peesbeschermers full warmbloed?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dantalion

peesbeschermers full warmbloed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 10:01

Hallo, ik weet niet of hier al een topic van is, anders mijn excuses,maar ik heb even een vraag.

Ik wil peesjes bestellen bij kramer. Het paard waarvoor ze zijn heeft een maat full. Op kramer verkopen ze ook peesjes full maar dan staat erachter warmbloed. Wat bedoelen ze hiermee.

Bedoelen ze dan dus dat deze peesjes anders zijn dan gewoon full omdat ze voor warmbloeden zijn of zo? Sorry als men vraag onduidelijk is vind beetje moeilijk uitleggen wat precies bedoel wat ik niet snap wat de site hiermee bedoeld.

Ibbel

Re: peesbeschermers full warmbloed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:20

Kramer is een Duits bedrijf. In Duitsland gebruiken ze een andere manier van maten aanduiden dan in NL. Maat 'full' heet in Duitsland maat 'warmblüter' (warmbloed dus).
Bij het vertalen van de website naar het Nederlands hebben ze dat gewoon keurig meevertaald. Maar het betekent gewoon hetzelfde, gewoon maat 'full'. Gewoon 'normaal paard' dus, of hoe je het maar wilt noemen.

Dantalion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 10:27

Ibbel schreef:
Kramer is een Duits bedrijf. In Duitsland gebruiken ze een andere manier van maten aanduiden dan in NL. Maat 'full' heet in Duitsland maat 'warmblüter' (warmbloed dus).
Bij het vertalen van de website naar het Nederlands hebben ze dat gewoon keurig meevertaald. Maar het betekent gewoon hetzelfde, gewoon maat 'full'. Gewoon 'normaal paard' dus, of hoe je het maar wilt noemen.

Oké dank je wel :) dan ga ik ze gewoon bestellen, bedankt voor de uitleg.