onze nieuwe dartmoor merrie waarschijnlijk wel drachtig.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 11:13

een paar weken geleden kocht ik een " drachtige dartmoormerrie" voor mij en mijn kleine paardengekke zoontje van 3. ik wil er mee gaan mennen. die man zegt dat ze drachtig zou zijn maar ze is niet echt dik. dus blijft de vraag of ze wel echt drachtig is. maar gister keek ik ff naar het uier en die was al wel wat op gezet. heb eigenlijk eerder niet gekeken dus ik weet niet of dat al zo was. het is nog niet helemaal gevuld maar er zit toch wel een beginstadium in van melk lijkt me. en ze zou 12 april aan tijd zijn. dus eigenlijk moet ik maar gewoon afw2achten want ik wil nou niet meeer laten scannen of opvoelen. aan de ene kant denk ik van niet,maar het uier is toch wel weer een teken van wel.... spannend.


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 11:17

Afwachten he? Laat je het weten als je pleegmoeder bent?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 12:52

jaaaaaah zeker weten. lijkt me super als ze een veulentje krijgt. ze schijnt dus drachtig te zijn van een zwarte dartmoor hengst. helaas is zij zonder papieren. anders had ik nog eens met haar naar de keuring kunnen gaan. groetjes lonneke

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 13:33

ik zou zeker de dierenarts erbij halen. Je weet het dan zeker en dat is toch wel prettig. Weet je waar je rekening mee dient te houden. Zij kunnen het vaak al meteen zien. Vaak zelfs zonder op te voelen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Linde_C, reina, Ubermetrics, Vagabondo en 141 bezoekers