Ik ben vorig jaar bij iemand van Bokt wezen kijken naar de schimmel merrie die ze te koop had. Ik was immers op zoek naar een grote, ervaren schimmel. Ik heb jarenlang de 2 paarden doorgeschoven gekregen van mijn moeder. Beide fijne paarden, maar niet door mijzelf uitgekozen. Nu mocht en kon ik eindelijk op zoek naar een paard die aan mijn droombeeld (grote schimmel) voldeed. Ze vertelde me via de mail toen al dat ze ook nog een 4 jarige zadelmakke vos ruin hadden staan. Maar daar had ik niet zoveel interesse in.
Eenmaal daar aangekomen een fijn rondje op de schimmel gereden, ontzettend lief paard maar ik miste een beetje het wauw gevoel. Omdat we daar toch waren vond mijn moeder dat ik ook even bij de vosruin moest kijken. En daar kwam het liefste koppie over de stal dat ik ooit heb gezien! Liefde op het eerste gezicht haha. Slungelig, onbespierd, ielig, maar met een ontzettend lief hoofd. Dus toch even gezadeld. Poeh wat wennen zo'n jong paard (nooit gehad) maar wat was hij braaf! En wat zat hij lekker. 's Avonds thuis toch nog even goed nagedacht... wilde ik dit wel? Zou ik niet nog even verder zoeken naar die droomschimmel? 3 dagen erna ben ik teruggegaan en heb ik weer gereden. Erna nog een stukje over de weg gestapt en toen was ik verkocht!
Dus sinds 25 oktober 2014 staat deze kanjer op stal. Een ontzettend lief paard maar af en toe wel een echte draak! Maar we komen er wel samen. Afgelopen zaterdag is mijn nichtje (Paris_ op bokt) foto's komen maken. Ik ben er super blij mee!
Mijn favoriet:

Ook de 21 jarige ruin van mijn moeder is nog even op de foto geweest

Hier heb ik ook heel wat jaren met veel plezier op gereden.

En mijn lieve mama en ik nog even samen! Mama steunt en helpt me met alles!
heel veel plezier met hem
Gave foto's