Wij hebben sinds kort een nieuw meisje in de les. Ze is net begonnen met paardrijden. Ik heb dus sinds 1 à 2 maanden een leasepaard van de manege en daar rijdt ik meestal elke les op. Die pony moet altijd na de Les naar stal. De meeste paarden blijven altijd. Nu rijdt ik twee dagen in de week en maandag kan ik na de les niet meer borstelen ofzo. Dus het is pony in stal zetten afzadelen een beetje nabezorgen en naar huis eten.
Nu heb ik al 2x iets irritants meegemaakt. De eerste keer had ik tijd om na de les te borstelen. Ik was bezig en dan komt Ze me helpen. Dat is wel oké. Ze is een beetje met die hoeven bezig. Dan pakt ze en halster en begint die om te doen. Ik vraag: 'waarom doe je dat? Antwoord deze past niet. Ik zeg het paard hoeft geen halster om. We kunnen haar gwn in de stal borstelen. Dan gaat ze alsnog door en blijkt dat ze met de paardenknoop wil oefenen. Ik denk waarom doe je dan het paard een halster om?. Gaat mijn bpf het uitleggen. Let ze niet op. Mijn bpf heeft de knoop gemaakt. Ze trekt hem los en loopt weg. Dan vandaag haar pony gaat niet naar stal dus ze zegt dan help ik jou wel even met afzadelen. Ik antwoord. Nee hoeft niet hoor het lukt wel. Breng ik mijn pony naar stal. Ik weet mijn pony wil na de les gelijk drinken dus haal ik eerst altijd het hoofdstel eraf. Dan ben ik nog bezig. Komt dat kind aanrennen en begint mijn singel los te maken. Dan zeg ik weer het lukt wel zelf bedankt. Ik doe de stal dicht en ze blijft achter mij aan lopen. Dan vraagt ze misschien kunnen we nog borstelen( mijn instructrice vindt dat niet fijn want de paarden moeten ook rusten). Ik zeg nee dat hoeft niet. Ik zeg ik ga ff vragen of het mag voor haar. Dan zegt ze ik blij wel wachten.10 min staat ze er nog (ik kon de juf niet vinden).
Ook tijdens de les is het echt irritant. Ik zit zelf in de b2 met twee winstpunten mijn bpf ook en het andere meisje in de b1
En zij heeft geen 1 wedstrijd gedaan
Wat vinden jullie wat ik moet doen reageer of stem
Srry als het te lang is geworden

Gr