Nu het weer kouder wordt, was ik al terug nostalgisch naar de zomerfoto's aan het kijken. Ook al zitten er ontzettend veel insecten en is het een warme, droge zomer geweest toch krijg je steeds een beetje heimwee van het terug te zien
. Normaal maak ik steeds wel veel foto's maar dit jaar heb ik mijn camera eigenlijk niet veel meegenomen naar de paarden... Toch wat foto's bij elkaar weten te sprokkelen. En ook nog een filmpje waar ik elke keer spontaan blij van wordt als ik er naar kijk!Eerst misschien nog even mijn knolletjes voorstellen, als eerste heb ik Iowa mijn 11 jarige tinker merrie die ik alweer 5 jaar in mijn bezit heb! Ze is een beetje mijn zorgenkindje, een kneusje om het zo te zeggen
Buiten wat buitenritjes en af en toe wat grondwerk moet ze niet zo veel aan het werk. In april is er Pastis, mijn 4-jarige welsh cob x tinker bij gekomen. Een typisch merrie karakter maar wat een zaligheid om mee te werken! We focussen ons vooral op dressuur, buitenritjes en grondwerk. Als eerste een heerlijk zomers filmpje van een tochtje dat ik en Pastis deze zomer hebben gemaakt samen met een vriendin en mijn zus en hun paarden:
Enkele ritjes dat ik met Iowa heb gedaan, samen met de hond op pad, het huisje dat ik met mijn vriend heb gekocht bezoeken, alleen op pad, alles is mogelijk met Iowa

Met Pastis ben ik ook op pad geweest:

Sinds augustus hebben we ook dressuurles, we zijn voorlopig erg bezig met het voorwaarts rijden en af en toe komen er al leuke momentjes piepen

We hebben nog leuke foto's van ons samen, helaas wil Iowa niet altijd fotomodel zijn

Verder hebben mijn paarden een vreselijk zwaar leven...

Nu de winter eraan komt zal het rijden helaas weer wat verminderen met dat het vroeg donker is en alles hier in een modderpoel verandert maar ik hoop nog veel leuke ritten met mijn paarden te maken. Hopelijk zij ook met mij