Wat zou jij leuk vinden om te krijgen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Wat zou jij leuk vinden om te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 10:46

Als bedankje van je verzorger?

Ik verzorg nu al zo'n 4 jaar een shetlander , en hij is sinds april mijn eigen pony.
Maar hij mag daar nu gewoon gratis staan en heb er bijna geen kosten aan.
Ook verzorg ik een sinds 3 jaar een paard bij hun, dit jaar heb ik zo veel vooruitgang met dat paard gemaakt, buitenritten, rijden op een vreemde locatie enzovoort.
Nu zijn er al wel aan paar ongelukjes gebeurd ( is allemaal goed afgelopen maar de schrik zat er goed in ) wat hun zo goed oppakte!
Ik wil ze daar heel voor graag voor bedanken, en ik wil ze ook gewoon bedanken dat ik de mogelijkheid heb dat ik dit paard mag verzorgen en dat mijn pony daar gratis mag staan.
Maar gewoon bedankt zeggen is ook weer zo kortaf, een bloemetje? tja ik weet niet.. Ze zijn niet zo van de foto's dus een foto van de paarden word hem ook niet.
Dus mijn vraag aan jullie, wat zou jij leuk vinden om te krijgen van je verzorger (als bedankje) ? :)

Hoor het graag!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:47

Een bosje bloemen is altijd leuk om te krijgen als dank!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:47

Iets eetbaars, lekker wijntje, kaasje, chocola oid is altijd welkom denk ik.
Hoeft niet groot te zijn, het gaat vooral om het gebaar.

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:48

Ik geef weleens een zelfgebakken taart of cake, ze zijn er altijd blij mee
Doe dan op de taart een tekst met Bedankt voor alles gemaakt met fondant oid

danique998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:48

Lekkere zelfgemaakte taart Y)(^)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:49

Wou zeggen een leuke uitvergrote foto, tot ik las dst ze niet zo vande foto's zijn :+,
Een bosje bloemen met een leuk kaartje is altijd leuk, een leuk pakketje van lekkere dingenzoals wijn en wat zoutjes of kaas)

Het gaat vaak om het gebaar!

Weggebokt

Re: Wat zou jij leuk vinden om te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 10:53

Thanks voor de reactie's al! :D

Een wijntje vinden hun volgens mij altijd wel lekker, dus zal even aan mijn moeder vragen welke dat is en of ze het wil halen :)
Een leuk pakketje met eten is inderdaad ook een goed idee.. Even nog brainstormen wat ik daar dan precies in ga doen :D

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:06

Wij geven ook vaak zulke pakketjes weg als cadeautje, hiervoor gaan we dan naar een landwinkel net buiten het dorp, die hebben allemaal van die speciale dingen. Bijzondere kazen, zelfgemaakte jam of honing, vers fruit van het land, speciale soorten bier en wijn, biologische sappen, gedroogde worsten, zelfgemaakte taarten en koekjes etc. Een bedankkaartje erbij en klaar. :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:07

Ik heb pas een cake gebakken voor de eigenaren van m'n bijrijdpaard. Toevallig waren ze gek op cake dus het viel in de smaak :) Dan laat je wel zien dat je moeite hebt gedaan want je hebt wel in je vrije tijd in de keuken gestaan voor een ander.

Fleur_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:11

Ik weet niet of je met een groepje daar staat,

Maar wij hadden voor de eigenares van onze pensionstal die letterlijk dag en nacht voor ons klaar stond, -en met de warme zomer de paarden al om 6 uur s ochtends naar buiten gedaan had- met zn alle een bepaald gedrag bij elkaar gelegd zodat ze daarvan lekker een weekje weg konden met of zonder kids (was uiteindelijk echt een heel mooi bedrag geworden). En dan zouden we natuurlijk met zn alle een weekje de stal overnemen.

Dit vond ze zo leuk!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 15:40