Abonnement Hoefslag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Abonnement Hoefslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 15:04

Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik begrijp het even niet helemaal.

Het ontschiet me telkens, ik wil graag een abonnement op de Hoefslag. Helemaal leuk, zag ik kortgeleden iets op de site. Jaarabonnement + 6 specials voor 55 euro.

Nu heb ik er even de tijd voor, wil ik een abonnement aanschaffen, moet dat ineens via een vreemde site (paardenmagazine.nl) en betaal je 52 euro voor een jaarabonnement dat bestaat uit 12 nummers.
Verder helemaal geen informatie...

Wie o wie kan mij vertellen waarom deze twee verschillen er in twee weken zijn. Het eerste was namelijk geen aanbieding en stond gewoon op de site van de hoefslag.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:07

Het eerste was wel degelijk een aanbieding. Van (ik dacht) 99 euro voor 55 euro. En deze aanbieding is dus inmiddels verlopen.. Ik heb daarom ook een abbo afgesloten..
Overigens werd je toen ook door gestuurd naar die site. Want ik heb ook alles via de hoefslag aangeklikt en via paardenmagazines betaald.

Janine1990

Re: Abonnement Hoefslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 15:09

Aaah oké... Ik zat even te rekenen en zie nu inderdaad ook het verschil. Dan leuke specials maar apart bestellen.

Bedankt voor je reactie! Dan durf ik het wel aan om via die site te bestellen. Of zijn hier nog insiders die weten van leuke aanbiedingen binnenkort?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:13

Graag gedaan. Ben blij dat ik op tijd was haha

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 17:20

je kan ook met de hoefslag telefonisch contact opnemen, dan kunnen ze ook vaak wel een leuke korting voor je regelen. Ik heb nu jaarabonnement + 6 specials voor €42,-