Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.VivaByoux schreef:Denk dat de pony misschien eventueel de deken als onprettig beschouwd, maar als je hem al niet eens kan droogwrijven..
Is hij over het algemeen ook al zenuwachtig of snel nerveus? Want dan benader je hem misschien te snel.
Mag je uberhaupt aan zijn huid/vacht zitten? Anders is hij hier misschien gevoelig mee.
Biscuitje schreef:Ik las in je profiel dat Tim een Shetlander is, de meeste Shetlanders ontwikkelen een dikke wintervacht die hen prima warm houd in de winter en regenbuien. Conclusie: Shetlanders zijn niet van suiker en kunnen wel tegen deze weersomstandigheden.
Er zijn natuurlijk redenen waarom je wel een deken op zou kunnen doen, als je dat wilt zou ik dit vooral doen.
Hou oud is je pony? Jonge pony's zijn vaak gewn dekens gewent.
TimLover123 schreef:Biscuitje schreef:Ik las in je profiel dat Tim een Shetlander is, de meeste Shetlanders ontwikkelen een dikke wintervacht die hen prima warm houd in de winter en regenbuien. Conclusie: Shetlanders zijn niet van suiker en kunnen wel tegen deze weersomstandigheden.
Er zijn natuurlijk redenen waarom je wel een deken op zou kunnen doen, als je dat wilt zou ik dit vooral doen.
Hou oud is je pony? Jonge pony's zijn vaak gewn dekens gewent.
2 1/2 jaar.
TimLover123 schreef:VivaByoux schreef:Hoe lang is de pony al bij je ? Want grote kans dat deze het dan allemaal niet kent
2 jaar
TimLover123 schreef:2 jaar
[/quote]VivaByoux schreef:TimLover123 schreef:2 jaar
Zoveel kan hij dan niet verwaarloosd zijn, maar hij is dan vast ook geen deken gewend. Ik zou hem geen deken gaan op doen als hij nat is. Eventueel kun je het wel af en toe oefenen met een zweetdeken.
[/quote]