Tot ziens, Question Mark HE

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DAnatural

Tot ziens, Question Mark HE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 19:06

Woensdag 21 oktober was het dan zover, Question Mark (Andorra's veulentje) was dan eindelijk oud genoeg om te verhuizen naar zijn nieuwe vriendjes waar hij lekker kan opgroeien met ze!

Ik heb maanden niks over hem gepost, en jullie herkennen hem dan ook vast niet meer terug! Mijn merrie Andorra was al een aantal maanden drachtig toen ze van mij werd, en we waren ons er dan ook van bewust dat hoe dan ook, we het veulentje niet zouden kunnen houden. Dus ik was van plan me ook niet de goed aan het veulentje te hechten. Op 24 mei 2015 was het dan zover, Andorra moest bevallen en ik was er de hele tijd bij! Als je dan zo'n bevalling ziet, en vooral van je eigen paard, heb je automatisch al iets met het kleine wondertje. En zo groeide dat na de maanden.. We merkten al snel dat Andorra een beschermende moeder was. Ze was niet gemeen of bedreigend naar mensen toe, maar naar andere paarden wel. Ze stond wel samen in de wei met 2 andere merries die 2 hengstveulentjes hadden zodat Question Mark ook kon spelen. Maar ook dat liet Andorra niet toe.. Omdat hij niet bij de andere veulentjes in de buurt mocht komen hechtte hij zich dus ook erg aan Andorra, hij was een echt 'moeders kindje'. Toen ik weer begon met rijden op Andorra was hij dan ook geen seconde stil, hij bleef maar roepen en rond bokken in de stal. Na heel wat keren werd dit gelukkig wel minder! Andorra hield zich er wel braaf en rustig onder gelukkig. De afgelopen weken wist ik dat het afspenen eraan zat te komen en ging hier dus ook mee oefenen. Ik reed wat langer, zette Andorra een halfuurtje in een andere stal en zo oefende we wat. Tot we dus een telefoontje kregen dinsdagmiddag dat het het best uitkwam dat hij die dag erna al zou komen. Heel onverwachts dus! Ik heb het ook heel moeilijk gehad die dagen ervoor. Alleen al als ik eraan dacht kreeg ik een brok in mijn keel. Die dag dat hij opgehaald werd was ik erbij, en het ging ook beter dan verwacht! Jongen liep netjes de trailer op en Andorra gedraagde zich ook goed! Ik mis hem ontzettend, maar gun hem dit ook zo ontzettend. Hier wat foto's van de afgelopen maanden:

1. Net 1 dagje oud
Afbeelding

2. Bijna 1 maandje oud
Afbeelding

3. Ongeveer 1,5 maand oud
Afbeelding

4. 2 maanden oud
Afbeelding

5. 3 maanden oud
Afbeelding

6. 4 maanden oud
Afbeelding

7. En de dag voordat hij ging.. bijna 5 maandjes oud
Afbeelding

''If someday there's a tomorrow, when we're apart, there's something you must remember. You're braver than you believe, smarter than you seem and stronger than you think. But the most important thing is, even if we're apart, i will always be with you.'' Goodbye, baby boy ;(

DAnatural

Re: Tot ziens, Question Mark HE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 19:13

Edit: hij is aangepast :)

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:19

Wat is ie schattig

DAnatural

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 21:28

Myrthe2003 schreef:
Wat is ie schattig

Ja he :)

Babyfishy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 10:29

Wat een leuk veulen

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 11:56

Wordt hij nu ook verkocht? wat een leuk dier.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 12:03

Wat een knapperd!

DAnatural

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 16:45

kimmie1 schreef:
Wordt hij nu ook verkocht? wat een leuk dier.

Ja hij is al verkocht! vandaar dat hij ook meteen ergens anders naartoe ging :)