Een beetje aan het rondneuzen geweest via kapaza en 2dehands.be en wat rondgehoord, tot ik deze jongen tegenkwam.

Ik herkende hem van op manege waar ik op kamp was deze zomer, toen vond ik 'em al helemaal geweldig! Ik aan mijn ouders laten zien, die avond hebben we hem in optie genomen en een afspraak gemaakt om eens lang te komen.
Zo gezegd, zo gedaan. We gingen hem bekijken en ik werd hoe langer hoe meer verliefd op hem.

Ik ben altijd al aangetrokken geweest tot van die 'speciallekes' en dat is hij zeker. Niet alleen door zijn kleur, maar geef toe, wauw!
Maar ook doordat hij een oogje mist. Door een ongeluk is hij blind geworden aan zijn linkerkant en is z'n oog weggehaald. Ik zag het ene beetje als een uitdaging. Weer iets nieuws waar ik van kan leren. Hij ondervind er niet zo heel veel last van merk ik. Hij kijkt gewoon wat meer rond, maar hij is heel dapper en nieuwsgierig.
Hij staat nu 3 dagen bij mij en na een beetje een moeilijke start (mijn merrie die de dominante merrie uithangt) begint hij heel goed te wennen aan zijn nieuwe omgeving. Ook mijn ander paard begint hem te accepteren en ze staan al rustig naast elkaar te grazen.

Al sinds ik paardrijd zeg ik al dat ik ooit een Appaloosa zou kopen, en ziehier, het is niet bij een droom gebleven.

Hij heette eerst Otmar, maar dat hebben we snel veranderd naar Miro.

Dit is zeker niet zijn laatste topic waarschijnlijk, want oh god wat een knap model! Poseren kan hij als de beste