Autumn
Mee eens of niet, voor mij is dit de mooiste tijd van het jaar. Ik vind het heerlijk om nu te wandelen, met die prachtig gekleurde bomen om me heen
Gelukkig wilde Marleen, marleen_a_a@bokt, wel foto's komen maken en ik ben zo blij met de portret foto's van Ella!
Ella (of wel Endless Day) is een 6-jarige merrie van Sandro Hit x Cocktail, bijna een jaar in mijn bezit (eind januari) en we zijn inmiddels L1 dressuur en springen tegenwoordig een BB parcourtje op wedstrijd, in de les 1.00/1.20.
Genoeg gekletst, hierbij de mooiste foto's
1.

2.

3.

4.

5.

6. Favorite kunstje moeten we natuurlijk ook even showen

7.

8.

9.

10.

11.

Voor de liefhebbers nog een filmpje van die dag, want er is ook gefilmd
Foto 4 heb ik inderdaad de teugels weggewerkt, omdat ik dit vreselijk werk vind en een pietje precies ben
is dit tot nu toe de enige
Bedankt voor het kijken! Een reactie zullen we erg waarderen

Mee eens of niet, voor mij is dit de mooiste tijd van het jaar. Ik vind het heerlijk om nu te wandelen, met die prachtig gekleurde bomen om me heen
Gelukkig wilde Marleen, marleen_a_a@bokt, wel foto's komen maken en ik ben zo blij met de portret foto's van Ella!
Ella (of wel Endless Day) is een 6-jarige merrie van Sandro Hit x Cocktail, bijna een jaar in mijn bezit (eind januari) en we zijn inmiddels L1 dressuur en springen tegenwoordig een BB parcourtje op wedstrijd, in de les 1.00/1.20.
Genoeg gekletst, hierbij de mooiste foto's
1.

2.

3.

4.

5.

6. Favorite kunstje moeten we natuurlijk ook even showen

7.

8.

9.

10.

11.

Voor de liefhebbers nog een filmpje van die dag, want er is ook gefilmd
Foto 4 heb ik inderdaad de teugels weggewerkt, omdat ik dit vreselijk werk vind en een pietje precies ben
is dit tot nu toe de enige
Bedankt voor het kijken! Een reactie zullen we erg waarderen

Jaaa dat moeten we echt een keer doen! En in de zomervakantie komen we echt vakantie bij jullie houden, ik heb paps al voorgelegd dat ie mag rijden