Grote ruitersportzaak omgeving Gld, Utr en NB

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anniek22

Grote ruitersportzaak omgeving Gld, Utr en NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 06:17

Hoi Bokkers,

Ik zag dat er al wel eens topics waren geweest over hele grote ruitersportzaken in NL. Nu ben ik opzoek naar een ruitersportzaak in de buurt van Ede, het mag dus in Gelderland en Utrecht (kant van Gelderland) en Noord-Brabant (kant van Gelederland) zijn.
Ik wil hier graag een dag in de herfstvakantie (over 1 week) naartoe of in november/begin december, maar omdat mn ouders niks hebben met paarden zou ik stiekem graag een ruitersportzaak wat dichterbij willen hebben.
Ik heb al gekeken naar een site waar ze zeiden dat alle ruitersportzaken stonden, maar die site miste er een paar dus die vertrouw ik niet helemaal.
Weet niet of jullie bijvoorbeeld de Epplejeck in Heemskerk kennen, die leek me heel groot en gaaf maar is iets te ver weg helaas. Ik bedoel dus een grote winkel waar ze veel keuze in hun assortiment hebben - dus niet een waar ze puur en alleen kleding, zadels en hoofdstellen en maar drie verschillende poetspullen verkopen. ;)
Bij ons zitten vlakbij 3 winkeltjes maar die zijn helaas iets te klein. Ook zit er een Divoza in Heteren maar die 'ken' ik al en wil graag op zoek naar iets groots en nieuws.
Ik ben een soort van opzoek naar een kertspakket, dus bijv. veel keuze in van alles; borstels, (bitloos-) hoofdstel, halster, evt. rijlaarzen, handschoenen, etc.

Wie kan mij helpen? Mvg, Anniek :-)

kristelhans

Re: Grote ruitersportzaak omgeving Gld, Utr en NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 06:19

Hoi, in Nijkerk zit Countrymill, daar hebben ze ALLES! <3 Is ook wel aardig in de buurt bij jou denk ik?
http://www.countrymill.nl

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 06:24

Dankje. is wel redelijk dichtbij ja. Hij lijkt alleen beetje leeg?? Op de foto's bedoel ik

LotusT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 06:27

Divoza in heteren.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 06:29

Die noemde ik al :) maar bedankt!

LotusT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 06:33

Oeps overheen gelezen..is nog vroeg!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 06:34

Anniek22 schreef:
Dankje. is wel redelijk dichtbij ja. Hij lijkt alleen beetje leeg?? Op de foto's bedoel ik

Het is wel een kwaliteitzaak, je hebt er niet echt van die koopjes zoals bv bij Eppeljeck. (in Zwolle zit die). Ik ben er een paar keer voor mijn zadel geweest, met paard, en dat is inderdaad wat ze vooral doen. Het is een van de weinige winkels waar je endurance spullen 'live' kunt kopen (ipv webshop) dus ik kijk er mijn ogen uit. :P Bij een Welkoop (boerenbond) kun je vaak ook wel paardenspullen kopen, misschien zit dat meer in de buurt zodat je daar zelf al eens kunt kijken? Hier in de buurt zijn heel veel leuke ruitersportzaakjes maar niet iedereen is online goed te vinden. Komt vast wel in dit topic naar boven!

LotusT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 07:45

In apeldoorn heb je vrielink ruitersport en ook een outlet store..is goed te combineren.