bruikleen/ te lease

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

summer4

bruikleen/ te lease

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 21:15

Hoi ik ben opzoek naar een paard dat verplaatst kan worden. Ik heb niet de mogelijkheid om een paard te kopen maar wel om er een te lease/bruikleen. Dus het paard moet verplaatst kunnen worden.
Info over mezelf: 12 jaar, 177 cm lang, 53 kilo, 6 jaar paardrijden op een manege, heb een verzorgpony gehad, kan tegen sterkere pony's, ik rijd carrousel, ik vind springen leuk en vooral buitenritten
Wat ik zoek: een paard die bomproef is, groot is (aangezien mijn lengte)
Lekker van Veel aandacht houd. Mag lomp zijn *\o/* moet bereden kunnen worden, eventueel vrijheidsdressuur kan/wil gaan doen.

Ik hoop dat iemand reageert, groetjes Summer

Supervixen

Re: bruikleen/ te lease

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:20

Ik denk dat dit op de bokt markt moet staan..

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:22

Staan je ouders er achter?

En wat kan je bieden qua stalling?

Zullen de kosten allemaal voor jouw rekening komen qua stalling, hoefsmid, entingen, ontworming enz?

Kortom heb je een budget dat maandelijks toereikend is? (Ik betaal gemiddeld 250 euro per maand en sta niet zo heel duur)

Dat zijn zaken die je denk ik eerst moet benoemen. Ik zou als eigenaar dit iig willen weten.

Muronia

Re: bruikleen/ te lease

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 06:39

Omdat het niet is toegestaan om op het forum te adverteren (zowel vraag als aanbod) en we hiervoor de Boktmarkt hebben, sluit ik dit topic.