Alle hoekjes van de bak gezien!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Alle hoekjes van de bak gezien!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 20:15

En dan wel iedere keer bijna in close up Haha!

Par besloot dat ze lang genoeg braaf geweest was.
Dus verschenen er spontaan van die enge paardetende kaboutertjes in de hoek bij het kleine paddockje.

Het paard wat daar normaal in stond was er net uitgehaald en blijkbaar was dat heel erg vreemd en eng en natuurlijk een prachtig excuus je baasje de bak door te touren.
Ze heeft zelfs 1 keer gebokt *wist niet eens dat ze dat kon Haha! *

Toen we de bak inkwamen begon het al, niet stil willen staan tijdens het opstijgen, mevrouw pech want stil staan moet ze als ik erop stap *ben al nie zo lenig Tong uitsteken *
Toen ik er eindelijk op zat en zij dus stil stond stapten we netjes weg met een lekker lang teugeltje...en ja hoor DE hoek Schijnheilig
Hoe ze het voor elkaar kreeg geen diee...haar hele lichaam stond richting hoek en toch ging ze totaal de andere kant op met haar benen.
Eerste reactie niet mutsen doorlopen...tweede reactie joehoe loop eens door...derde reactie was dan ook HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
Even op een volte gaan stappen bij die hoek met het idee van krijg de klere maar...der zit niets, je woont en loopt hier al een jaar en we gaan gewoon door.

Tijdens het draven precies hetzelfde, op alletwee de kanten op, dus vloog al een keer in galop de bak door..maar toen kreeg ik haar nog terug.
Net toen ik dacht *hiephoi* zag ze ZE weer....en blijkbaar keken ze heel erg dreigend want daar ging ze weer, totaal onbestuurbaar de bak door.
Links rechts, bakrand, hoekje om, nee niet die kant op, hup omdraaien op der achterbeentjes en de andere kant op, galop, noodrem, en uiteindelijk heb ik maar een ruk de hoek in gegeven en stond ze eindelijk stil *morgen spierpijn weet ik nu al*

Toen ze meteen weer begon voelde ik me zooooo onwijs pissig worden, zat te trillen van nijd om dat achterlijke gedrag van der.
Dus ik weer sturen naar het midden, eraf gestapt en eerst maar eens een paar rondjes gestapt en mezelf toegesproken:

Je mag je paard geen blauwe billen slaan, je mag je paard zijn oren der niet afbijten, je mag niet even flink het bit door der bekkie heen trekken, ze is normaal heel lief, ze doet bijna nooit een stap verkeerd, ze is nog jong, rustig blijven en ademhalen Haha!

Na die paar rondjes er weer enigszins rustig opgestapt...diep ademhalen en hup weer aan het werk.
Veel overgangen, gewoon negeren, hard aan het werk zetten, lekekr spelen met haar....maar die rothoek bleef trekken en dan hup kop de lucht in en etteren *ze kan nu ook wijken hahahahaha*

Deur gaat open....en daar komt nog een meisje met paard de bak in.
En he kijk nou????
De enge kabouters zijn opeens verdwenen, de enge hoek is gewoon een hoek en mijn paard opeens de braafste op stal.

Het kwam allemaal zo belachelijk over dat ik alleen nog maar lachend en half in mijn broek plassend op het paard heb gezeten.

Ik wou er morgen een dagje vrij geven.....no way in hell dus he Extreme duivel
Werken kreng!! ~~}>

Ppfff...iemand een haflinger kopen? Tong uitsteken Schijnheilig

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 20:25

Haha lekker he jonge paarden die 'spoken' zien Tong uitsteken In eerste instantie dacht ik dat je het over een kwpn-er had ofzo. Vind hafjes niet echt de types die zo doen. Maar veel sterkte de volgende keer, en zoals je al deed, gewoon rustig blijven ze leert het van zelf Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 20:28

Tanx Haha!

Par heeft nogal wat kapsonus....we gaan binnenkort een spiegel voor der neus neerzetten om te laten zien dat ze echt een haflinger is en geen KWPNer *idee van de staleigenaar* Haha!

