Mijn vriend gaat al vaak mee naar mijn andere grote liefde en gaat dat uit zich zelf de stal uitmesten en zijn beetjes etc wassen, iets waar ik in het begin nog niet eens over kon dromen en hij ook niet
. Hij is namelijk doods bang voor paarden, maar Sep heeft zijn hart toch zien te veroveren, maar ja wie kan dat koppie nou ook niet weerstaan. Mijn vriend rijd er soms ook op, maar op de foto wou hij eigenlijk nooit. Want ja dan word je een "ponyboy"
.En vandaag gaan we 17 maanden dus wat is er leuker dan de foto's op een forum van allemaal paardenmeiden te zetten?
Gelukkig vind hij het niet erg , hij komt eindelijk uit de 'kast' voor zijn 'ponyboy' bijnaam.
Sep is voor mij een heel belangrijk paard geworden, ik heb namelijk mijn allereerste paardrijles op mijn 6e op hem gereden en hem vandaag alweer precies 4 jaar en 9 maanden in mijn bezit, we zijn letterlijk samen opgegroeid. Nu zijn we beide alweer bijna 18 jaar.
Genoeg gepraat! Ik kan niet wachten de foto's te plaatsen.
Naam: Sep
Ras: Haflinger
Leeftijd : 17
Stokmaat: 1,42

Soms wil je zelf ook wel een kusje, ipv het 3e wil te zijn .. Teleurgestelde pony.
1.

Zo gezegd zo gedaan.
2.

3.

Vriend lief vind het nog al bijzonder dat hij kunstjes kan want 'dat kan toch alleen een hond?'
4.

Fotograaf wou er ook nog even op, gezicht zegt genoeg.
(stijgeren doet hij op commando)5.

Lichtelijk vermoeden van fotoschuwheid vanaf vriends kant
6.

Maar we kunnen ook allemaal leuk kijken.
7.

8.

Van dit koppie smelt je toch gewoon?
9.

Zo te zien een diep teleugesteld paard omdat hij geen knuffels krijgt.
10.

11.

Nogmaals het '3e wiel'gezicht.
12.

Even gek nog doen achter de schermen.
13.

En dat was het alweer
14.

Voor de overbezorgde, paard heeft geen emotionele schade overgehouden aan dit "3e wiel" akkefietje. En heeft daarna genoeg knuffels en kusjes gehad om de schade in te halen.

Heel erg bedankt voor het kijken!