Risky Jokers horse event 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Risky Jokers horse event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 19:34

Dag bokkers! eind augustus werd er een evenement georganiseerd, heel dicht bij mij door een trickteam. Jammer dat ik de vorige jaren er gewoon niet van af wist dat dit georganiseerd werd.. nu ja ik ben dus gaan fotograferen op het evenement en wil even de plaatjes delen met jullie :D

Er stond op de planning: Preselecties $1000 Barrel Race, Vlaggenformatie, Dans acts Boots & Boobs, Manpower vs. Horsepower, Estafette Race, Roofvogelshow, Pole Bending, Finale $1000 Barrel Race, Last man standing, Chicken run, Trickshow, Spectaculaire vuurshow met paarden

Plezier verzekerd dus :D
en knappe mannen van het trickteam :9 :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sommige bokkers hun haar zullen wel weer overeind komen :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo, heb ze niet allemaal gepost, ben dan ook weer heel selectief :P Hopelijk heb ik jullie wat in de sfeer kunnen brengen met de foto's :D
Voor mensen die geïnteresseerd zouden zijn, foto's zijn gemaakt met een canon 5D mark III

Cinnepin

Re: Risky Jokers horse event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:46

Eigenlijk word ik hier niet zo blij van. Dat die mensen er plezier in hebben kan best, maar de paarden daarentegen? En dan bedoel ik niet de ene foto van het hoofd alleen. Kijk eens naar de uitdrukkingen van die paarden....straalt meer angst uit.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 20:04

Gaan we weer :=

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:09

zeg je had knappe mannen beloofd >;) >;) ok die indiaan zag er wel uit dat die wel eens heel appetijtelijk kan zijn zonder schmink, maar de rest ............. :+ :+ :P

Wel mooie foto's :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:13

xTitanic schreef:

het kan dat jij het niet ziet hoor, maar voor mij overduidelijk

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 20:13

xxCYNNxx schreef:
zeg je had knappe mannen beloofd >;) >;) ok die indiaan zag er wel uit dat die wel eens heel appetijtelijk kan zijn zonder schmink, maar de rest ............. :+ :+ :P

Nou, heb ook niet alleen foto's van het trickteam gepost hoor :+ er waren toch wel 2 knapperds bij :):)

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:15

Cinnepin schreef:
xTitanic schreef:

Maar wat kan TS daar aan doen? Ze maakt alleen de foto's. Ze zit er zelf niet op.

Hele mooie foto's TS, goed vastgelegd. :j

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:16

Ik zeg ook nergens dat het ts haar schuld is, alleen dat ik er niet blij van word

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:17

xTitanic schreef:
xxCYNNxx schreef:

Nou, heb ook niet alleen foto's van het trickteam gepost hoor :+ er waren toch wel 2 knapperds bij :):)

posten! :D

edit: o wacht..je bedoeld de 2 die vooraan rijden? Linker/achterste mwa, niet echt mijn smaak. De voorste lijkt zo op de foto wel een beetje op Dean Winchester; altijd goed, dus ok jij wint; er was nog een knappe man te vinden :D
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 23-09-15 20:21, in het totaal 3 keer bewerkt

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 20:19

Cinnepin schreef:
xTitanic schreef:

Blind ben ik ook niet. Maar barrel race is nu ook niet de meest rustige tak van paardensport..
heb écht geen zin in gezeur in dit topic, een paar bokkers mogen al blij zijn dat het geen rodeo topic is van amerika of t kot was te klein :+ maargoed ik hoef mij inderdaad niet te gaan verantwoorden

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:22

Mooie foto's!! Er straalt echt kracht en beleving vanaf.. Alsof je er even bij bent!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 04:26

Ik vind het super gave foto's!! :oo :wow:
Ik wil dit ook nog es gaan proberen, mag ik je instellingen en lens weten? O:)

En ik hoopte dat we niet weer een discussie gingen krijgen... :\
Altijd zo jammer.

