Mama te paard, trots!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Narcissa

Mama te paard, trots!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-15 14:58

En we zijn trots op haar :D

Eerst zelf begonnen met wat in te rijden, dat ze zeker kalm genoeg zou zijn (alsof ze dat sowieso al niet is, maar we moeten ons ma een veiligheidsgevoel geven hé :) )
Afbeelding

Buiten mijn buitenhand die hier te streng is ben ik wel tevreden met mijn houding hier. Eindelijk verbetering!
Afbeelding

Benen lang en rechtzitten Lesley... Maar 'k zit onderhand wel niet meer te botsen :)
Afbeelding

En dan tijd voor de mama!
Ze heeft met Becky (gezellig samen met mij XD) een heel grote schrik opgelopen, dus ben héél blij en trots dat ze vandaag lekker rondgestapt heeft met Zahire :D. Eerst was het knuffeltijd op de grond. Ik denk dat ons mama nog sneller verliefd was op Zahire dan ik ;). Toen ze er net bijstond legde Zahire haar kopje op ons ma haar schouder (eerste keer dat we haar zagen toen) en ze was meteen gesmolten.
Afbeelding

Goed zo mams!
Afbeelding

Helaas slechte schoenen, ze heeft geen ander (ja, sportschoenen, is nog onveiliger met de veters). Maar we hebben geprobeerd de veiligheid te verhogen, ze heeft mijn cap en airbagvest om.
Afbeelding

SharonIndezz

Re: Mama te paard, trots!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:51

leuk! zou willen dat mijn moeder is op mijn paard klom :)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 15:15

Bedankt voor je reactie :D.

Ons mama vind het af en toe wel eens leuk, maar ook niet te vaak haha

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 21:19

leuk! :D

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 22:07

Leuk! :)
Mijn moeder durft niet eens een paard te aaien helaas haha. :')

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 22:14

Wat onwijs leuk!! Die van mij sponsorde en gaf heel veel liefde, maar het voeren van een boterhammetje was echt de absolute max... :D

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 22:18

Aah jammer voor jullie! Ik ben echt blij dat ik dit met mijn mams kan delen. We hebben een heel nauwe band en vind het fantastisch dat ze af en toe eens mee komt kijken, en dan ook eens op mijn paardje klimt ondanks dat ze een grote angst heeft opgepakt door mijn vorig paard (begrijpelijk, ik heb ook een schrik opgedaan ervan, die kon met momenten helemaal freaken. Eerste x dat ze erop zat is ze er hard afgevallen :()

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 22:20

Wat leuk dat je moeder erop heeft gezeten, kon ze er een beetje van genieten?
Mijn moeder gaat vaak mee naar mijn paard, zelf heeft ze altijd paarden gehad dus die zit er ook wel eens op, leuk! :D

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 15:20

De angst van de val van mijn vorig paard zat er helaas nog wel in, dat gaat er zo snel niet uit. Heeft bij mij ook een goed jaar geduurd, en ik rij dan bijna elke dag...
Maar ze voelde zich wel goed dat ze het gedurven heeft, en ze is helemaal dol op Zahire :D