Vader neemt pony dochter mee...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Vader neemt pony dochter mee...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:23

...dat las ik zojuist op facebook.

Het bericht wordt nog steeds door heel Nederland gedeeld door de moeder van Merle Uiterwijk, die zo'n topcombinatie vormt met pony Milla. Haar vader heeft de pony uit de stal gehaald en ergens heengebracht en wil niet zeggen waar. Uit de berichten komt dit niet helemaal duidelijk naar voren, maar dit heeft hij zeer waarschijnlijk gedaan omdat hij en zijn vrouw in een scheiding liggen.

Waarom? :n

Waarom wordt een scheiding uitgevochten over de rug van een kind door haar pony ergens heen te brengen? Het is inmiddels ongeveer 2/3 weken geleden, en de pony is nog steeds niet terrecht. Ik heb hier geen woorden voor.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:24

Heb t ook gezien idd. Vind het ook een schande.

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:26

Dat bericht staat al maanden op FB, pony is waarschijnlijk alweer verkocht(alsdus moeder).. Die gaan ze ben ik bang niet meer terug vinden..

[edit]
We vraag ik me eigenlijk af het wel zo slim is om er nóg meer heisa van te maken.. Als die vader de pony terug had willen geven had hij dat al gedaan... Erger maken kan niet, maar of het helpt weet ik ook niet..
Laatst bijgewerkt door MallyBelly op 27-10-15 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Amyyy

Re: Vader neemt pony dochter mee...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:28

Ja, staat er inderdaad al maanden op, ik ben bang dat ze de pony niet meer terug gaan vinden..

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:29

Het is erg sneu voor het meisje, absoluut.

Maar als buitenstaander heb je echt te weinig info om te oordelen of die man zo'n zak is om over de rug van zijn dochter een vies spelletje te spelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:30

Maanden? Het eerste bericht is van 27 september. Net een maandje dus.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:31

erg sneu, aar kennen we het hele verhaal? nee voor hetzelfde geld weigerde die vrouw nog iets voor de pony te betalen en kon de man het alleen maar iet betalen en moest hem erkopen, en nu maakt die vrouw hem zwart op internet Zo zijn er talloze mogelijkheden.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:32

Is inderdaad al langer dan 2 3 weken als ik mijn tijdlijn terug kijk. Erg sneu inderdaad dat/als het over de rug van een kind gespeeld wordt. Maar we weten natuurlijk niet precies zijn beweegredenen niet precies en hoe het precies zit.
Ik denk dat de vader dan ook flink het contact hiermee heeft verstoord met zijn dochter.
Maar goed, nogmaals, wij weten niet alle feiten en hoe het precies zit.

Ik vraag me alleen af hoe het kan dat zo'n 'bekende' pony kan verdwijnen, er moeten toch wel meer dan 1 persoon weten wat er met de pony is gebeurt. Hoop dat ze het goed heeft..

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:33

Heb het bericht al is langs zien komen, moest er gister nog aan denken.. Vroeg me af of de pony al weer terecht was maar kon t niet meer terugvinden op fb.

Ik ga er niet over oordelen want ik ken deze mensen niet, maar wat er ook gaande is, het is ontzettend sneu voor 't meiske dat ze op zo'n manier bij de scheiding van haar ouders betrokken moet worden.

Tinkers4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:35

Tja dit was iets wat wel te verwachten was :o , de vader wordt nu als de kwade afgestempeld maar mensen die een beetje ´het verhaal´ kennen weten wel dat de vader zeker niet de enige is. Beide ouders zijn net zo fout dit is niet iets wat uit de lucht komt vallen :n

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:37

Zoe_97 schreef:
erg sneu, aar kennen we het hele verhaal? nee voor hetzelfde geld weigerde die vrouw nog iets voor de pony te betalen en kon de man het alleen maar iet betalen en moest hem erkopen, en nu maakt die vrouw hem zwart op internet Zo zijn er talloze mogelijkheden.

Idd.
2 huishoudens kosten meestal toch echt meer dan 1 huishouden.

Daarnaast lijkt me dat als de pony nu weer een lief klein meisje als baasje heeft je daar ook niet van kan eisen dat die de pony maar moet opgeven ondanks dat ze hem waarschijnlijk eerlijk hebben verkregen, dan is dat meisje ook mogelijk weken heel erg verdrietig.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:40

Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.... wij kennen het verhaal niet ;)

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:41

Dit verhaal voorbij zien komen ja, erg sneu maar zoals meerdere bokkers als zeggen kennen we maar een kant van het verhaal en zelfs die is al half.

cobiie schreef:
Zoe_97 schreef:

Idd.
2 huishoudens kosten meestal toch echt meer dan 1 huishouden.

Daarnaast lijkt me dat als de pony nu weer een lief klein meisje als baasje heeft je daar ook niet van kan eisen dat die de pony maar moet opgeven ondanks dat ze hem waarschijnlijk eerlijk hebben verkregen, dan is dat meisje ook mogelijk weken heel erg verdrietig.

Inderdaad meen ook iets gelezen te hebben dat moeder zei dat als iemand de pony gekocht zou hebben ze hem maar mooi terug moesten geven want dit kon echt niet zo.. tsja dan denk ik dan gooi je een beetje je eigen ruiten in als dat met zo'n brutale toon moet.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:53

Daar ben ik t ook wel mee eens. Verkocht is verkocht. Niets aan te doen tenzij je je ex man aanklaagt via de rechtbank als hij onrechtmatig de pony heeft verkocht maarja.. Is de pony onrechtmatig verkocht..? Als papa de rekeningen/pony betaalde.. En dan nog krijg je de pony er niet mee terug.

Pony liep internationaal mee volgens mij? kans is dan groot dat ie in t buitenland is. Dat verkleint de mogelijkheid m terug te vinden ook wel natuurlijk.

Beiden schuldig idd vind ik ook maar wel erg sneu voor Merle.

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:30

Waar 2 vechten hebben 2 schuld maar ik blijf erbij dat het onnodig is om dit uit te vechten over de rug van je kind! Kinderen zijn zovaak ( of altijd? ) de dupe van een scheiding. Alsof die situatie al niet moeilijk genoeg is voor een kind.

ALS de pony om financiële redenen verkocht moest worden. Doe dit dan toch niet achter de rug om van zo'n kind..Ze kon niet eens afscheid nemen en ziet deze pony waarschijnlijk nooit terug. In ieder geval niet als haar pony.
Arm kind hoor :(:)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 19:39

Ik sluit dit topic omdat het niet thuishoort op VVDD en de OP in deze vorm ook niet verplaatst kan worden naar een ander subforum, omdat het niet aan de regels voldoet.