Kaartjes Apassionata ruilen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sidera

Kaartjes Apassionata ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 20:46

Hoi iedereen,

Mijn moeder belde me net op met de lieve mededeling dat ze een verrassing voor me had, namelijk 2 kaartjes voor appassionata voor 21 November 15.00 op de tweede rij geloof ik.

De show heet "In de Ban van de Spiegel" en is in Ahoy Rotterdam.
Echter.... heb ik al een afspraak voor die dag en ik hoopte dus dat iemand kaartjes heeft voor de dag die wil ruilen. Anders is overnemen van de kaartjes ook een optie als mensen daar in geïnteresseerd zijn?

:D hoop dat het topic goed staat hier

Tuittuit

Re: Kaartjes Apassionata ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:50

Je kan ze ook ruilen waar je ze besteld hebt althans waar je moeder ze heeft besteld , ik heb ook kaarten en had ze een mail gestuurd ivm kaarten ruilen vandaar dat ik het weer

Sidera

Re: Kaartjes Apassionata ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 21:09

Oh dat zou echt fantastisch zijn, ga het even vragen

Andola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:18

Ik heb kaartjes voor de avond voorstelling van 20.00 uur maar zou die wel willen ruilen tegen die van de middagvoorstelling omdat ik in Friesland woon en het 's avonds gewoon te laat wordt ..!!

Welk vak en rij heb jij de 2 kaartjes?

Vr gr A vd Linden

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:44

Is dat een leuke show om heen te gaan? Zit er aan te denken om het als cadeau te geven aan mijn zus.

Ik heb dus geen kaarten maar je zou het bedrijf even kunnen vragen om te ruilen?