Blub blub! Eindelijk heb ik het mogen doen. Écht zwemmen met mijn Belgische Trekpaard, Elfried. Hij is inmiddels 17 jaar oud. Wil je kennis met hem maken, zie mijn vorige topics. (Hij is niet van mij, ik mag er op rijden). Ik wilde al heel lang zwemmen met een paard, maar het is er nooit echt van gekomen. Een aantal weken geleden, toen het een stuk warmer was, nodigde de eigenaar van Elfried me uit om naar Zeeland te komen om met hem in zee te gaan zwemmen. Hell Yeah!!

Dus zo gingen mijn vriendin (manon_harry) en ik richting zeeland om mijn bucketlist af te werken. Ze is een zeer goede fotograaf, en heeft de volgende foto's van mij gemaakt bij deze unieke ervaring. Helaas was er slecht licht en veel tegenlicht, waardoor de foto's korrelig zijn.
Enjoy!

^Eerst even spelen. Keihard over het strand kletteren!

^Even m'n paard pesten.

^Zo langzamerhand maar even het diepere water opzoeken om aan te voelen hoe hij reageert. Dikke prima natuurlijk.

^YAAAA here we go! bikini aan, en zwemmen maar. Zo zonder zadel best spannend, en het koude water kwam ook wat harder aan als gedacht. Maar ik voelde op dit moment veel vertrouwen. Elfried liet me weten dat ie me wel mee nam het water in. Wat was hij braaf. De eigenaar ging ook met ons mee om te voorkomen dat Elfried naar Engeland zou zwemmen met mij er op...

^Ride a draft. It will make your butt look smaller.

^Hier zijn we al heel diep in zee. Op dit moment voel je dat Elfried begint te zwemmen. Dat is zo'n raar gevoel! Hij probeert met zijn hoofd boven water te blijven als er een golf langs komt. Ik was heel druk met vasthouden aan z'n manen want je word zelf ook een stukje gelift als er een golf langs komt.

^SPLASH!

^ Moe en totaal onder de indruk rustig de zee uit stappen. Nog lekker met je voeten in het water. Je voelt je ineens heel klein op zo'n moment. Het lawaai en de kracht van het water maakt veel indruk. Maar hoe het paard er op reageert is way more impressive!

^Whoohw! Sexy!

Bedankt allemaal voor het kijken! Laten jullie nog even weten of jullie dit zelf ook een keer hebben gedaan met je paard? ( Zo niet, aanradertje )
Bye!

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1793018