Ik vind dat er niets mis is met barrel racing, vind het gaaf om te zien!! :D

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 06:13

Hoewel het niet mijn tak van sport is, vind ik dat je erg mooie foto's hebt gemaakt ts! En nee, niet alle foto's zien er relaxed en vriendelijk uit, maar is dat bij dressuur of springen wel dan? :n Ik vind de foto's erg mooi..

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 06:14

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:41

jasmijn16 schreef:
Hoewel het niet mijn tak van sport is, vind ik dat je erg mooie foto's hebt gemaakt ts! En nee, niet alle foto's zien er relaxed en vriendelijk uit, maar is dat bij dressuur of springen wel dan? :n Ik vind de foto's erg mooi..

Klopt, daar zie je ook gruwel dingen! Maar hier zie ik bijna op ELKE foto angst in de ogen van het dier. Dan bestempelen mensen het als leuk......

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:46

Cinnepin schreef:
jasmijn16 schreef:

Klopt, daar zie je ook gruwel dingen! Maar hier zie ik bijna op ELKE foto angst in de ogen van het dier. Dan bestempelen mensen het als leuk......

Ik zie het ook hoor......je bent niet de enige.
Als mijn paard zo zou kijken op foto's zou ik me onder een grote steen verstoppen.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:48

Pfoe, gelukkig, begon onderhand te twijfelen aan mijzelf....

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:02

Ik zie iig geen plezier bij de paarden op fotos, en dan druk ik me nog positief uit.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:11

Knappe foto's, mooi scherp en dat van paarden en ruiters in volle actie :j

Die appaloosa kijkt nog wel cool in de lens hihi.

Martingaal met scharenbit :n , wat betreft optoming mogen sommige wel een lesje krijgen ;(

Juist dit soort spelen zou gereden moet worden op benen en zit maar het trekt meestal de ruiters van het ruigere ruk en plukwerk aan.

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:16

Mooie foto's geeft de sfeer goed weer,

Voor de moraalridders google eens op dressage or Jumping en kijk dan naar de hoofden van de paarden.

Maar wel eens martingaal in combi met scharen is een no-go.

Bowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:29

Erg knappe foto's, complimenten aan de fotograaf.

Alleen jammer dat het er niet fijn voor de dieren uitziet, maar daar kan de TS niets aan doen.
Dat het op andere plekken ook te vaak niet fijn voor de dieren is vind ik trouwens echt een bar slecht argument.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:35

De sfeer op de foto's is echt prachtig vastgelegd :j
Heb je niet nog meer van de voorste knappe dude op de schimmel <<)

Ik ga mij niet uiten over bitten/optomingen etc... in elke tak van paardensport vind je wel iets :j

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:38

butengeweun schreef:

Voor de moraalridders google eens op dressage or Jumping en kijk dan naar de hoofden van de paarden.

Denk niet dat ik ook maar iets hoef te google........ik kén de beelden en ja, het komt in iedere vorm van paarden"sport "voor.

Maar ondanks de negatieve reacties en het beetje sarcastische "moraalridders "blijf ik het wel aangeven als ik het zie.
Ik weiger mijn ogen te sluiten voor iets wat niet in de haak is en al helemaal niks te maken heeft met "een zijn "met je paard.
De ruiters en amazones op deze foto's genieten duidelijk méér van de sport als de paarden zelf, en dat is en blijft jammer én een gemiste kans.
Het kán namelijk ook anders.......ook daar zijn legio voorbeelden van te google.
Alleen heeft niet iedereen die gave.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:42

RaafSmits schreef:
butengeweun schreef:

Denk niet dat ik ook maar iets hoef te google........ik kén de beelden en ja, het komt in iedere vorm van paarden"sport "voor.

Maar ondanks de negatieve reacties en het beetje sarcastische "moraalridders "blijf ik het wel aangeven als ik het zie.
Ik weiger mijn ogen te sluiten voor iets wat niet in de haak is en al helemaal niks te maken heeft met "een zijn "met je paard.
De ruiters en amazones op deze foto's genieten duidelijk méér van de sport als de paarden zelf, en dat is en blijft jammer én een gemiste kans.
Het kán namelijk ook anders.......ook daar zijn legio voorbeelden van te google.
Alleen heeft niet iedereen die gave.

mee eens

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:46