Ik heb nu 4 verschillende meisjes gehad die mijn shetlander verzorgen. Drie daarvan heb ik helaas uiteindelijk moeten zeggen dat ze niet meer hoefde te komen omdat er stiekem dingen met de pony gedaan werden waar ik persoonlijk niet van gediend ben. Om maar even een voorbeeld te noemen: 1 van mijn verzorgsters wilde geen kleine bijdrage leveren, deze vroeg ik omdat ik de pony op hoefijzers moest zetten omdat er anders niet buiten gereden kon worden ( pony heeft zeer gevoelige hoefjes). Dus had ik zegt dat ze dan ook niet meer buiten kon rijden. Kom ik op stal komt ze doodleuk terug van een rondje bos. Ik spreek haar daar op een rustig nette manier op aan. Ze zegt dat het haar spijt, dat ze het niet helemaal juist had meegekregen. Kan gebeuren natuurlijk. Krijg ik de volgende dag moeders over me heen omdat ik tegen het meisje geschreeuwd zou hebben en helemaal nooit gezegd zou hebben dat ze niet naar buiten kon.
Nu heb ik al een tijdje geen verzorgstertjes meer omdat ik dus het gevoel krijg dat ik ze niet kan vertrouwen. Mijn laatste verzorgster kende ik van stal en wist ik dus precies wat ik eraan heb. Nu wil ik voor mijn pony graag een verzorgstertje die met hem gaat mennen en gewoon lekker knuffelen enzo. Maar waar moet ik nou op letten als er meisje bij de pony komen voor bijv een gesprek?
Hopelijk heeft bokt hier tips voor

Ik weet niet of dit hier goed staat