunnen geven.maar nee.ik kies voor het paard terwijl ik weet dat ze veel geld gaat kosten.dat zegt we iets over mij.de veearts van de kliniek heeft me gewaarschuwd dat ze veel kosten met zich mee brengt.ik heb ook met de arts ook overlegt,of ze pijn en zo heeft hij zei van niet.en dat ze gerust oud mee kan worden.denise bedankt voor je tips.ze krijgt inderdaad kuil in een net,en staat op vlas.wat voor medicijnen krijgt jou paard dan.ik heb het idee dat als het warmer is,dat ze er dan meer last van heeft dan nu.
mrie schreef:Nou nog spaties na een punt en hoofdletters zijn ook best handig. Je hebt geen haast hoor, even nakijken wat je typt is best aardig voor je lezers.
Mijn ideeën daar zit je vast niet op te wachten maar je krijgt ze toch.
Ik vind het behoorlijk dom om jezelf op te laten schepen met een zieke pony. Hier kun je niet mee wat je wilde. Als je een auto koopt en die doet het niet ga je toch ook terug.
Tuurlijk is het vast een lief beest en ben je er al aan gehecht, maar dat gaat vrij snel over als je wel een gezond beest hebt ipv deze. Dan gaat hij naar de slacht... Tja dat doen ze. Maar dat hoeft toch niet jouw probleem te zijn. Gebreken moet je niet kopen, ze krijgen ze vanzelf
OleJon schreef:ik ben nou eenmaal snel gehecht aan dieren.en als ik haar terug had gebracht.en hij zou haar opnieuw
verkopen.aan mensen die het niet in de gaten hebben dat zij benauwd is.en haar zo kapot rijden.of naar de slacht brengen.dat zou ik mezelf nooit vergeven.ik heb met de handelaar overlegt,om een veearts te laten komen.hij vond het een goed idee.en moest hem even op de hoogte houden of de medicijnen ook aan sloegen.en waarom dit verhaal?ik dacht dat dit een forum was om ervaringen en tips te delen.en sorry dat ik niet zo perfect nederlands schrijf.zoals jullie