We hebben ook al hele fantasieen over dat ze haar veulen als die er ooit komt niet wilt laten drinken omdat dat kleine gele monster onmogelijk uit haar buik kan komen Tong uitsteken


Verhaal apart Parretje....maar 9 van de 10 keer wel een errug leuk verhaal hoor

Ineke2

Berichten: 33112
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 20:46

Haha erg grappig geschreven, nu maar hopen dat ze morgen gewoon der eigen haflinger-ik is en niet een kapsoneswijffie Haha! Tong uitsteken

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 20:56

hihihihihihi......... zo ken ik r weer........ !!! Lekker even niet braaf zijn.

Wel goed opgelost Syl, als je zo boos word heeft het geen zin en alles wat je dan doet zal je alleen maar slechter van worden......... Goede beslissing. Uiteindelijk ben je toch goed geeindigd en daar gaat het om!

WAT een meid is het ook......... SUPER!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 20:59

gijsenkim schreef:
hihihihihihi......... zo ken ik r weer........ !!! Lekker even niet braaf zijn.

Wel goed opgelost Syl, als je zo boos word heeft het geen zin en alles wat je dan doet zal je alleen maar slechter van worden......... Goede beslissing. Uiteindelijk ben je toch goed geeindigd en daar gaat het om!

WAT een meid is het ook......... SUPER!


Jaja...zo'n reactie kunnen we ook alleen maar van Kim verwachtten he Knipoog
Ik ging bijna weer vliegen hoor...ze heeft ook nooit medelijden met arme ik Haha!

Viel wel op dat ze tijdens het wandelen wat we daarna nog even deden netjes een halve meter achter me liep in plaats van een halve meter voor me omdat ze in alles de eerste wilt zijn Haha!
Dus Par is wel trots op me dat ik ben blijven zitten Tong uitsteken

En was idd te boos om te blijven zitten.....von het ook wel goed van mezelf OK dan!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:02

Wat een geweldige maflinger heb je toch Haha!

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:59

Wat hoor ik nou? Is Palermo tegenwoordig westernpaard? Haha! Ik heb nog wel een zadel voor je te koop hoor! *LOL* Nee hoor! Het hoort er bij, he?! En dan de meeste mensen denken dat er in Haffies geen power zit. Verward Heb je Cheese! ?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 22:32

Hey michelle!!

Was iets te druk met mezelf beethouden en zittend houden dat er helaas geen foto's van zijn Knipoog
En had ook geen fotograaf.

Dus ben blij dat deze blunderdag niet op gevoelige plaats vastgelegt is Haha!

Ikke jaja wees maar blij dat het niet je verzorgpony geworden is Knipoog

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:38

wat een maflinger die par.Die ios echt verandert als ik dat zo lees.Misschien iets te veel naar andere paarden staan kijken?
Of straalt am het door naar d'r???Wie weet hihihii

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 22:40

loontje schreef:
wat een maflinger die par.Die ios echt verandert als ik dat zo lees.Misschien iets te veel naar andere paarden staan kijken?
Of straalt am het door naar d'r???Wie weet hihihii



Hihihi, dit heeft ze 1 keer in de zoveel weken, met longeren ook nog weleens...dan moet ze eff flink op der plek gezet worden en dan is het oja...dat mocht niet he Schijnheilig
En is ze weer gewoon de schat.

Verder liep ze ook gewoon buitengewoon netjes en zat ik dus meer op mijn handjes te letten dus lag een paar keer op der nek van schrik hahahahaha

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:51

Tsjaa, je omschrijft Luna precies. Haha!
Die ziet ook spoken.... Haha!

manzano

Berichten: 23921
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:42

LovingTweety schreef:
Haha lekker he jonge paarden die 'spoken' zien Tong uitsteken In eerste instantie dacht ik dat je het over een kwpn-er had ofzo. Vind hafjes niet echt de types die zo doen.


NIET???? Haflingers kunnen dus echt wel heel idioot doen. En eigenwijs Schijnheilig. En spoken zijn echt wel leuk. (behalve voor diegene die erop zit dan). Zeker met dit weer heb je er veel. Mijn paardje heeft er ook een handje van Scheve mond