Rohan weer in de springring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JackieT

Rohan weer in de springring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 00:08

Afgelopen weekend hadden we op de club weer een onderling springparcours en een cross, helaas was de bodem nog best nat dus moest er rustig aan gereden worden(hoewel rohan het er vaak niet mee eens was) en hebben we 2 mooie 2e plaatsen behaald en een foutloos parcour gereden. Foto's staan niet op volgorde. Tips geven mag, maar hou het vriendelijk aangezien we bijna nooit meer springen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken :D

jesss_amigo

Re: Rohan weer in de springring

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 08:59

Ziet er naar uit dat je een hoop plezier hebt gehad! Ik heb wel wat tips:
Ik denk dat je je beugels wel een stuk of 3 gaten korter mogen. Je komt nu boven de sprong helemaal niet uit je zadel. Ook mag je als je op deze hoogte springt iets meer rechtop blijven. Je ligt nu bijna helemaal plat.

Succes verder :)

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 17:30

jesss_amigo schreef:
Ziet er naar uit dat je een hoop plezier hebt gehad! Ik heb wel wat tips:
Ik denk dat je je beugels wel een stuk of 3 gaten korter mogen. Je komt nu boven de sprong helemaal niet uit je zadel. Ook mag je als je op deze hoogte springt iets meer rechtop blijven. Je ligt nu bijna helemaal plat.

Succes verder :)

Dankjewel, had inderdaad mijn beugels iets te lang, dat platliggen probeer ik af te leren, met lessen gaat het ook beter, maar met wedstrijden ga ik vaak te makkelijk zitten!

JackieT

Re: Rohan weer in de springring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 08:39

niemand meer?