Stalnaam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_Chezza

Stalnaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 23:22

Beste lezers, ik heb mijn eigen stal gekregen en vind het erg moeilijk om een naam te verzinnen.. Zowel zakelijk klinken maar ook erg herkenbaar en wat erbij past. Mijn achternaam is niet zo leuk (Spierings) en het is in Moergestel aan de Pijnendijk. Dus misschien iets met de straatnaam zodat je zeker weet dat die naam niet veel gebruikt word? ..het liefst "stal..." Hoop dat jullie mij kunnen helpen en inspireren voor een leuke stalnaam! Het is trouwens een trainings-sportstal met doelstelling paarden verbeteren zodat ze in waarde stijgen en verkopen. Ook pension zodat het er gezellige sfeer is. Dus buiten zakelijk ook hobbymatig gebruik. Alle ideeën zijn van harte welkom! Groetjes Kim

anjali

Re: Stalnaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 19:07

Heb je niet iets typisch inde buurt, bijv.een ven, of een oeroude eik, of zoiets? Stal onder de eik, Of stal het zwarte ven,of iets anders uit de natuur? Jouw achternaam vind ik trouwens beter dan je straatnaam.

Kim_Chezza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 03:00

anjali schreef:
Heb je niet iets typisch inde buurt, bijv.een ven, of een oeroude eik, of zoiets? Stal onder de eik, Of stal het zwarte ven,of iets anders uit de natuur? Jouw achternaam vind ik trouwens beter dan je straatnaam.
.
Bedankt voor je reactie!

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 03:47

Ik zou idd niet voor de straatnaam gaan. Dan is je achternaam idd beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 06:46

Stal Spierings klinkt goed toch? Vind dat wel een nette naam.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 06:55

Je kunt ook kijken of er op die locatie een stukje geschiedenis ligt...
Zo stond ik voorheen met mijn pony op de Bonaparte Hoeve.
Daar is Napoleon vroeger doorheen gereden, vandaar de naam.

Verder vind ik je achternaam als stalnaam wat afgezaagd, maar aan de andere kant is het wel weer heel herkenbaar en mensen onthouden het snel.

Kim_Chezza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 07:59

Afbeelding
me zusje moet het ook leuk vinden en toen hadden we samen Stal Ambrosia? Of dan beter Stal Spierings? De naam kan ik met 1 klik wijzigen en plaatje veranderen aha ;-)