Niet elk klein meisje wil prinses worden.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie2302

Niet elk klein meisje wil prinses worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 16:19

soms kiezen ze voor iets heel anders...zoals cowgirl maar als dat niet gaat....wil ze later graag bij de bereden politie :D

Of cowgirl nu de beste carrierekeuze is, daar zijn we nog niet over uit maar 'doen alsof' is in ieder geval ontzettend leuk :D. Aangezien Cayleigh nog maar 11 is, hoeft ze zich over haar toekomstperspectief dan ook nog geen zorgen te maken...lekker spelen en genieten.
Edgar (mijn wederhelft) en ik vonden het daarbij ook nog eens erg slim van onszelf om dat witte paard zelf alvast te regelen....die Prins mag de komende jaren dus ook nog rustig wegblijven ;)

Een wit paard komt alleen niet met alleen maar voordelen. Wil je een beetje deftig op de foto komen, zul je flink moeten poetsen/wassen.

1.
Afbeelding

2. Dan zijn we toch op weg...
Afbeelding

3.
Afbeelding

Heerlijk weer dus even naar het 'vijvertje'

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Wel lastig die lange reins en dat "bruggetje" dat je ermee moet maken ;)
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12. En hier heeft ze vroeger (voor het geval er een "vroeger" is, als je 11 bent :') ) op leren rijden. Tegenwoordig ment Cayleigh graag met P.C. :)
Afbeelding

13. En dit is de toekomst! De opvolger voor Jacky heet Heros. We hebben hem vanaf veulen en hij is nu 4, "zit-proof" en verder nog niet beleerd omdat het nog zo'n grote gup is :)
Afbeelding

Dit was letterlijk de eerste keer voor Cayleigh en Jacky met western tuigage dus het is allemaal nog even wennen (al vond Cayleigh het heerlijk zitten). We zouden Cayleigh nu graag op de western manier laten lessen maar dat is niet zo gemakkelijk te vinden in Flevoland dus als iemand een tip heeft? In eerste instantie hoeft dit ook niet op Jacky maar zou het fijn zijn als ze zou kunnen lessen op een ervaren westernpaardje :)

Wij hebben in ieder geval genoten van een heerlijk dagje stal en we hopen jullie te hebben kunnen laten meegenieten :)

Apache7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:25

Tuurlijk is cowgirl wel een goede carrierekeuze! :P :D ;)
Leuke foto's!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:32

Super leuk, wie wil er nu geen cowgirl (of boy) worden? :P
En ook nog eens van dat heerlijke weer erbij 8-)

(alleen zou ik bij Heros wel de cap op doen, gezien hij alleen zit-proof is)

nathalie2302

Re: Niet elk klein meisje wil prinses worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 16:36

Nou ja...als ouders hebben wij natuurlijk liever een financieel verantwoorde carrierekeuze :P Al zijn alle 3 onze kinderen er nu nog volledig van overtuigd dat ze nooit weggaan en aaaaaltijd bij ons blijven wonen :P

Klopt helemaal hoor Jellie! Dat is zonder meer verstandiger maar soms heb je van die "mag ik?" momenten en dan is het 'ah ja, toe maar'. Nu kent Heros ons natuurlijk al wel van beebs af aan en is hij wel über-zit-proof :P . Maar alsnog heb je helemaal gelijk! ;)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:55

Leuke foto's hoor ! :D Vooral die met de weerspiegeling in 't water :j

Rohol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:23

Leuke foto's, goed idee om dat witte paard zelf te kopen! Strategische keus, kan vaders de prinsen nog lang de deur uit houden :D

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-15 11:15

Rohol schreef:
Leuke foto's, goed idee om dat witte paard zelf te kopen! Strategische keus, kan vaders de prinsen nog lang de deur uit houden :D

Dat dachten wij ook! Alleen vrees ik dat ze van Jacky afgegroeid zal zijn als ze op een leeftijd komt dat het ertoe doet!

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:37

Jeetje wat ik Cayleigh groot geworden zeg! een hele dame al :D Ik zag haar wel voorbij komen op het shetlander forum op PC, maar toen was ze nog een ukkie. Hadden jullie ook niet een vos pony voor haar? of was ze daar al uit gegroeid?

Rosalie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:17

Wat leuk om Swifterbos te zien... heb dr vroeger heel veel gereden met mijn tinker ik stond even gestald bij de volkstuintjes en later heb ik bij een boer gestaan

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-15 21:58

Esther43 schreef:
Jeetje wat ik Cayleigh groot geworden zeg! een hele dame al :D Ik zag haar wel voorbij komen op het shetlander forum op PC, maar toen was ze nog een ukkie. Hadden jullie ook niet een vos pony voor haar? of was ze daar al uit gegroeid?

Gaat hard he met die kinderen!
Cayleigh had inderdaad voor Jacky nog anderhalf jaar Aurora. Ik begreep voor die tijd nooit wat het"niet hebben van een klik" inhield maar die twee matchten echt niet. De vorige eigenaresse had bovendien aangegeven haar erg te missen dus is zij in goed overleg naar haar terug gegaan. En zo is Cayleigh nu dolgelukkig met Jacky.

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-15 21:59

Rosalie2009 schreef:
Wat leuk om Swifterbos te zien... heb dr vroeger heel veel gereden met mijn tinker ik stond even gestald bij de volkstuintjes en later heb ik bij een boer gestaan

Wat leuk! Is dat al lang geleden? Wij hebben ook een poosje bij de volkstuintjes gestaan!

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 18:12

Nou echt zeg! Ze is echt al een dame geworden. Ik ken jou natuurlijk niet persoonlijk maar van foto's vind ik haar steeds meer op jou gaan lijken :D weet niet of je dat vaker hoort hoor haha.
Dat is maar beter ook dan dat Aurora weer terug kon, fijn dat ze met Jacky wel een klik heeft, het is ook een ontzettend leuke pony!

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 19:43

Ziet er erg relaxed uit!